Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Var innom elkjøp, de sa de ikke ville få den inn før i slutten av august :S de sa det også var så mye tull med 3gs også når den ble lansert :S, men så spurte jeg på telekiosken, der fikk de den 30.juli :S men vet ikke om noen av de er oppe etter 00.00 :p så tror nok jeg er der i 10 tida :) må ha iPhone 4 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Køen begynner når folk stiller seg opp utenfor butikken, folk kommer nok til å vente lenge før butikken stenger.

Edit: Om de har nattåpent vet jeg ikke.

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Det går ann å reservere en iPhone på spaceworld..

Ang at køen begynner når folk stiller seg utenfor butikken. Eg kan ikke skjønne hvordan det skal funke eg.. Byporten stenger kl 21:00, så da må vi som står i køen, trekke oss bakover, bak "gjerdet" altså.. Det kan bli masse forvirring av..Så kl 00:00 åpner de byporten igjen..Hmm.

Lenke til kommentar

Hvis du tenker på å reservere hos Spaceworld, så er sannsynligheten for at du får en 10%.. Har nemlig ringt rundt alle Spaceworld butikkene i Oslo og de hadde minst 40 stk på lista, og da skulle de få inn 4-8 iPhoner..

Du kan jo høre..=)

Skal bort eg også.. Den 2, så eg må ha en tlf med bra batterikapasitet.. :p

Så alle som sniker seg i køen kommer til å få en i trynet hvis de prøver seg.. =)

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hvordan dette blir med salget på Expert? Er litt treg hehe. Er det slik at de skal begynne salget 00.01 på morgenen fredag 30.? Og når begynner køen da i såfall, før stengetid torsdag?

Hei,

Vi starter salget så fort datoen viser 30.07, altså kl 00.01 natt til fredag. I fjor begynte de første å stille seg i kø rundt stengetid kl 20. Det blir delt ut kølapper etterhvert som folk kommer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...