Oldheim Skrevet 10. januar 2012 Del Skrevet 10. januar 2012 Får noen ganger rare meldingslyder fra 4S. Meldingstonen "hakker" på en måte litt, og starter på nytt. Den vanlige meldingstonen høres sånn ut "duduDU" mens jeg noen ganger får en som høres mer sånn ut "DU-duduDU". Skjønner noen hva jeg mener, og hva som forårsaker dette? Sikkert litt wtf forklart, men håper noen skjønner Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dersom jeg skriver et notat på iphonen, kommer den automatisk inn i gmailen min. Finnes det mulighet for å gjøre det andre veien? Altså skrive notatet på pc/macen/gmailen, og at det deretter automatisk kommer opp på iphonen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Dersom jeg skriver et notat på iphonen, kommer den automatisk inn i gmailen min. Finnes det mulighet for å gjøre det andre veien? Altså skrive notatet på pc/macen/gmailen, og at det deretter automatisk kommer opp på iphonen? Har selv brukt Evernotei flere år, støtter vel mer eller mindre alle platformer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Evernote er overlegen. Lenke til kommentar
masb Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Hvor kan man få kjøpt iPhone 4S i butikk uten noen form for binding? Er det mulig? Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 Nei. Kun http://store.apple.com/no/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone4s Men det er også den billigste iPhone 4S du får. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har lasta ned evernote, og skal teste det. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Får av og til feilmelding når jeg setter i laderen,og den er original. Det står at tilkoblet tilbehør ikke støttes. Hva er dette slags tull? Har hørt om flere slike tilfeller. Litt kjedelig hvis det skulle bli sånn ofte. Har også opplevd det med billaderen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Husker jeg fikk den meldingen der i en bitte liten periode etter å ha veltet en hel kopp kaffi over min gamle iPhone 4, men det gikk seg til etter noen dager altså. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Husker jeg fikk den meldingen der i en bitte liten periode etter å ha veltet en hel kopp kaffi over min gamle iPhone 4, men det gikk seg til etter noen dager altså. Har ikke sølt noe på den,merkelig. Flere som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Jeg har sett det nevnt noen ganger ute på teh interwebs, og det foreslås å rense kontaktpunktene i ladekontakten så det ikke er overslag mellom dem. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Telefonen er helt ny,har aldri opplevd dette med noen andre telefoner selv etter lang tids bruk. Må jo være elendige kontakter på iPhone i så fall!! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Et ørlite flak fra folien i en tyggegummipakke f.eks kan forstyrre enhver lade/datakontakt hvis det ligger riktig til. Vil det si at det utstyret det skjer på automatisk er elendig? Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 Har ikke noe smuss på kontaktene. Litt rart at man hører om flere slike tilfeller med iPhone og ikke andre merker???? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. januar 2012 Del Skrevet 12. januar 2012 En av grunnene til at iPhone ser ut til å ha mange slike tilfeller er at det er solgt så mange fler av den enn andre modeller. Det er bare å søke på de forskjellige modellene, så dukker det opp mange lignende tilfeller. F.eks Galaxy S har endel tråder om slikt hos xda-developers. Let og du skal finne 3 Lenke til kommentar
neWhouZe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg bestillte meg iphone 4s for et par dager siden, og jeg lurer på om det finnes en enkel måte å overføre kontaktene fra min htc over til iPhonen? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg bestillte meg iphone 4s for et par dager siden, og jeg lurer på om det finnes en enkel måte å overføre kontaktene fra min htc over til iPhonen? Om du synkroniserer kontaktene dine på HTC-en med Google kontoen din, kan du i ettertid synkronisere iPhone med Google kontaktene dine, og voilà, så er alle på plass. Lenke til kommentar
neWhouZe Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Jeg bestillte meg iphone 4s for et par dager siden, og jeg lurer på om det finnes en enkel måte å overføre kontaktene fra min htc over til iPhonen? Om du synkroniserer kontaktene dine på HTC-en med Google kontoen din, kan du i ettertid synkronisere iPhone med Google kontaktene dine, og voilà, så er alle på plass. Nice:) Takker og bukker! Lenke til kommentar
Terminat0r Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har hatt et problem med min iPhone 4s i det siste. Når jeg plugger inn øreproppene (for å høre på musikk) pleier skjermen ofte å zoome inn med over 200% og jeg ser nesten ingenting. Det eneste jeg må gjøre er å skru den av og på igjen, noe som er innmari irriterende. Har noen hatt lignende problemer før og kommet fram til en løsning? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har hatt et problem med min iPhone 4s i det siste. Når jeg plugger inn øreproppene (for å høre på musikk) pleier skjermen ofte å zoome inn med over 200% og jeg ser nesten ingenting. Det eneste jeg må gjøre er å skru den av og på igjen, noe som er innmari irriterende. Har noen hatt lignende problemer før og kommet fram til en løsning? Prøvd å dobbeltappe på skjermen med 3 fingrar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå