Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Interessant å lese korte utdrag om noen av testmetodene.

Ikke det at det betyr så forferdelig mye, da skaden allerede er skjedd.

Lenke til kommentar

Ingen vet. Men det er vel et fåtall land som til nå selger den uten binding (UK, Frankrike), så ville vel tatt utgangspunkt i at den ikke gjør det, så må du heller se hva det blir når den kommer dit.

Edit:

Glem det, den var jo kommet der :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Når man ringer inn til feks spaceworld og "holder av"/reserverer/forhåndsbestiller/settes på venteliste (er forresten dette akkurat det samme?) - er man da sikret en telefon?

Et eksempel som jeg har prøvd å finne svar på uten hell:

En butikk bestiller inn 20 iPhones. På forhånd får de 20 reservasjoner/forhåndsbestillinger. Når butikken åpner og iPhone lanseres, står det 20 stykk i kø(ingen av de som forhåndsbestiller, de sover ). Hvem ender opp med telefonene? Er litt rart om de som har stått i kø ikke kan få kjøpt?

Lenke til kommentar

Når man ringer inn til feks spaceworld og "holder av"/reserverer/forhåndsbestiller/settes på venteliste (er forresten dette akkurat det samme?) - er man da sikret en telefon?

Det er få butikker som (på nåværende tidspunkt) kan garantere at de får inn X antall telefoner, så jeg ville ikke satset på noe hvis jeg ikke var en av de første på ventelisten. Dessuten er det ingen "offisiell" venteliste fra Apple, men ventelister fra hver enkelt butikk.

Lenke til kommentar

Jeg handlet hos en Spaceworld sist gang. De solgte først til de som hadde forhåndsbestilt. Dem visste hvor mange telefoner dem fikk inn, så det var ikke flere forhåndsbestillinger enn det var telefoner.

Denne gangen har dem derimot tatt imot forhåndsbestillinger allerede nå. Er nr 4 hos dem iår, og nr 3 på en Telebutikk i byen. Håper jeg får....

Lenke til kommentar

Jepp, betaler det jeg må. Må ha den jævla telefonen. :p

Si ifra hvis det kommer noen slags ventelister da! Eneste problemet mitt er at jeg MÅ klare å bryte, da jeg må ha muligheten å bruke den i utlandet.

vet ikke om du har sett det, men her er venteliste på spaceworld. Men vet ikke helt hvordan det fungerer om du blir satt opp på venting i en spesiell butikk eller en for hele landet. Jeg sendte hvertfall mail og venter nå på svar..

Lenke til kommentar

Spaceworld, telebutikken etc? Sett deg opp på flere ventelister og håp på det beste?

Med netcom-binding sa jeg jo...

Du får jo netcom på både telebutikken og spaceworld vel ....sist jeg sjekket hvertfall... og det er ikke så forbaska lenge siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...