TanglewoodD Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 SHIELD Tusen takk,nå slapp jeg å poengtere det. On topic. Jeg har akkurat kjøpt meg en Iphone 4, har 0 telefon nr, noe som er veldig relativt iforhold til jobben. Jeg vet Iphone har en funksjon i Facebook som legger til venners tlf nr gjennom sync. Jeg har prøvd denne, men jeg får ingen telefonnummer av den grunn. Gjør dere? På Facebook legger man ikke ut telefonnummeret sitt da. Jeg vet det er en app som synkroniserer Facebook-profiler med kontaktene på iPhonen, uten at jeg husker hva den heter, men den legger altså ikke inn telefonnummer. Men når du har lagt inn alle kontaktene, uten nummer, kan du bruke appen til 1881 (eller var det Gule Sider eller 180?) til å legge inn alle telefonnumrene for deg. Går utifra at det er en skrivefeil i første settning, da det er veldig mange som har sitt telefonnummer på facebook. OK, for jeg hadde en gammel HTC Hero, å når jeg synca med FB da, så fikk jeg bilde,navn og tlfnr. Kanskje noen andre vet det? Gått et par dager nå, å begynner å bli lei av å søke på facebook og gulesider hele tia. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 De tidligere Facebook-appene hadde tlf-nr sync. Det ble plutselig ikke lov lenger. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 De tidligere Facebook-appene hadde tlf-nr sync. Det ble plutselig ikke lov lenger. sikkert på grunn av personvern-crap. Hvordan er det da andre her får synkronisert / overført telefonnummer? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 MyPhone+ fungerer fint hos meg. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er en sync-funksjon i facebookappen, men det er kun for kontakter du allerede har .. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 20.45 Hvordan Steve Jobs forandret verden Går på NRK2 nå. Lenke til kommentar
per66 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) hei har iphone 4s Finner ikke "purchases" knappen i itunes - den er ikke der liksom.. Noen tips? Endret 16. november 2011 av investor Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Den ligger nokså kronglete til, er en knapp om du går til Updates i App Store. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Purchases fungerer bare for Apps og iBooks. Kjøpt musikk kan ikke lastes ned på nytt. Lenke til kommentar
blitzen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Da er endelig min svarte 64 GB på vei fra Telenor. Kona har fått sin 32 GB alt og i forhold til min 3GS må jeg si at den virker veldig rask. Satser på at dette blir et hyggelig bekjentskap. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Er det en egen tråd for iPhone apps her på forumet? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det finnes flere, men alle dør ut. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jepp: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259047 Den har visst vært litt stille i det siste, men mye snacks der likevel Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Opplever ganske dårlig dekning på min iPhone 4 til tider, og trenger uansett en bumper som kan beskytte den (har hørt disse skal gi litt bedre signal?). Iallefall, noen som har erfaring med DealExtreme sin "genuine" bumper? http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-protective-bumper-frame-for-iphone-4-black-94832 Ser jo at den ikke er identisk med originalen: http://store.apple.com/us/product/MC668ZM/B Men den fungerer vel like bra likevel? Litt skeptisk til at knappene på DealExtreme-versjonen kanskje er noe mer sårbare? Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Opplever ganske dårlig dekning på min iPhone 4 til tider, og trenger uansett en bumper som kan beskytte den (har hørt disse skal gi litt bedre signal?). Iallefall, noen som har erfaring med DealExtreme sin "genuine" bumper? http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-protective-bumper-frame-for-iphone-4-black-94832 Ser jo at den ikke er identisk med originalen: http://store.apple.com/us/product/MC668ZM/B Men den fungerer vel like bra likevel? Litt skeptisk til at knappene på DealExtreme-versjonen kanskje er noe mer sårbare? Er vel det som er problemet på 4ern, antenna og dårlig dekning.. dødsgrepet.. verdenskjent problem.. 4S fikset det.. Endret 17. november 2011 av Grasli Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Antenne problemet ble nok litt blåst opp i media også. Kan ikke si jeg har hørt (eller merke noe spesielt selv for den sak skyld) at noen har problemer med dette under normal bruk, kun når det fremprovoseres, har jeg sett en anelse svakere signal. 1 Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fikk min 4s i forgårs og har ikke merket noen batteriproblemer, og ikke hatt dekningsproblemer av noe slag. Bruker telenors nett med TDC som operatør. iOS5.0 første dagen og 5.0.1 i dag og i går. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Folk generelt blir veldig uklare, både på universitetet, i butikker og midt ut på gaten, så den er vel bare sånn muligens. 3GS-en var mye bedre. Men uansett, trenger en beskyttelsesbumper, noen som har erfaring med de bumperene jeg linket til, evt andre gode anbefalinger? Endret 17. november 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Har tenkt å kjøpe iPhone. Trenger litt hjelp! Hvilken anbefaler dere? 4 eller 4s? 4'ern er 1000 kr billigere, men hvis 4s'en viser seg å være bedre så går jeg for den. Takk på forhånd:D Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Har tenkt å kjøpe iPhone. Trenger litt hjelp! Hvilken anbefaler dere? 4 eller 4s? 4'ern er 1000 kr billigere, men hvis 4s'en viser seg å være bedre så går jeg for den. Takk på forhånd:D Har du råd så går du for 4S. Syntes man ikke trenger å tenke mer over det enn det. Endret 17. november 2011 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå