eveant Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva menes det med at 4S kan sende gratis meldinger? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hva menes det med at 4S kan sende gratis meldinger? Det er ikke noe unikt for 4S. i iOS 5 er det en funksjon som heter "iMessage", som gjør at alle som har Apple-produkter med iOS 5 kan sende meldinger til hverandre "gratis" (du betaler for datatrafikk). Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nettopp oppdatert til iOS5 på min 3GS fordi jeg trodde jeg skulle kunne bruke Siri. Er det slik at den bare fungerer på 4S? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ja, men den holder på å bli hacket til iPhone 4 også Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ja, men den holder på å bli hacket til iPhone 4 også Og da må jeg jailbreake? Noe jeg aldri har gjort før. Eller går det an å laste ned fra en nettside? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Siri på iPhone4 (nesten?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 ja må jailbreake, men er ikke noen vits enda, det fungere ikke som den gjør på 4S Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 iCloud bildesynkronisering da? Må du ha OSX Lion? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner. Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake. Vet at det ikke er noen skader. Men vil det koste meg noe å få reklamert telefonen/sendt den på reperasjon? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Veskeskade kan veldig lett oppstå selvom telefonen ikke har vært i nærheten av vann. Bare så det er sagt. Et eksempel er da kondensskade. Jeg bare sier at det er en mulighet, ikke at din nødvendigvis/sansynligvis har det. Koster selvsagt ingenting å sende inn nei. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner. Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake. Er det ikke bare en swap man får? Eller er det en splitter ny fra fabrikk? En swap ja. Betegnes jo som "ny", men det er jo i realiteten en telefon som har vært brukt men blitt fikset og fått nye deksler på utsiden. Og det er fra verksted, ikke butikk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Tar jeg ikke feil, har telefonen to synlige "brikker" du kan se i 3,5mm highjack'en, og en brikke i der du kobler til strøm/docking til PC. Disse blir røde ved fukt, men er normalt hvite. Mine er hvite, begge to. Eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei da, det er helt korrekt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 iCloud bildesynkronisering da? Må du ha OSX Lion? jepp 10.7.2 kommer en gang til snow leaopard også 10.6.9 Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 iCloud-kontrollpanel kommer for Windows også. Du kan vel uansett gå på icloud.com uansett operativsystem for å se filer som ligger i skyen. icloud_control_panel_for_windows_gm_seed.zip er ute til utviklere men ikke sluppet offentlig enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 joda, men hvis du ikke har det på mac eller windows får du ikke suncet filer fra nevnte mac, windows maskin til clouden Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 iCloud-kontrollpanel kommer for Windows også. Du kan vel uansett gå på icloud.com uansett operativsystem for å se filer som ligger i skyen. icloud_control_panel_for_windows_gm_seed.zip er ute til utviklere men ikke sluppet offentlig enda. Jeg lasted ned icloud control panel til windows 7 fra apple sine sider forleden dag. Kunne ikke bruke det til stort annet enn å se hvor mye du hadde lagret og kjøpe mer plass Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 iCloud bildesynkronisering da? Må du ha OSX Lion? jepp 10.7.2 kommer en gang til snow leaopard også 10.6.9 Nei, iCloud bildesynkronisering (og kjent som PhotoStream) fungerer også helt fint også i Windows Vista/7 Kontrollpanelet kan lastes ned her: http://support.apple.com/kb/DL1455 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg lasted ned icloud control panel til windows 7 fra apple sine sider forleden dag. Kunne ikke bruke det til stort annet enn å se hvor mye du hadde lagret og kjøpe mer plass Du kan jo ikke gjøre så mye mer med iCloud-kontrollpanelet i OS X heller. Det er de ulike programmene (iPhoto, Aperture) som støtter iCloud. Lenke til kommentar
Maciato Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er det noen som har noen ide på hvor mye Iphone 4S kommer til å koste? i USA koster det 199$ for 16gb.. er vel ikke sånn at prisen i norge vil være den samme bare + 25% i avgifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå