doh123 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Bare husk på at når dere kjøper bumpere til 4S at volumknappene er flyttet så bumpere til iPhone 4 ikke passer 4S. Dette merket jeg i dag, etter å ha kjøpt en helt vanlig uoriginal bumper. Volumknappene er såvidt synlig forskjøvet, men det utgjør ikke noe praktisk problem. Nederste delen av mute-bryteren forsvinner i hullet. Men den er fullstendig brukbar fremdeles. Ref. Hovedproblemet med denne uoriginale er at den ikke sitter skikkelig. Den er helt slarkete nedover langs ene siden. En glippe på over 1 mm inn til tlfen. Er vel mulig å være heldig, noe jeg altså IKKE var. Kjøpt på Clas Olsson for 99,- Endret 23. november 2011 av doh123 Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei, Vil dette helikopteret http:///www.ebay.com/itm/8S-3CH-Mini-Micro-RC-Helicopter-Remote-Control-iphone4-itouch-i-pad-Toy-Gyro-/120813259545?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item61cd12f6a3 virke til iphone 4s? Sendte spørsmål om dette til selger, men fikk ikke svar på spørsmålet, så han er sikkert usikker selv Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 4S = samme design som CDMA/Verizon 4S. Se etter 'Verizon compatible' på ebay/amazon når dere leter. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 4S = samme design som CDMA/Verizon 4S. Se etter 'Verizon compatible' på ebay/amazon når dere leter. Ok, tror kanskje ikke det står noe om det, men rart om dette ikke skulle gå omhverandre....? Er det ikke appen som styrer det? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hei, Vil dette helikopteret http:///www.ebay.com/itm/8S-3CH-Mini-Micro-RC-Helicopter-Remote-Control-iphone4-itouch-i-pad-Toy-Gyro-/120813259545?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item61cd12f6a3 virke til iphone 4s? Sendte spørsmål om dette til selger, men fikk ikke svar på spørsmålet, så han er sikkert usikker selv Ja, det styres av en app? Selve ios er det samme både på 4 og 4s. Lenke til kommentar
D-600 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Takker, da er det bestilt! Da blir det liv i "stuga" Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Herregud. Bestilte iPhone 21.11 og det står på apple at jeg får den fra 5-12 desember! Latterlig.. Tar det sååå lang tid? :S Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager? Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen. Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Herregud. Bestilte iPhone 21.11 og det står på apple at jeg får den fra 5-12 desember! Latterlig.. Tar det sååå lang tid? :S Tar det to uker å sende en telefon fra Kina? Ja. Er det lenge? Nei. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager? Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen. Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield). Denne burde beskytte telefonen rimelig bra, men er ikke beregner på å tas av og på daglig. http://www.lifeproof.com/lifeproof-store/apple-cases/iphone-4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Noen arbeidere som har en god løsning på hvordan en kan oppbevare sin Iphone på kropp under arbeid, og bruke den på arbeidsdager? Er ikke så fornøyd med slik det er nå, skriver på den med svarte hender, og har den i innerlommen på arbeidsbuksen. Mulig å få en beskyttelse dekker hele telefonen, samt skjermen? (ikke invicible shield). http://gdx.no/vanntett-iphone-beskyttelse.html Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er det flere av dere som sliter med sms og anrop? Jeg har en kompis som sliter virkelig, og denne kom også ut idag på tv2: http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/troebbel-med-iphone-4ssliter-med-aa-faa-inn-samtaler-og-meldinger-3643300.html Jeg gjør det ikke, og kjenner ingen som har gjort det heller Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Herregud. Bestilte iPhone 21.11 og det står på apple at jeg får den fra 5-12 desember! Latterlig.. Tar det sååå lang tid? :S Tar det to uker å sende en telefon fra Kina? Ja. Er det lenge? Nei. bestilte på apple.no Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Telefonene fra Apple.no blir sendt fra Nederland, med ordrebehandling, pakking og sending, så er 2 uker helt akseptabelt i mine øyne. Men klart, jeg og er utålmodig når jeg bestille nye ting, så 2 uker føles fort som 2 månder når man venter på noe nytt og spennende Endret 24. november 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Herregud. Bestilte iPhone 21.11 og det står på apple at jeg får den fra 5-12 desember! Latterlig.. Tar det sååå lang tid? :S Da jeg bestilte stod det at jeg ville få den mellom den 21-28 november. Fikk iPhonen den 17. så du kan kanskje regne med å få den før Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Telefonene fra Apple.no blir sendt fra Nederland, med ordrebehandling, pakking og sending, så er 2 uker helt akseptabelt i mine øyne. Men klart, jeg og er utålmodig når jeg bestille nye ting, så 2 uker føles fort som 2 månder når man venter på noe nytt og spennende Pixmania sender fra Frankrike, når jeg bestilte derifra bestilte jeg på søndag og kunne hente pakka på postkontoret på Onsdag. Så 2 uker er laaaang tid. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 * Pixmania sender fra Frankrike, når jeg bestilte derifra bestilte jeg på søndag og kunne hente pakka på postkontoret på Onsdag. Så 2 uker er laaaang tid. 3 dager levering fra frankrike er veldig imponerende, raskere enn de fleste Norske nettbutikker jeg normalt handler fra, men dette er langt fra normalt på varer som kommer utenlands fra. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 De sender fra Nederland bare fordi de blir omtransportert derfra. Hvis du bestiller andre ting får du det noen ganger direkte fra Kina. Antageligvis må telefonen din fra Kina først uansett, for de har ikke nok i Nederland. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Er det flere av dere som sliter med sms og anrop? Jeg har en kompis som sliter virkelig, og denne kom også ut idag på tv2: http://www.tv2.no/un...er-3643300.html Sluttet å lese når jeg så "tele 2" i artikkelen. Utrolig at ikke Tele2 ennå har fått bukt med problemene sine. Endret 24. november 2011 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Personlig begynner jeg å syntes det er utrolig at Tele2 faktisk fungerer så ofte som de gjør, med tanke på hva folk sier om dem... For ikke å snakke om Network Norway... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå