Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tråden er ryddet for off-topic. Nærmere 80-innlegg ble spist av kakemonsteret.

Følgende gjelder fortsatt folkens:

- Kritikk av telefoner og sammenligning med andre telefoner skal ikke skje i samletrådene for telefonene. Slike tråder er til for å diskutere ting som er direkte relatert til telefonen som diskuteres.

- Kritikk av telefoner og sammenligning med andre telefoner er derimot helt lovlig i tilhørende artikkel-tråder (når f. eks. amobil skriver en artikkel om at iPhone 4S+ lanseres, så er det helt lovlig å kritisere telefonen, og sammenligne den med andre telefoner på markedet). Egne tråder for kritikk av og/eller sammenligning med andre telefoner er også fullt tillatt. Men kafé-trådene har en funksjon, og bare en funksjon: diskusjoner rundt telefonen tråden omhandler.

Kafé-trådene er stedet hvor brukerne utveksler erfaringer og får hjelp, tips og råd om bruk av telefonen. Slike diskusjoner skal ikke forsøples med innlegg som avviker fra dette emnet. Dette betyr også at positiv omtale av telefonen, eller positiv sammenligning av telefonen mot andre, ikke hører hjemme i slike tråder.

- Til slutt: Off-topic er off-topic, uansett. Å svare på noe som er off-topic, er like off-topic som det man svarer på er, og reageres mot på samme måte.

En haug med brukere var med på å fylle denne tråden med off-topic. Samtlige av disse kan vente en reaksjon, dersom de fortsetter å post off-topic i kafé-trådene (eller hvor som helst for den saks skyld) her på forumet.

Endret av cyclo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

den nye funksjonen der du kan sende sms gratis hvis du og en annen er koblet til WiFi med iPhonene. Kom denne funksjonen i iOs 5, eller er det bare i iPhone 4s?

:)

Du mener den funksjonen som er innebygd i den vanlige sms appen? Den hvor du kan sende meldinger fra alle ios 5 enheter som er på enten edge, 3g eller wifi? Hvor du får lesebekreftelse og leveringsbekreftelse, pluss at du kan se når den du skriver med holder på å skrive melding til deg.

Lenke til kommentar

Ok, siden jeg har fått klarert opp noe med mine poster, så får jeg fortsatt lov å poste her. Og ikke spør meg på hvorfor. Om du lurer så PM meg.

Grunnen til at jeg spør på nytt her er fordi en av mine poster som faktisk inneholdt et spørsmål om iPhone 4S ble fjernet siden den samtidig inneholdt noe som ikke har relevanse med denne tråden.

So here we go. Noen som har en ukomprimert 1080p filmopptak i fra iPhone 4S jeg kan laste ned noen plasser?

Jeg vil jo helst se disse 1080p filmklippene i fra iPhone 4S uten å måtte se dem via YouTube som komprimerer filmene og gjør at dem får dårligere kvalitet.

Også hadde det vært bra å kunne se flere bilder tatt med telefonen. Så om dere har bilder og vise til, så gjerne post dem her.

Lenke til kommentar

Ok, siden jeg har fått klarert opp noe med mine poster, så får jeg fortsatt lov å poste her. Og ikke spør meg på hvorfor. Om du lurer så PM meg.

Grunnen til at jeg spør på nytt her er fordi en av mine poster som faktisk inneholdt et spørsmål om iPhone 4S ble fjernet siden den samtidig inneholdt noe som ikke har relevanse med denne tråden.

So here we go. Noen som har en ukomprimert 1080p filmopptak i fra iPhone 4S jeg kan laste ned noen plasser?

Jeg vil jo helst se disse 1080p filmklippene i fra iPhone 4S uten å måtte se dem via YouTube som komprimerer filmene og gjør at dem får dårligere kvalitet.

Også hadde det vært bra å kunne se flere bilder tatt med telefonen. Så om dere har bilder og vise til, så gjerne post dem her.

Du kan vel som regel velge 1080p på youtube, blir det ikke det samme da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

den nye funksjonen der du kan sende sms gratis hvis du og en annen er koblet til WiFi med iPhonene. Kom denne funksjonen i iOs 5, eller er det bare i iPhone 4s?

:)

iMessage funger som f.eks hvis du har en MSN app på telefonen.

har prøvd å sende fra en ipad til iphone men det fungerte ikke, det skal fungere.

så nå får vi vente til alle har iPhone så slipper vi sms kostnader

Lenke til kommentar

Du kan vel som regel velge 1080p på youtube, blir det ikke det samme da?

Nei, som jeg sa over, du mister en del kvalitet med at alle filmer blir komprimert på YouTube. Så er derfor jeg spør om ukomprimerte filmklipp som jeg kan laste ned direkte for å få den beste kvaliteten.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Jeg var skuffet etter lanseringen er og fortsatt delvis skuffet. Likevel, selv om jeg ikke fikk større skjerm og ny formfaktor, så må jeg innrømme at oppgraderingene likevel er imponerende. Har ikke sett veldig mye enda, men bare kameraet og Siri gjør at jeg får lyst på telefonen (gitt at Siri kommer på norsk).

"Siri, minn meg på labøvelse i morgen tidlig klokken 9."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...