Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Fant ut at om man kjøper mobilen uten kontrakt så vil bare gsm funke. Utrolig at de skal gjøre det så jævlig komplisert.

Det må være feil tenkte jeg, men neida, det ser faktisk ut til og stemme.

Blir vanskligt folk i din situasjon og kjøpe 4S da ja.. :roll:

Det handler mer om hvordan CDMA er implementert. Husk at CDMA ikke bruker SIM-kort...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-211409

Hjelper en slik plastfolie-greie du plasserer utenpå skjermen og baksiden mye mot skader? Hadde en iPhone før, og den knuste jeg skjermen på tre ganger. De gangene jeg mistet den, var det ut fra lommen eler tilsvarende høyde.

Har ikke lyst å kjøpe en stor beskyttelse, liker den sånn som den er. Så; noen med erfaringer med plastfolie-greie-beskyttelse til iPhone 4/4s?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Plastfilmen du klistrer på skjermen hjelper hovedsaklig mot riper i skjermen.

Gummideksler og bumpere beskytter mot den mot tyngdekraft og den harde bakken.

Takk for svar :) får vel bli en stor, ekkel beskyttelse til meg, da.

Lenke til kommentar

Du får mange deksler som ikke er så veldig store, og hvis du velger noe i plast, så må du regne med at de sprekker/går i stykker om du mister den i bakken på samme måte som en hjelm er konstruert for å gå i stykker mens den absorberer kreftene om du kræsjer på sykkel/mc og lignende..

Lenke til kommentar

Pixelskin HD har nok reddet min telefon fra en del harde knall og fall, samt at den utfører flere formål.

- den blir bedre ergonomisk og blir ikke glatt og ustyrlig å holde i som ellers lettere gjør at du mister den, mye bedre grep.

- den bygger litt foran så jeg kan legge den med skjermen ned for å beskytte hele telefonen mot riper og slag fra gjenstander rundt og den får ikke riper fra smuss på overflate pga at den bygger litt opp fra overflaten.

- den lukker telefonen ennå litt bedre og beskytter faktisk bedre mot fukt. Jeg er overbevist om at denne reddet meg en gang jeg miste den i en vask full av vann. Ingen fuktindikatorer slo og telefonen måtte kun slås av og tørkes over natten.

- Jeg kan sette den på kanten lent skrått mot en gjenstand uten at den sklir ned da den får motstandsfriksjon nok til å stå i forskjellige posisjoner uten å falle ned.

- Den kan tom. stå i en skuff i konsollen i bilen pga. denne ekstra friksjonsmotstanden og fungere godt som navigator uten stativ.

- Jeg har mistet den i jerntrapper, på flisgulv, i asfalt, på betonggulv og grus. Ingen skader har oppstått.

Ulempen er at desginet ikke blir like pent og folk flest ser ikke at det er en iP4 men det bryr jeg meg lite om da bruken er viktigst for meg. Den kan også være litt vanskeligere å finne fordi telefonen blir helt mørk og ingen fremtredende logoer er synlige men iCloud "find my iphone" fikser den biffen om jeg har forlagt den godt i stille modus.

Jeg tror også faktisk at noen av disse egenskapene jeg nevner ift. Pixelskin HD vil dukke opp i neste redesign av telefonen.

Dette noen fester på touchskjermen vil ikke jeg ha, rett og slett fordi jeg ikke har troen på at det ikke endrer skjermkvalitet og touchopplevelse.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Noen som har vært borti at simkort fra tele2 ikke fungerer i iPhone 4?

Har du problemet med at du ikke får dekning? For akkurat nå sitter jeg uten telefon på grunn av det. Mistet dekningen tidligere i dag, og har prøvd gjennopprett og alt. Men fortsatt ingen dekning.

Lenke til kommentar

Er det mange som har problemer med musikken etter IOS 5 oppgraderingen? Har søkt litt rundt, og ser mange sliter særlig med bassen og får en knitrende lyd. Jeg merket det med en gang etter oppgraderingen selv, og det er ganske frustrernede med så dårlig lyd.

Håper Apple selv vet om problemet, og at en oppdatering kommer snart!

Lenke til kommentar
Raptor' timestamp='1319102958' post='18469208']

Fant ut at om man kjøper mobilen uten kontrakt så vil bare gsm funke. Utrolig at de skal gjøre det så jævlig komplisert.

Det må være feil tenkte jeg, men neida, det ser faktisk ut til og stemme.

Blir vanskligt folk i din situasjon og kjøpe 4S da ja.. :roll:

Det handler mer om hvordan CDMA er implementert. Husk at CDMA ikke bruker SIM-kort...

Da må de ikke skryte over at det er en verdensmobil hvis det i realiteten ikke er mulig å kunne bytte nettverk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...