Hewitt Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Message-appen. Skifter automatisk til iMessage hvis mottakeren kan motta det, da får du en blå send-knapp. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hva med Spotify da? Har skjedd noe som gjør at jeg ikke får alle sangene til å funke i Offline-mode, noen forslag? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nå har jeg fått oppdatert telefonen til iOS 5. Men det er INGEN av appsene som lar seg åpne etter oppdateringen, utrolig irriterende! Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nå har jeg fått oppdatert telefonen til iOS 5. Men det er INGEN av appsene som lar seg åpne etter oppdateringen, utrolig irriterende! Noen som har opplevd det samme? Yeps, er en del apper som jeg har måtte instalere på nytt =/ Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Raptor' timestamp='1318611250' post='18443619'] Jeg laget en @me.com-adresse under iCloud registreringen. Er dette en fullgod e-post? Mente denne kostet penger før, i alle fall årsavgift? Hvor får man i så fall logget på denne? Det er en gratis, fullgod e-post som er fri for reklame. Du kan også hente e-post fra andre POP-kontoer, samt sette opp aliaser. Du logger deg inn via icloud.com Inntil videre har jeg benyttet meg av @gmail.com-adressen min og det funker forsåvidt fint. Det hadde dog vært flott om @me-adressen er fullgod som e-post da jeg kan synce alt til iCloud uten noe stress. Har hørt at man ikke burde synce mail og notes opp til iCould dersom man bruker Gmail? Har ikke hatt noen problemer med dette... Har både en Google-konto, iCloud, Exchange samt IMAP og POP kontoer på min iPhone/iPad uten problemer. Takk for svar Ønsker å gå over til @me-mail men støtet på et problem i itunes. Den ville ikke la meg bytte mail adress til den jeg har opprettet! Hva gjør jeg da med alle apps og programmer jeg har kjøpt? Er ikke disse bundet til den apple-IDen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 http://www.tuaw.com/2011/10/14/siri-limited-outside-the-us-international-improvements-coming-i/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hvis jeg ordner tethered jailbreak på min iPhone 4 nå, blir det vanskelig å gå over til untethered når det en gang kommer? 1 Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Message-appen. Skifter automatisk til iMessage hvis mottakeren kan motta det, da får du en blå send-knapp. Takk :-) Lenke til kommentar
username- Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Når blir det egentlig mulig å forhåndsbestille iPhone 4S fra apple.no? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er det noen måte man kan endre ord i stavekontrollen på iOS eller lære den nye? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 No er gmailen min "hovedkonto" på iphonen og ipaden. Korleis kan eg endra slik at @me.com kontoen er hovedkonto? Den har eg 25GB plass på, sidan eg var MobileMe kunde før. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 er det ikke sånn at den bruker den øverste, da? Så du må slette den eldste hvis du vil bytte til den nyere. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Er det noen måte man kan endre ord i stavekontrollen på iOS eller lære den nye? Innstillinger > Generelt > Tastatur > Snarveier. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Har bare noen spørsmål angående telefonen og håper noen kan svare : 1. Hva er den beste/billigste måten å bestille iPhone 4S fra? Norsk apple butikk eller fra USA? 2. Er prisen ca 4800kr +- uten SIM (Abonnement) ? 3. Hva er den mest vanlige internettprisen for bruk av f.eks. Facebook og YouTube 3-5 ganger daglig? (Uten Wi-fi såklart) På forhånd takk! -Marius Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 1. Apple.no 2. Vil jeg tro. Avhengig av minnemengde, selvsagt. 3. Facebook? Da klarer du deg med 100mb i mnd. Youtube? LAAAANGT mer. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 1. Apple.no 2. Vil jeg tro. Avhengig av minnemengde, selvsagt. 3. Facebook? Da klarer du deg med 100mb i mnd. Youtube? LAAAANGT mer. Takk for svar så fort! 3. Det med Facebook: Er ikke det bare en ekstra kostnad på selve mobil-abonnementet, eller er det et eget for mobil-trafikk på Safari and andre apps? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 1. Apple.no 2. Vil jeg tro. Avhengig av minnemengde, selvsagt. 3. Facebook? Da klarer du deg med 100mb i mnd. Youtube? LAAAANGT mer. Takk for svar så fort! 3. Det med Facebook: Er ikke det bare en ekstra kostnad på selve mobil-abonnementet, eller er det et eget for mobil-trafikk på Safari and andre apps? Mb inkludert i abo. dekker alt fra vanlig nettbruk (VG.no, DB.no, etc...) til Youtube-kikking/Spotify-streaming og Facebook Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Og alt av apps som bruker nett. Følg nøye med på forbruket de første ukene, så slipper du å få deg en stygg overraskelse. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 1. Apple.no 2. Vil jeg tro. Avhengig av minnemengde, selvsagt. 3. Facebook? Da klarer du deg med 100mb i mnd. Youtube? LAAAANGT mer. Takk for svar så fort! 3. Det med Facebook: Er ikke det bare en ekstra kostnad på selve mobil-abonnementet, eller er det et eget for mobil-trafikk på Safari and andre apps? Mb inkludert i abo. dekker alt fra vanlig nettbruk (VG.no, DB.no, etc...) til Youtube-kikking/Spotify-streaming og Facebook Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Så en test på en side der de førsøkte deathgrip på iPhone 4 og 4S samtidig. De klarer å få mindre dekning på iPhone 4 men ikke på 4S, så denne bytting mellom antennene skal nok få slutt på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå