Euklid Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da er min telefon sendt. Hvor lang tid gikk det før dere fikk telefonen? Umulig å komme med noe pålitelig svar i disse dager. En pakke fra Apple kom på to dager denne uken, en annen har brukt fire dager på å ligge på to av TNTs lager i Nederland og Belgia. Har ikke noe smarttelefon selv enda så jeg kan ikke si det for sikkert, men det jeg VET er at Spotify har Offline modus (med Spotify Premium ja) og da bruker man jo ikke noe nett (flere kamerater av meg bruker dette). Spotify Offline funker fint så lenge man har planlagt hva man skal høre på. Problemet kommer ikke før du sitter på toget og innser at du må høre på Captain Beefhearts «Safe as milk». Og noe av fordelen med å leve i fremtiden er at vi kan velge å høre på Captain Beefheart også når vi sitter på toget, uten å ha planlagt det. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Trådløst nett på toget nå da..? Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Noen andre som opplever at mobildata-opplegget ikke virker etter at jeg man har oppdatert til iOS 5 på iPhone 4? Virket helt frem til jeg oppdaterte. Det var ikke jeg som fikk det til å virke første gang så mulig jeg må gjøre dette om på nytt, men da hadde det vært flott om noen hadde geleidet meg litt. [...] Mobildatanettverk=Vettafaen. Må jeg skrive noe inn her? Står ikke noe på APN, brukernavn eller passord under "mobildata". [...] Jeg later som om jeg har peiling og foreslår at du fyller inn "internet" (uten fnutter) under APN Settings. Brukernavn/passord blankt Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Bestilte iPhånen på tirsdag, fikk den i dag Mangler bare pinkoden til simkortet nå, så blir det bra! Hvis du ikke har fått pinkodene, finner du puk-koden på min side hos din operatør. Slå pinkode feil tre ganger, så PUK og til slutt den nye pin-koden. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da er min telefon sendt. Hvor lang tid gikk det før dere fikk telefonen? Jeg fikk mail fra Telenor på torsdag, telefonen hentet jeg på fredag. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Mulig Siri dukker opp til firer'n etterhvert: http://appadvice.com/appnn/2011/11/apple-siri-4 Når de også legger til flere språk kommer det nok til å eksplodere. Håper serverparken deres er stor nok Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det var vel ikke mange dagene etter lansering av 4S at noen teknikere fiksa Siri til 4 også..? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det tok litt tid før de fikk til ytelsen, men det funger helt fint nå. iPhone 4 klarer Siri helt fint, men har ikke like bra mikrofon som 4S. Har noen fått Siri til å fungere på 3GS enda? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper det kommer til norsk snart. Min uttalelse av engelsk er generelt håpløs, og den tar ofte feil selv om ordene jeg sier er riktig. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen god norsk versjon kommer ikke på lenge. Den underliggende talegjenkjenningen (fra selskapet Nuance) ligger i norsk utgave langt, langt bak den engelske. I tillegg til det generelle problemet med høye utviklingskostnader for små markeder er det et spesielt problem her: talegjenkjenningen blir bedre etter hvert som erfaringsgrunnlaget til «gjenkjenningsmotoren» stiger, men for små språk vil dette alltid skje ganske sakte. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Håper det kommer til norsk snart. Min uttalelse av engelsk er generelt håpløs, og den tar ofte feil selv om ordene jeg sier er riktig. Petter Solberg sliter også ja norsk er ett must viss vi skal bruke dette fast. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 da har Iphonen min tatt kvelden - igjen. noen som vet hva som er policy når der skjer 2 ganger? Første gang det skjedde så sa de at de ikke oppdaget feil på den, og at den bare ble restartet, men jeg prøvde selv å restarte den uten hell, hjemknappen+på/av knappen i 60 sekunder, så restarter de den på en annen måte? Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er den svarte tingen over høytaleren? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hva er den svarte tingen over høytaleren? Hvis det er hvit du snakker om, så tror jeg det er snakk om høyttaler (selvsagt) og infrarød sensor dersom jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Det er nærhetssensoren - den som registrer når du holder telefonen inntil øret og dermed skrur av skjermen. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er det noen begrensninger med Spotify i offline mode (bortsett fra lagringskapasitet)? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Begrensningen er vel hovedsaklig at du selvsagt laster ned en liste med sanger, og dermed ikke har muligheten til å spontant høre sanger utenfor listen(e) offline. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Har Apple svndlet oss? Kjøpte 16GB iPhone(vet det ikke så mye, men bruker ikke den til noe særlig annet enn som telefon og iPod samt ta bilder) og da jeg sjekket "Om", så står det at den bare har en kapasitet på 13,6 GB! Tenkte først at det er det som er ledig, men under står det at 12,3 GB er tilgjengelig... Så er ikke 16 GB iPhone 4S 16 GB allikevel? Eller er det bare jeg som er dum(er teknisk analfabet)? Gikk inn på bruk, og der står det at 1,3 GB er i bruk, og 12,3 ledig. Sist gang jeg sjekket så blir ikke 16-1,3 12,3... Hvorfor reklamerer Apple da for at den har 16 GB? Eller er det sånn at standardprogrammene også tar plass(naturlig nok) og de har bare ikke regnet med dette i 'om' og 'bruk'? Endret 6. november 2011 av slettet II Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Er det noen begrensninger med Spotify i offline mode (bortsett fra lagringskapasitet)? I tillegg til telefonens lagringskapasitet har det i alle fall tidligere vært en begrensning på antall sanger, mener å huske denne var 3333. Så du har plass til en del. Endret 6. november 2011 av Euklid 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå