Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Da var jeg på venteliste hos Spaceworld i byen. :yes:

32 GB

Hvit (svart om de ikke skulle få hvit)

Håper ikke den vil koste mer enn 3-4 tusen. Da sliter jeg litt. Satt meg bare på venteliste på 32 GB, da spørsmålet kom veldig rett på. Uansett frister det for mye med dobbel lagringsplass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter jeg testa Air Video så har jeg tenkt at jeg egentlig ikke hadde trengt å betale ekstra for 32GB. Brukte det før for å lagre videoer men siden jeg ser videoer mest hjemme så har det ikke så veldig mye å si for meg.

*shrug*

Lenke til kommentar

kan noen si meg en ting? bare lurte på en ting: iPhone kommer jo 30.juli, men kommer den bare i netcom og telenors nettbutikker? eller kommer den i butikker også? f.eks elkjøp?

eller får butikkene den seinere? Må man nøtt til å bestille i nettbutikken?

Lenke til kommentar

har ikke fått meldt meg på noen venteliste, så håper jeg klarer og få tak i en :) er ingen butikker i nærområdet mitt som tar imot forhåndsbestillinger heller, så skal prøve og komme tidlig til elkjøp :)

men prisene på iPhone 4 blir de sånn cirka som de på 3gs var før?

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

Jeg har Surfprat M, fungerer strålende til mitt bruk. 500 mb og 100 sms gratis og de 500 mb greier jeg aldri å bruke opp, pleier som regel å være over 400 mb igjen når måned er omme.

Det høres bra ut, men haken med det for min del er ekstrakostnadene med ringeminutter. Har vært trygt og godt med "betal 200 kr - bruk det" hittil.

Lenke til kommentar

Om jeg ikke husker veldig feil, skal for sikkerhets skyld sjekke når jeg kommer på jobb, sette en grense på forbruk. Jeg vet at netcom så kan du iallefall få hint når du nærmer deg en grense du har satt. Mener å huske at hos telenor så kan du sette en ringe/sms/datatrafikk- grense.

Lenke til kommentar

Det høres i så fall bra ut. Skal vel uansett mye til for at jeg ringer for mer enn en hundrelapp i måneden.

Et par spørsmål før jeg tar kveld:

Hva lå prisen på sånn ca. for 3GS (32 GB) med SurfPrat etc. da den kom ut?

Må jeg aktivt gå inn for å få brukt opp 500 MB datamengde? Rettere sagt; er dette mer enn nok i måneden?

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Hvilken operatør foretrekker folk her inne da? Netcom eller Telenor? Gjerne kom med begrunnelse. Har tele2 fra før av, og er jo kjempefornøyd med det. Regningene er lave og har ikke hatt noen problemer. Men når iPhone 4 kommer, er det nok tid for å skifte.

vist jeg må velge mellom de 2 så blir det netcom helt klart. men jeg håper på at chess får telefonen relativt fort.

Lenke til kommentar

Må jeg aktivt gå inn for å få brukt opp 500 MB datamengde? Rettere sagt; er dette mer enn nok i måneden?

Hvordan i all verden skal man egentlig kunne svare på dette? Selv har jeg klart meg med 100 MB, 500 MB og nå har jeg gått over til evig/5GB. Med 100MB surfa jeg minimalt på nettet. Kun noen få sider når det var viktig og jeg sjekket aktivt bruken. Med 500MB tenkte jeg ikke så mye over det utenom at jeg ikke lastet ned noe særlig med programmer, ei heller brukte youtube noe særlig. Men jeg sjekket alt jeg ville av mail og surfet så mye jeg følte for. Det vil si, de stedene jeg surfer mest brukte jeg uansett wi-fi. Nå med tilnærmet evig sparer jeg strøm med å slå av wi-fi og surfer så mye jeg orker uten å nå 5GB-grensa, selv om jeg deler de 5 GB-ene på 3 enheter.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden skal man egentlig kunne svare på dette? Selv har jeg klart meg med 100 MB, 500 MB og nå har jeg gått over til evig/5GB. Med 100MB surfa jeg minimalt på nettet. Kun noen få sider når det var viktig og jeg sjekket aktivt bruken. Med 500MB tenkte jeg ikke så mye over det utenom at jeg ikke lastet ned noe særlig med programmer, ei heller brukte youtube noe særlig. Men jeg sjekket alt jeg ville av mail og surfet så mye jeg følte for. Det vil si, de stedene jeg surfer mest brukte jeg uansett wi-fi. Nå med tilnærmet evig sparer jeg strøm med å slå av wi-fi og surfer så mye jeg orker uten å nå 5GB-grensa, selv om jeg deler de 5 GB-ene på 3 enheter.

Akkurat slik som du nå svarte. Bra svar!

Lenke til kommentar

Jeg satt meg på liste hos Humac, Drammen for en måned siden. Noen som vet hvordan de fordeler telefonene? Jeg fikk vite da jeg ringte nå at jeg er over 100 på lista, man at jeg står som nummer 4 i Drammensbutikken.

Lenke til kommentar

Jeg satt meg på liste hos Humac, Drammen for en måned siden. Noen som vet hvordan de fordeler telefonene? Jeg fikk vite da jeg ringte nå at jeg er over 100 på lista, man at jeg står som nummer 4 i Drammensbutikken.

Snakka med en knall på Humac. Han sa at alle med oddetalls plassering på lista får telefon først. Dette for å eliminere "førstemann til mølla" prinsippet og innføre "taktikk" istedet.

Lenke til kommentar

Snakka med en knall på Humac. Han sa at alle med oddetalls plassering på lista får telefon først. Dette for å eliminere "førstemann til mølla" prinsippet og innføre "taktikk" istedet.

Skulle ikke forundre meg... :-)))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...