Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iphone 4 og 4S benytter seg av micro sim, så nei.

Så sant du ikke tør å ta risken å klippe det til selv.

Edit: Men skal vel være gratis å få det fra operatørene. Jeg fikk ihvertfall mitt gratis fra telenor når jeg kjøpte iphone 4 fra apple.no

Klippet til det gamle SIM-kortet til fruen før helgen, gjort på 2 min og enkelt som bare det :-)

Jeg også, ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Lenke til kommentar

Kompisen min har nettopp fått iPhone 4 fra USA, og har problemer med tlf numre han legger til i kontakter. Hvis han ringer folk fra telefonen blir nummeret i riktig format (xxx xx xxx), men når han legger det til som ny kontakt blir det amerikansk format (xxx-xxx xx) og det går ikke an å ringe. Noen som vet hvordan vi endrer på dette?

Har satt +47 forran midlertidig, og da fungerer det, men tungvindt å gjøre det hver gang.

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Lenke til kommentar

Instillinger -> Generelt -> Internasjonalt -> Regionformat

Der står det norsk?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Tipper kompisen din har Tele2?

Vurderte å nevne det tidligere, men de problemene som har vært nevnt i tråden tidligere har vært litt annerledes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Stemmer.

Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM.

Lenke til kommentar

Stemmer.

Tidligere har det vært nødvendig å måtte lagre med +47 på iPhones med Tele2, pga. svensk SIM.

Det kan stemme! Han hadde ringt en kar, men da var det en svensk dame som sa at nummeret ikke var korrekt eller noe..herregud. Glad jeg ikke har Tele 2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...