HKS Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 den var visst 32gb. hvordan får jeg ut batteriet for å se imei? aldri brukt iphone før,... Gå inn i Innstillinger -> Generelt -> Om, der finner du blant annet IMEI Alternativt kan du taste følgende på telefonen sin "keypad": *#06# Mener også å huske at IMEI står på esken til telefonen... Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Jeg skulle bruke wifi hotspot i dag, men jeg fikk bare beskjed at jeg måtte snakke med tele2 for å aktivere det? Lenke til kommentar
ogp Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Raptor' timestamp='1324308419' post='18736097'] den var visst 32gb. hvordan får jeg ut batteriet for å se imei? aldri brukt iphone før,... Gå inn i Innstillinger -> Generelt -> Om, der finner du blant annet IMEI Alternativt kan du taste følgende på telefonen sin "keypad": *#06# Mener også å huske at IMEI står på esken til telefonen... Takk Nå er den frigitt fra telenor. Tlf sier nå at simkort må settes i, så aktivere den på nytt med itunes. Venter på microsim fra chess så lenge... Men: må tlf aktiveres hver gang den bytter til annet sim? om jeg vil selge tlf, så holder vel å nullstille tlf og fjerne simkort? når den ikke er låst til noe lenger... Kan jeg få 3 lapper for en strøken iphone 4 32gb? 1år gammel ca. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg med iMessage og Thetering på min iPhone 4? LINK! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg med iMessage og Thetering på min iPhone 4? LINK! Hva trenger du hjelp til? Linken gir ikke særlig mye informasjon. iMessage er enkelt: innstillinger -> meldinger og slå på iMessage. Har du jailbreaket telefonen ? Hvilken modell ? Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg med iMessage og Thetering på min iPhone 4? LINK! Hva trenger du hjelp til? Linken gir ikke særlig mye informasjon. iMessage er enkelt: innstillinger -> meldinger og slå på iMessage. Har du jailbreaket telefonen ? Hvilken modell ? Hei, fint du tar deg tid til å lese tråden, der står det nemlig Hvilken iPhone jeg har FW/ modem FW etc. Jeg har også tatt Prt Scr på de aktuelle sidene med innstillinger som sagt er iMessage aktivert etc, men den nekter å sende meldinger får bare forskjellige feilmeldinger. I tilegg kan jeg ikke bruke deling av internett (thetering), denne funksjonen er bare rett og slett helt borte. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Noen som kan hjelpe meg med iMessage og Thetering på min iPhone 4? LINK! Hva trenger du hjelp til? Linken gir ikke særlig mye informasjon. iMessage er enkelt: innstillinger -> meldinger og slå på iMessage. Har du jailbreaket telefonen ? Hvilken modell ? Hei, fint du tar deg tid til å lese tråden, der står det nemlig Hvilken iPhone jeg har FW/ modem FW etc. Jeg har også tatt Prt Scr på de aktuelle sidene med innstillinger som sagt er iMessage aktivert etc, men den nekter å sende meldinger får bare forskjellige feilmeldinger. I tilegg kan jeg ikke bruke deling av internett (thetering), denne funksjonen er bare rett og slett helt borte. Når jeg kom inn første gangen kom jeg midt på siden, scrollet nedover men lå ikke merke til infoen. Jeg tenkte ikke på at jeg måtte se opp for videre informasjon. Jaja, alle kan drite seg ut av og til Har du snakket med Apple ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ikke alle operatører tillater tethering. Sjekk med operatøren din. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Ikke alle operatører tillater tethering. Sjekk med operatøren din. Godt poeng der, hadde Tele 2 før og da funka da, nå har jeg Telipol og det fungerer ikke. Skal sende dem en mail nå. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Jeg skulle bruke wifi hotspot i dag, men jeg fikk bare beskjed at jeg måtte snakke med tele2 for å aktivere det? Godt poeng der, hadde Tele 2 før og da funka da, nå har jeg Telipol og det fungerer ikke. Skal sende dem en mail nå. Tror jeg skal kontakte Tele2! Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 Gta 3 er på tilbud i dag. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. desember 2011 Del Skrevet 23. desember 2011 En kompis av meg har kjøpt en brukt iphone 4, men den er tydligvis sperret til en operatør... Er det mulig å aktivere den uten det originale sim kortet? Ved hjelp av jailbreak eller noe? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg har fra før av Sony Xperia med Telenor abonnement av den gamle typen kalt "Superpluss med SuperTekst" altså 5000 gratis sms i mnd elns for 300,- i mnd. Jeg vurderer nå å kjøpe meg iPhone, men det jeg da lurer på er hva prisen på en iPhone med et slikt abonnement vil bli? MÅ jeg bytte abonnement? Finnes det noen liknende abonnementer som det jeg har? Hva er minstepris på iPhone med et slikt "sms-abonnement"? Som dere skjønner kan jeg minimalt om iPhone. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Utrolig mange som har fått Iphone 4S, har selv denne. Er strålende fornøyd med Iphone 4S :D 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 (endret) Er jaggu ikke helt sikker om jeg vil ha 4S eller vente på 5ern. Dattern vil kjøpe min 4er nå så ny telefon må jeg ha Ulempen med å gå for en Android telefon er at alle programmer må kjøpes på nytt. Endret 25. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er det problemer med itunes/app store idag? Får ikke lastet ned musikk eller apps. Lenke til kommentar
XAndy Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 den var visst 32gb. hvordan får jeg ut batteriet for å se imei? aldri brukt iphone før,... IMEI står på simkort skuffen om jeg ikke tar helt feil... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er det problemer med itunes/app store idag? Får ikke lastet ned musikk eller apps. Ser ut til at det funker nå. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Jeg har fra før av Sony Xperia med Telenor abonnement av den gamle typen kalt "Superpluss med SuperTekst" altså 5000 gratis sms i mnd elns for 300,- i mnd. Jeg vurderer nå å kjøpe meg iPhone, men det jeg da lurer på er hva prisen på en iPhone med et slikt abonnement vil bli? MÅ jeg bytte abonnement? Finnes det noen liknende abonnementer som det jeg har? Hva er minstepris på iPhone med et slikt "sms-abonnement"? Som dere skjønner kan jeg minimalt om iPhone. Det skal ikke vere noe problem. Så lenge operatøren din har micro-sim skal det ikke vere forskjellig fra xperiaen din. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. desember 2011 Del Skrevet 25. desember 2011 Er jaggu ikke helt sikker om jeg vil ha 4S eller vente på 5ern. Dattern vil kjøpe min 4er nå så ny telefon må jeg ha Ulempen med å gå for en Android telefon er at alle programmer må kjøpes på nytt. Du kan vel kjøpe en billig android ? Broren min fikk en galaxy ace og han liker den. Grei på det meste til en grei pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå