Lakus Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Ja, jeg trykker der som en gal mann, men får bare beskjed om å ringe kundeservice. Men det er null stress i grilldress. Tar det på dagen i morgen. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 iphone 4 og 4S benytter seg av micro sim, så nei. Så sant du ikke tør å ta risken å klippe det til selv. Edit: Men skal vel være gratis å få det fra operatørene. Jeg fikk ihvertfall mitt gratis fra telenor når jeg kjøpte iphone 4 fra apple.no Klippet til det gamle SIM-kortet til fruen før helgen, gjort på 2 min og enkelt som bare det :-) Jeg også, ikke noe problem. Lenke til kommentar
abil Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Mange som skal til byporten og kjøpe iphone 4s på torsdag kveld?Vet noen hvor mage iphone 4s de har der?litt kjipt og stå i kø for og ikke få tak i telefonen:) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Det blir nattåpent på Elkjøp Express Larvik. Husker ikke eksakt antall, men det blir jo begrenset. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Fikk sett litt på 4S i dag da ei i klassen hadde vært i England og kjøpt den der. Siri var dritfett! Lenke til kommentar
wergz Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Skal jeg kontakte min operatør (Telenor) når jeg kjøper en 4S 16G, eller må jeg kjøpe via telenors nettsider når dette er tilgjengelig? Lenke til kommentar
Kverkulf Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 mista 4ern i gølvet og knuste glasset i dag. Skal nå kjøpe meg hvit front og bak for og få det fiksa selv. Har sett endel videoer og tror jeg skal klare og skru det fra hverdandre og sammen igjen. Noen erfraringer, tråder som omhandler dette? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette? Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette? Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang. Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Skal jeg kontakte min operatør (Telenor) når jeg kjøper en 4S 16G, eller må jeg kjøpe via telenors nettsider når dette er tilgjengelig? http://lansering.telenor.no/iphone4S?icid=p-111024-privatforside_iPhone4S Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette? Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang. Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat Der står det norsk? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 xxx xx xxx - er norsk format for mobilnummer og xx xx xx xx - for fast telefon. Ønsker du xx xx xx xx for mobil må du velge dansk. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 xxx xx xxx - er norsk format for mobilnummer og xx xx xx xx - for fast telefon. Ønsker du xx xx xx xx for mobil må du velge dansk. Problemet er jo at den står på norsk, men likevel viser amerikansk format (xxx-xxx xx). Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tipper kompisen din har Tele2? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tipper kompisen din har Tele2? Vurderte å nevne det tidligere, men de problemene som har vært nevnt i tråden tidligere har vært litt annerledes. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tipper kompisen din har Tele2? Stemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tipper kompisen din har Tele2? Stemmer. Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Tipper kompisen din har Tele2? Stemmer. Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM. Det kan stemme! Han hadde ringt en kar, men da var det en svensk dame som sa at nummeret ikke var korrekt eller noe..herregud. Glad jeg ikke har Tele 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 (endret) TAG: +47 0047 47 Forslag, søk på Tele2 i tråden Endret 26. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Fuck it! Foreslå han kunne bytte til Djuice. Han får finne ut av det selv Nå har jeg fått Battlefield 3 og skal kose meg med det! Er sikkert bare å ringe Tele2, men er jo ikke noe BIG DEAL å sette +47 forran.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå