.Anders. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Altså når jeg prøver å sette den i DFU-modus skjer det ingenting i iTunes hvertfall. iTunes sier ifra hvis den oppdager en enhet i DFU-modus, så hvis ingenting skjer har du ikke gjort det riktig. Prøv igjen, og gjør nøyaktig som guiden sier. Koble telefonen til maskinen, skru den av, hold inne låse-knappen (den på toppen) i tre sekunder, hold så inne hjem-knappen (den runde) i ti sekunder uten å slippe låse-knappen, og slipp så låse-knappen. Fortsett å holde inne hjem-knappen til en melding dukker opp i iTunes (ca. 15 sekunder). Kan det ha noe med at jeg gjør det på en annen PC? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Min iPhone 4 er nå litt over ett år gammel, og jeg begynner å slite med at Home-knappen har dårlig kontakt. Kan jeg kreve reperasjon/reklamering, eller noe på garanti? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er jo 5 års reklamasjonsrett, så det burde gå fint. Såfremt den er kjøpt i Norge så klart Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan det ha noe med at jeg gjør det på en annen PC? Nei, du skal fortsatt få den i DFU-modus. Er du sikker på at du gjør det riktig? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte den hos Elkjøp Express. Så da er det bare å stikke innom der, med kvittering/papirer osv, og spørre om jeg kan få sendt den på reperasjon? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jepp, ta med kvitteringen og forklar dem problemet så sender de den nok enkelt og greit inn. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Det er jo 5 års reklamasjonsrett, så det burde gå fint. Såfremt den er kjøpt i Norge så klart hva om den er kjøpt på apple.no? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 hva om den er kjøpt på apple.no? Norsk regelverk gjeld der og. Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 hva om den er kjøpt på apple.no? Norsk regelverk gjeld der og. Kan man gå til eplehusene i Norge da, eller må man ta kontakt med Apple.no og sende den inn? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Man MÅ ta kontakt med apple.no. Jeg ringte via telefon. Eplehusene tar ikke inn noe. Lydløs knappen min ble herpet. Ringte inn, en fyr fra DHL hentet telefonen på døra. Den ble sendt til Nederland, to (TO!) dager senere kom den samme fyren fra DHL på døren med en splitter ny iPhone 4 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Men jeg må kreve på "reklamasjon", ikke sant? Det betyr at jeg har rett på å få sendt mobilen på reperasjon? Jeg kan ikke få en ny en? Garantien er vel bare på ett år? Kjøpte min hos Elkjøp Express, som sagt. Endret 17. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Man MÅ ta kontakt med apple.no. Jeg ringte via telefon. Eplehusene tar ikke inn noe. Lydløs knappen min ble herpet. Ringte inn, en fyr fra DHL hentet telefonen på døra. Den ble sendt til Nederland, to (TO!) dager senere kom den samme fyren fra DHL på døren med en splitter ny iPhone 4 Høres jo bra ut det. Hva pakket du den i? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jeg la den i den esken som tilhørte telefonen. De sjekker først om den kan repareres, min var såppas ødelagt at de ikke gadd reparere, og sendte meg en ny Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Skjønner. Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da Endret 17. oktober 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kan det ha noe med at jeg gjør det på en annen PC? Nei, du skal fortsatt få den i DFU-modus. Er du sikker på at du gjør det riktig? Ja, nå funka det, men det var bare å koble den til på vanlig måte. Merkelig det der..trengte sikkert bare tid Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Kanskje den ikke jobber i helga? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 (endret) Skjønner. Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake. Endret 17. oktober 2011 av iHouse Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er den fuktskader får du ny for 2500 kr tror jeg det var. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Skjønner. Legger den i originalesken, tar med alle papirer, og stikker innom Elkjøp jeg da Hei, du trenger forsåvidt bare kvittering og telefon. Den blir alltid sendt inn men i 9/10 tilfeller får du en helt ny telefon fra verksted. Mvh en som jobber på Express i Larvik. Hvis derimot feilen er selvforskyldt/veskeskade så får du selvsagt ikke ny, og du må eventuelt betale rundt 300,- om du vil ha telefon tilbake. Er det ikke bare en swap man får? Eller er det en splitter ny fra fabrikk? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Noen som ikke bor i en av norges største byer som får til å se værforholdet? Bor selv midt i Molde og da den byen ikke finnes i vær appen til apple har jeg de siste dagene prøvd meg på "lokale værforhold" men får kun ukjent plassering. Stedstjenster står både på og på under vær appen. Noen som har en fix til dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå