Eulogy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da har jeg bestilt en 4S 32GB. Ikke levering før siste del av november. Blir noen uker å vente. Men er forhåpentligvis verdt det. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da har jeg bestilt en 4S 32GB. Ikke levering før siste del av november. Blir noen uker å vente. Men er forhåpentligvis verdt det. bestillt på apple.no? veldig lang ventetid? :O Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Yes, fra apple.no 23-30 November står det. Lang ventetid, men har lagt merke til at flere har fått opplyst om første uka i November. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) Jeg bestilte dagen etter forhåndsbestillingen på Apple.no startet og fikk leveringstiden 7-14 November. Nå baller det nok på seg fort tenker jeg. Endret 26. oktober 2011 av Lakus waits for no-one Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 hmm.. ja nå er det jo ikke så lenge til den kommer da så.. kanskje de har gått tom, og må bestille mer :/ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg har ingen hastverk uansett. Jeg klarer å vente. Blir som en tidlig julegave til seg sjøl. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Når 3GS kom ut sto jeg bare i kø på den lokale Elkjøpen og fikk en 32GB helt fint på release, selv om det var utsolgt på Apple.no. Så håpet om å få den før 2012 er ikke ute Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Jeg bestilte dagen etter forhåndsbestillingen på Apple.no startet og fikk leveringstiden 7-14 November. Nå baller det nok på seg fort tenker jeg. bestillte på dagen og fikk 4 - 11 nov Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Når 3GS kom ut sto jeg bare i kø på den lokale Elkjøpen og fikk en 32GB helt fint på release, selv om det var utsolgt på Apple.no. Så håpet om å få den før 2012 er ikke ute Har spurt spørsmålet her en gang før, men fikk ikke svar da Fikk man kjøpt 3G/3GS med 32gb? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tror ikke man fikk 3G med 32GB, men man fikk 3GS med det. Jeg har en selv Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Stemmer det lakus, her er en oversikt. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Takker Da skal ikke jeg spore av mer! Lenke til kommentar
MSL Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Det hadde vel vært raskere hvis Apple leverte som vanlig post, og ikke på døren? Selv er jeg neppe tilgjengelig når de kommer. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Leverer de på døren? Kanskje det står ett eller annet sted i bestillingsprosessen, men det hadde jeg ikke fått med meg. Great. Siden leveringsbud alltid kommer når jeg ikke er hjemme havner den sikkert på postkontoret og blir forsinket der i tre-fire dager ekstra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 iPhone og Mac blir levert på døren. Hvertfall de gangene jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Ms. Mango Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Siden i dag har det stått at Apple "behandler varer" hos meg. Noen som har handlet hos dem før og vet hvor lang tid det da går før de sender? Og hvor er det de egentlig sender varene fra 28. oktober? Oslo? I så fall kan jeg ikke forstå at det skal ta opptil mer enn to uker etter release å få telefonen. Eller sender de fra Europa/USA eller noe i den dur? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 «Behandler varer» betyr i denne sammenhengen absolutt ingenting utover at bestillingen er hakket inn i alle systemer. Min har hatt denne statusen siden like etter bestilling. Telefonen kan enten komme på døren med et budfirma eller bli levert som pakke av Posten, dette avhenger av hvor i landet man bor. Har man mulighet til det kan levering på jobb være et greit alternativ. Vi vet ikke når de kommer til å sende ut telefoner, ser ikke bort ifra at det hadde skjedd i dag om de hadde rikelig med tilgjengelige enheter, men det er nå stort sett utsolgt i de fleste land der telefonen selges. Ingen kan gi noe bedre estimat enn det som ligger på Apples nettsider; normalt er disse pessimistiske, men i lanseringstider med begrenset antall produkter og enorm etterspørsel er det uforutsigbart. Sendes sannsynligvis fra Nederland. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Tenkte og møte opp uttenfor en butikk i morgen for og prøve og sikre meg et eksemplar. Men er det sånn at jeg må ha med en voksen for og skrive kontrakten? er 17, og ingen av foreldrene mine har anledning til og være der da. Er sikkert forskjellig fra butikk til butikk, men hvis jeg trenger en voksen for og skrive under, vil jeg da kunne komme på morgen og få en telefon holdt av til en av mine foresatte kommer og skriver under? D02 Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Siden i dag har det stått at Apple "behandler varer" hos meg. Noen som har handlet hos dem før og vet hvor lang tid det da går før de sender? Og hvor er det de egentlig sender varene fra 28. oktober? Oslo? I så fall kan jeg ikke forstå at det skal ta opptil mer enn to uker etter release å få telefonen. Eller sender de fra Europa/USA eller noe i den dur? 6 dagen min med den statusen Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Finnes det noen App til iPhone som dukker opp i varslingssenteret som gir mulighet til å kjapt slå av Wi-Fi, Bluetooth og andre nyttige finesser? Akkurat sånn som alle bruker på Android. Er veldig keen på noe sånt, så den personen som lager den Appen kan jeg tenke meg tjener noen kroner! Apple kommer nok ikke til å tillate andre å lage widgets før i iOS 6 dessverre(spør du meg om hva jeg tror). Er det viktig for deg så jailbreak telefonen. Den blir en del tregere og spiser mer batteri siden Apple ikke får kontrollert det. Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg liker best av de to. Jailbroken eller ikke, dilemma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå