esoteric Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den funksjonen har ikke forandret seg hos meg. Du åpner en kontakt, og så får du rediger øverst til høyre? Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Noen andre som sliter med dette? "Denne meldingen har ikke innhold". De er vekke til tider, men også til stede som på bildet til tider. Endret 13. oktober 2011 av Skroll Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Find My iPhone på www.icloud.com fungerte JÆVLA bra! Spore, sette på kode, få den til å lage lyd og evt. slette alt innhold. Dæven, nesten så jeg får lyst på iPad i steden for Galaxy Tab bare for den funksjonen. Men så gjemmer ikke tableter seg like enkelt i sofasprekker som mobilder. Omtrent som å ringe til telefon altså? Men ja, ikke alltid enn har 2 telefoner tilgjengelig, men det er ikke alltid enn har datamaskin tilgjengelig heller ;-) Nei, jeg har ofte telefonen på lydløs (og uten vibrasjon), så da hjelper det ikke så mye å ringe til den Find my iPhone tvinger frem lyd uavhengig av hva telefonen er satt på. Endret 13. oktober 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har ventet på micro-SIM fra Talkmore de siste 4 dagene, så genialt å kunne holde kontakten gjennom iMessage med venner selv om jeg ikke har sim tilgjengelig. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den funksjonen har ikke forandret seg hos meg. Du åpner en kontakt, og så får du rediger øverst til høyre? Nei rediger-knappen har jeg ikke lenger :-/ Tidligere hadde jeg vel også mulighet til å scrolle nedover en kontakt, og fikk opp en rød "Slett"-knapp...dette fungerer heller ikke ? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den røde slett-knappen fikk du ved å trykke på rediger.. Lenke til kommentar
Xiancorp Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Stemmer, slik var det Men borte er det iallefall nå Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg lurer på noe som sikkert mange andre også lurer på: Kan man kjøpe IPhone 4S i USA uten abonnement, og ikke ha noe trøbbel med språk, nettverk evt. andre funksjoner? Om prisene på Apple.com stemmer, får man jo en 64gb til $400! Latterlig billig i mine øyne. Noen som har noen kunnskap rundt dette? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den prisen er nok desverre med to års binding siden man må velge operatør osv. Totalprisen blir vesentlig høyere. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Ulåste iPhones kommer til USA først i november. Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Lurer på et par ting her: Første: Har flere mapper under bilder med f.eks wallpaper i. Før la alle nye bilder seg nederst, altså på slutten av mappen. Øverførte noen nye bilder nettopp og de la seg forskjellige plasser midt inni de andre. ( ligger sist I bildebibliotek og kamerarull) Lurer då på om det er noen innstillinger for hvordan de legger seg, f.eks sortere etter dato? Går dette? Andre: Ville gjerne hatt kamera knappen på låst skjerm, men finner ikkje kamera under varsling. Lenke til kommentar
Cappuccinoo Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Den prisen er nok desverre med to års binding siden man må velge operatør osv. Totalprisen blir vesentlig høyere. Aiii... Okei. Må jeg gjøre noe for å få den til å fungere her i Norge? Vil tro prisen allikevel blir lavere uten binding i USA enn her i Norge... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Stemmer, slik var det Men borte er iallefall nå Har du prøvd å restarte telefonen? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Aiii... Okei. Må jeg gjøre noe for å få den til å fungere her i Norge? Vil tro prisen allikevel blir lavere uten binding i USA enn her i Norge... Hvis den er ulåst og GSM vil den fungere helt fint her i Norge. Er den operatørlåst, må man enten betale den ut av bindingsperioden, noe de ikke er så velvillige til etter hva jeg har lest, eller hacke (jailbreake) den. Det kan nok muligens være mulig å spare noen kroner ved å bestille en ulåst en via f.eks Jetcarrier (hvis mulig), men man mister den 5 år lange reklamasjonsretten vi har her i landet Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Andre som har problemer med iCloud sikkerhetskopiering? Får opp denne meldingen: iCloud-sikkerhetskopiering mislyktes Det oppsto et problem under aktivering av iCloud-sikkerhetskopiering. Slet med dette jeg også. Det som fungerte for meg var rett og slett å logge av iCloud fra Macen, og deretter sikkerhetskopiere rett fra iPhonen. Aner ikke om det funker, men husk å krysse av "sikkerhetskopier fra iCloud" på iTunes i stedet for "sikkerhetskopier fra datamaskinen". Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvordan fungerer Find My iPhone ? Viss jeg har mistet den, hvordan får jeg den til å ringe da ? Bare for sikkerhetskyld. For egentlig mister jeg aldri tlf'en Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Hvor er det twitter greiene som skulle komme med i oppdateringen? Og hvorfor virker ikke varslinger fra twitter når det er aktivert i varslinger. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 IPad 2 mirroring mot appletv fungerer i allefall kjempebra. Flott å kunne få bildet på tv'en. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 må man ha appletv for og få bilder over til tven fra iPhone eller ipad. eller går det ann med de fleste tver? snakker da om trådløst. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Må ha Appletv ja. Nå kan jeg surfe, spille musikk, spille angry birds osv på skjermen Eventuelt bare spille musikk via appletv til anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå