Theloneren Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal kjøpe meg 4s nå og lurer på å jailbeake den...Er dette å anbefale,eller kan jeg fucke opp hele telefonen min med dette ? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal kjøpe meg 4s nå og lurer på å jailbeake den...Er dette å anbefale,eller kan jeg fucke opp hele telefonen min med dette ? Det er ikke mulig enda.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke mulig enda.. Tethered jailbreak er da mulig? Lenke til kommentar
Theloneren Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal kjøpe meg 4s nå og lurer på å jailbeake den...Er dette å anbefale,eller kan jeg fucke opp hele telefonen min med dette ? Det er ikke mulig enda.. dammit...vet du sånn ca når det kommer tilfeldigvis ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 dammit...vet du sånn ca når det kommer tilfeldigvis ? Les innlegget mitt. Det er mulig, men hvis du skrur av og på telefonen må du koble den til en datamaskin før du kan bruke den. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skal kjøpe meg 4s nå og lurer på å jailbeake den...Er dette å anbefale,eller kan jeg fucke opp hele telefonen min med dette ? Du mister ALL reperasjon fra Apple. Funker plutselig ikke 3G kan du ikke forvente noe fra Apple. Kan ikke ringe / motta samtaler ? Apple bryr seg ikke. Så skulle noe skje med softwaren på telefonen kan så og si ingen hjelpe deg. Du bryter kontrakten med Apple om du jailbraker iPhone. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Du mister ALL reperasjon fra Apple. Funker plutselig ikke 3G kan du ikke forvente noe fra Apple. Kan ikke ringe / motta samtaler ? Apple bryr seg ikke. Så skulle noe skje med softwaren på telefonen kan så og si ingen hjelpe deg. Du bryter kontrakten med Apple om du jailbraker iPhone. Kilde, er du snill? Får du problemer er det bare å reinstallere. Ingen spor etter jailbreaken. Dessuten er det «lovlig» å jailbreake. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Skremselspropaganda. 5 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Kilde ?? Erfaring heter det ! Det var vertfall det jeg ble møtt av hos Apple. Du kan ikke få straff av å jailbrake, enn så lenge Apple ikke får viljen sin. Det er ikke skremselspropaganda, det er fakta. Jeg er på 4S no, men når jeg kommer hjem skal jeg se om jeg finner kilder. Vel å merke var det min iPod jeg jailbreaket, kan selvsagt være andre regler for iPhone og iPad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 (endret) du er ikke så veldig skarp hvis du leverer en jailbreaka produkt til rep hos apple..... Endret 12. desember 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er ikke skremselspropaganda, det er fakta. Programvarefeil løses ved å reinstallere iOS gjennom iTunes. Hvis ikke det løser problemet er du ihvertfall kvitt jailbreaken. Maskinvarefeil er sannsynligvis ikke forårsaket av jailbreak, så et verksted kan ikke nekte å reparere telefonen din utifra dette. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Et verksted nei, Apple ja. På den tiden kunne jeg ikke så mye, vertfall ikke nok til å skjønne at det måtte reinstalleres før jeg leverte den in. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 På den tiden kunne jeg ikke så mye, vertfall ikke nok til å skjønne at det måtte reinstalleres før jeg leverte den in. Derfor er det greit å ikke gi feilinformasjon når noen som nå er i den situasjonen du var i kommer hit og spør etter hjelp. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Beklager, men hvor har jeg gitt feilinformasjon ? Kan sikkert hende jeg har gjort det men orker ikke leite gjennom postene mine nå, er på min mobil. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Det er visst noe jailbreak-skrot som fucker opp telefonen permanent uten at jeg har orket å sette meg så mye inn i det. Ziphone heter visst en av dem. Men dette er uansett feil tråd!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Beklager, men hvor har jeg gitt feilinformasjon ? Kan sikkert hende jeg har gjort det men orker ikke leite gjennom postene mine nå, er på min mobil. Tenkte ikke på deg personlig, men deler av diskusjonen vi har hatt her de siste postene. Det er visst noe jailbreak-skrot som fucker opp telefonen permanent uten at jeg har orket å sette meg så mye inn i det. Ziphone heter visst en av dem. Jepp, det kan gå galt hvis man ikke «vet» hva man driver med, eller undersøker litt på forhånd. Men dette er uansett feil tråd!! Det har du helt rett i, så jeg foreslår vi ender diskusjonen her. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg skal ikke krevulere men hvorfor er dette feil post ? Vi diskuterer om iPhone. Er det en egen tråd til jailbreaking ? Beklager jeg er ny her, har ikke sett igjennom alle trådene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det en egen tråd til jailbreaking ? Yes. Jeg forstår du ikke har sett den, for ingen har skrevet noe siden august. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Er det en egen tråd til jailbreaking ? Yes. Jeg forstår du ikke har sett den, for ingen har skrevet noe siden august. I see. Da legger jeg denne saken død for min del. Lenke til kommentar
Endon Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Mulig dette er litt offtopic.. Lurer på om sånne docking stasjoner (musikk annlegg osv) fungerer på både den nye og gamle iphone? alstå 3 og 4.. Er på jakt etter en liten docking stasjon med radio til iphone 3 der radioen kan brukes uten telefonen. Noen som vet om sånt finnes? og eventuelt hvor? trenger ikke være rare greiene, skal ha den på badet for å få litt musikk om morgenen.. tenker enn 300-500kr ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå