esoteric Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kjedelig med tanke på Apple's DOA policy ... (den eksisterer ikke). Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg prøver å gjennopretta nå, så satser på at jeg får mobilnett da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kjedelig med tanke på Apple's DOA policy ... (den eksisterer ikke). Vel, om jeg får et produkt fra dem som ikke fungerer ved levering og de nekter å erstatte den kan de forvente et helvete. Sånt godtas ikke. Hvis den nekter å la seg kue helt til i morgen så går jeg ned på Eplehuset og hører med dem. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Kjedelig med tanke på Apple's DOA policy ... (den eksisterer ikke). Vel, om jeg får et produkt fra dem som ikke fungerer ved levering og de nekter å erstatte den kan de forvente et helvete. Sånt godtas ikke. Hvis den nekter å la seg kue helt til i morgen så går jeg ned på Eplehuset og hører med dem. Ja, spørs hvor langt du kommer. Eksempel her på en her som forsøkte først NetCom som kunne ikke hjelpe, så Eplehuset, som heller ikke kunne hjelpe, så Forbrukerrådet som bekreftet at man ikke kunne kreve ombytte uten at de sender den til service ... http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?t=262014 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 iOS 5.0.1 ute. Go fetch. You got it. Will do Laster ned as I speak. Trådløst. Greit å slippe iTunes. Jepp! Velkommen etter, Apple! Oppdaterte i går, og det er bedre batteritid så det i alle fall merkes, med noenlunde samme bruk i dag som i går, før jeg oppdaterte. Det lover godt, og håper det viser seg å stemme, også etter noen dager. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg prøver å gjennopretta nå, så satser på at jeg får mobilnett da. Fungerte ikke......kan det være tele2 som har problemer? Jeg befinner meg i sarpsborg. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Kjedelig med tanke på Apple's DOA policy ... (den eksisterer ikke). Vel, om jeg får et produkt fra dem som ikke fungerer ved levering og de nekter å erstatte den kan de forvente et helvete. Sånt godtas ikke. Hvis den nekter å la seg kue helt til i morgen så går jeg ned på Eplehuset og hører med dem. Kan nesten garantere deg at du vil få en ny ganske kjappt. Jeg ringte å klagde til Apple i går pga. dårlig volum opp-knapp (ikke stor mangel, men nok til at jeg klager fordi jeg forventer kvalitet). Fikk mail i dag om at de sender meg en ny i løpet av 1-3 virkedager. Den gamle blir hentet av TNT etter at jeg har mottatt den nye. Får ikke bedre service enn det! Endret 11. november 2011 av Slutsky 2 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) God mulig Apple tillater seg selv og bruke DOA rutiner, men slik er det dessverre ikke for deres forhandlere. Endret 11. november 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Det kan godt hende, og det er i så fall ikke godt nok! Er iPhonen kjøpt på store.apple.com/no bør oddsen for ny telefon derimot være ganske god! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Var innom Eplehuset nå og de kunne ta den inn for service, men anbefalte å ringe Apple først. De er stengt på telefon nå, men skal ringe dem i morgen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Som en liten oppdatering på spørsmålet ditt fra tidligere, Lakus; hvis du er villig til å laste ned alle 250 programmene på nytt er det ikke noe i veien for å gjøre det – det er ikke slik at du må kjøpe de på nytt selv om du henter hvert enkelt program direkte fra App Store. Vet ikke om noen mulighet for å kun gjenopprette programmer fra en tidligere enhet uten å få med mye annen moro i tillegg. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg bruker led blink når jeg har mobilen på lydløs. Etter oppdatering til 5.0.1 får jeg ikke til dette hverken på sms eller anrop. Kan noen sjekke om det går på deres mobil eller om det er en bug? Takker for svar. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Var innom Eplehuset nå og de kunne ta den inn for service, men anbefalte å ringe Apple først. De er stengt på telefon nå, men skal ringe dem i morgen. Seriøst? Får du ikke ny med en gang når den er DOA? Det er rimelig vilt. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Fikk iPhone 4S i posten på mandag... men mikrofonen var selvfølgelig ødelagt. Ny telefon er på vei fra Apple, men uansett surt å vente enda lenger. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har opplevd at de ikke har dekning, dvs at det står ingen tjeneste når man har tastet inn pin? Fikk 4S igår, men har ikke fått prøvd den før nå. Hva gjør jeg med dette problemet? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er SIM-kortet gammelt kan det være forklaringen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har opplevd at de ikke har dekning, dvs at det står ingen tjeneste når man har tastet inn pin? Fikk 4S igår, men har ikke fått prøvd den før nå. Hva gjør jeg med dette problemet? Innstillinger-telefon-slå av pin. Ta inn og ut simkort så burde det være i orden. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Den er maks halvt år gammelt. Kan det virkelig ha så mye å si? Funker fint i iphone 4, men ikke 4S. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Noen som har opplevd at de ikke har dekning, dvs at det står ingen tjeneste når man har tastet inn pin? Fikk 4S igår, men har ikke fått prøvd den før nå. Hva gjør jeg med dette problemet? Innstillinger-telefon-slå av pin. Ta inn og ut simkort så burde det være i orden. Skal prøve nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå