waveshaft Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Uten abo kan kun kjøpes på apple.no. Ingen butikker for lov til å selge uten abo. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvor er det man kan se antall sms sendt? Noen som vet? Du kan ikke, med mindre du jailbreaker og laster ned en applikasjon som lar deg se det. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Er det en metode for å telle antall MB som går til datatrafikk? Opplyser også om at jeg har jailbreak da jeg regner med det kreves jailbreak om det i det hele tatt er mulig. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Hvis jeg bytter iTunes konto, kan jeg da beholde appsene jeg kjøpte på den gamle kontoen, eller må jeg kjøpe de på nytt? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Uten abo kan kun kjøpes på apple.no. Ingen butikker for lov til å selge uten abo. http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefon-uten-abonnement/merkevarer/apple/apple-iphone4s16gbblack/162879.5320/#tabs Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 600,- dyrere enn på Apple store og ubestemt lev.tid Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Sant men fortsatt, er lov i allefall, heheh.. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det en metode for å telle antall MB som går til datatrafikk? Opplyser også om at jeg har jailbreak da jeg regner med det kreves jailbreak om det i det hele tatt er mulig. Innstillinger -> Generelt -> Bruk -> Mobilbruk. Der finner du antall brukte og sendte MB under Mobilnettverksdata. Men skal du telle for hver måned, må du nullstille den også hver måned. Ellers teller den hvor mye MB du har brukt siden du fikk telefonen. Det kreves ikke jailbreak, men tror du kan skjekke selvom du har jailbreaket din iPhone. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Hvis jeg bytter iTunes konto, kan jeg da beholde appsene jeg kjøpte på den gamle kontoen, eller må jeg kjøpe de på nytt? Det kan hende jeg sier feil, men applikasjonene er der fortsatt om du ikke skifter Apple-enhet. Appsene er fortsatt på iDingsen din men for å oppdatere de trenger du å skrive inn Apple-ID som du kjøpte app'en(e) med. Skifter du enhet + iTunes tror jeg ikke du kan få de tilbake, du må nok kjøpe de på nytt. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det en metode for å telle antall MB som går til datatrafikk? Opplyser også om at jeg har jailbreak da jeg regner med det kreves jailbreak om det i det hele tatt er mulig. Innstillinger -> Generelt -> Bruk -> Mobilbruk. Der finner du antall brukte og sendte MB under Mobilnettverksdata. Men skal du telle for hver måned, må du nullstille den også hver måned. Ellers teller den hvor mye MB du har brukt siden du fikk telefonen. Det kreves ikke jailbreak, men tror du kan skjekke selvom du har jailbreaket din iPhone. Teller denne MB over WiFi også eller? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Niks, bare over mobilnettet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal sende inn iPhonen nå.. Så står det at minnekort skal ikke sendes med så lenge det ikke er noe galt med det.. Og hvordan i alle dager får jeg ut det? iPhone4... Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Skal sende inn iPhonen nå.. Så står det at minnekort skal ikke sendes med så lenge det ikke er noe galt med det.. Og hvordan i alle dager får jeg ut det? iPhone4... Det er ikke noe minnekort på iPhone, men de tenker da sikkert på SIM-Kort. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jeg referer til arket jeg fikk: Ikke send med sim-kort eller minnekort med mindre det er noe galt med minnekortet..?? Skjønner ikke helt.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 jeg referer til arket jeg fikk: Ikke send med sim-kort eller minnekort med mindre det er noe galt med minnekortet..?? Skjønner ikke helt.. Hvis du sender den inn til f.eks Elkjøp, Expert og lignende, kanskje dette er et standard brev, med telefoner som har minnekort. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Uten abo kan kun kjøpes på apple.no. Ingen butikker for lov til å selge uten abo. For en idiotisk regel. Så hvis man sitter med et abb. så må man fornye bindingstiden uten at det er behov for detog betale mer for telefonen pga. avbetaling man ikke ønsker? *riste på hodet* Endret 11. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg står som pålogga 24/7 på facebook, selvom jeg er utlogga av chat på iphonenen? Flere som har samme problemet? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Uten abo kan kun kjøpes på apple.no. Ingen butikker for lov til å selge uten abo. For en idiotisk regel. Så hvis man sitter med et abb. så må man fornye bindingstiden uten at det er behov for detog betale mer for telefonen pga. avbetaling man ikke ønsker? *riste på hodet* Les litt opp på siden og få svar Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 600,- dyrere enn på Apple store og ubestemt lev.tid Ikke akkurat et svar. Lenke til kommentar
doh123 Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Han refererte vel til lenken til netonnet, som selger den 600.- dyrere enn apple og med ubestemt leveringstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå