Jaudu Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Var innom elkjøp, de sa de ikke ville få den inn før i slutten av august :S de sa det også var så mye tull med 3gs også når den ble lansert :S, men så spurte jeg på telekiosken, der fikk de den 30.juli :S men vet ikke om noen av de er oppe etter 00.00 så tror nok jeg er der i 10 tida må ha iPhone 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Sikkert et dumt spørsmål, men har vært borte den siste uken, og har falt veldig ut. Bor ved Lillestrøm, og håper det ikke er så mange som skal ha iPhone der. Der finnes det Spaceworld og Telekiosken. Kan man reservere der, eller er ikke dette mulig? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Kan noen forklare hvordan dette blir med salget på Expert? Er litt treg hehe. Er det slik at de skal begynne salget 00.01 på morgenen fredag 30.? Og når begynner køen da i såfall, før stengetid torsdag? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Køen begynner når folk stiller seg opp utenfor butikken, folk kommer nok til å vente lenge før butikken stenger. Edit: Om de har nattåpent vet jeg ikke. Endret 23. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Det går ann å reservere en iPhone på spaceworld.. Ang at køen begynner når folk stiller seg utenfor butikken. Eg kan ikke skjønne hvordan det skal funke eg.. Byporten stenger kl 21:00, så da må vi som står i køen, trekke oss bakover, bak "gjerdet" altså.. Det kan bli masse forvirring av..Så kl 00:00 åpner de byporten igjen..Hmm. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvilket abonnement blir billigst med iphone 4? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Men hvis du da reserverer, er du da sikret en telefon? Har en del spørsmål, ettersom det er min mor som må hente telefonen, hvis jeg får tak i en. Skal nemlig bort. Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvis du tenker på å reservere hos Spaceworld, så er sannsynligheten for at du får en 10%.. Har nemlig ringt rundt alle Spaceworld butikkene i Oslo og de hadde minst 40 stk på lista, og da skulle de få inn 4-8 iPhoner.. Du kan jo høre..=) Skal bort eg også.. Den 2, så eg må ha en tlf med bra batterikapasitet.. Så alle som sniker seg i køen kommer til å få en i trynet hvis de prøver seg.. =) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Bor ved Lillestrøm, så kjører på der. Er nok MYE større sjangse for suksess Lenke til kommentar
henningkc Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kan noen forklare hvordan dette blir med salget på Expert? Er litt treg hehe. Er det slik at de skal begynne salget 00.01 på morgenen fredag 30.? Og når begynner køen da i såfall, før stengetid torsdag? Hei, Vi starter salget så fort datoen viser 30.07, altså kl 00.01 natt til fredag. I fjor begynte de første å stille seg i kø rundt stengetid kl 20. Det blir delt ut kølapper etterhvert som folk kommer. 4 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 20 00? Å stå 4 jævla timer i kø er totalt uaktuelt for en bedriten Tlf. Hvor mange telefoner hadde de sist gang eller hvor mange antas det at de skal selge nå? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kan du utdype hva som er "bedritent" med iPhone 4, takk? 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Komma inn i iphone cafeen og snakke drit om iphone da G... Du sårer følelser! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Da er det bekreftet at iPhone 4 White versjon ikke vil komme før senere i år. Da må jeg vel gå for den sorte utgaven. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Kan ikke si at jeg skjønner meg helt på de som ikke "orker" å vente på den hvite, hvis det er den de vil ha. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Når Apple sier at den kommer senere år så kan jo dette ta flere måneder. Det er ikke aktuelt for min del, da kan jeg like gjerne vente til Juni 2011 da de lanserer en ny. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg venter iallefall de de gir en dato. Dog, tror ikke jeg venter om det kommer senere enn oktober. Men jeg har en god grunn da; Min HTC Diamond, som fortsatt funker fint, er snart 2 år gammel... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 HTC Diamond var en fin mobiltelefon i noen måneder, helt til den fikk riper som bare rakkern. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Sa ikke Apple at den hvite kom senere i juli? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2010 Jo, men det har blitt utsatt til senere i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå