Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hadde jeg sagt antallet så ville du nok blitt mer sjokkert... Alle viste at Norge får få telefoner, men dette er snakk om et lavt tall altså. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Argh, ja ja bare å smøre seg med tålodighet forstår jeg. Ps. Hvis man er bekymret for at de inkluderte 500MB blir litt lite, har Telenor en makspris på 10,- pr. dag. (Surfprat M) Så da er det ikke så farlig om man overstiger grensen. De har dog en maksgrense, og hvis man overstiger den, begrenses hastigheten til 100Kb/s. Telenor seg retten til å begrense overføringshastigheten for ditt abonnement til maksimum 100 kbit/s dersom bruken overstiger 5 GB innenfor gjeldende kalendermåned. http://www.telenor.no/privat/mobil/mobilabonnement/surfprat/vilkarsurfprat.jsp (Der er antagelig Netcom bedre da de bare begrenser hastigheten til 200kb/s hvis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hadde jeg sagt antallet så ville du nok blitt mer sjokkert... Alle viste at Norge får få telefoner, men dette er snakk om et lavt tall altså. Regner med under 20stk pr butikk... Telenor og Netcom skal vel selge mest mulig fra sine egne nettsider antar jeg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vet ikke hvor mange elkjøp butikker det er i Norge, men tviler på at det hadde vært nok til èn hver om alle skulle fått. Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har de ansatte i den lokale Elkjøp-butikken mulighet til å sjekke om de får inn noen? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Vet ikke hvor mange elkjøp butikker det er i Norge, men tviler på at det hadde vært nok til èn hver om alle skulle fått. Ehm, okey... Da håper jeg elkjøp har blitt nedprioritert. Hvis ikke kan de jo tyde på kanskje et par tusen telefoner til sammen i hele Norge...? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Har de ansatte i den lokale Elkjøp-butikken mulighet til å sjekke om de får inn noen? Etter hvert så gjør de det. De kan jo sjekke varebestillinger så når det kommer så vet de det. Vet ikke hvor mange elkjøp butikker det er i Norge, men tviler på at det hadde vært nok til èn hver om alle skulle fått. Ehm, okey... Da håper jeg elkjøp har blitt nedprioritert. Hvis ikke kan de jo tyde på kanskje et par tusen telefoner til sammen i hele Norge...? Lov å håpe, men personelig tviler jeg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Noen som har noen formening om hva som er det mest taktiske for å få fatt i en telefon slippdagen? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Venteliste eller stå TIDLIG opp i Oslo. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 er nr 5 på en spaceworld, nr 1 på en annen spaceworld, og nr 3 i en telebutikk. Men får så mange forskjellige meldinger om at de vil følge/ikke følge ventelistene... Hvis jeg ikke har hørt noe fra Spaceworld på torsdag kveld, er det stå opp tidlig fredag som gjelder. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Er det ikke en del sjapper som åpner 00:01? Lurer på om jeg skal prøve meg på spaceworld på kveldstid, dersom de kjører nattåpent. Gjør jo alltid det ved slipp av store spill. Edit: NetCom presenterer iPhone 4 – Dette endrer alt. Igjen. Du får den hos NetCom fra fredag 30. juli. iPhone 4 vil være tilgjengelig for salg på www.netcom.no og hos utvalgte forhandlere fra fredag 30. juli. Vi inviterer til eksklusiv lansering av iPhone 4 på Telebutikken Byporten i Oslo og i NetComs bobil som er på sommerturne i Sogndal. Begge steder starter salget kl.00.01. Kom hit og bli en av de første! Jeg tror jeg prøver meg på Telebutikken. Endret 22. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Awkins Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Ser ut som det blir en Oslo-tur etter jobb på torsdag for å sikre meg en. Satser på at de ikke er utsolgt før kl ett. Endret 22. juli 2010 av Awkins Lenke til kommentar
ketle Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Tips til butikk i Hamar som selger Telenor abbo og iPhone 4? Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Ser ut som det blir en Oslo-tur etter jobb på torsdag for å sikre meg en. Satser på at de ikke er utsolgt før kl ett. Hvis de bare får 10 telefoner så gjelder det å stå i kø en stund for å få. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Gregory House Var elkjøp Gjøvik blandt de som fikk eller? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Det vet jeg ingenting om. Men jeg tror nok det er hovedstaden som blir prioritert. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 deilig å bo i hovedstaden av og til Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Like greit å allerede ha kjøpt den. Batterimålern min var litt rar den siste uka, om ikke lenger. Tror jeg ikke har kjørt den helt tom for strøm før så gjorde det - i veldig mange tilfeller når batterimåleren er litt rar så hjelper det å tømme batteriet helt for å kalibrere. Endret 22. juli 2010 av ahpadt Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Fikk mail fra Telenor idag iPhone 4 i salg 30.07! Men ingen forhåndssalg. Så da har vi kun 8 dager igjen å vente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå