esoteric Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har noen spørsmål ang. oppdatering av telefonen min som er kjøpt i juni i år, altså en vanlig 32gb 4´er.. Får stadig beskjed om at det er oppdateringer klare når jeg kobler den til Mac´en, men usikker på hva jeg skal gjøre.. Jeg har Spotify, noen spill og en del musikk/bilder, hvordan vil dette reagere? Det som står under versjon er følgende: 4.3 (8F190) Jeg lurer også på dette med iOS5 som jeg godt kunne tenke meg, hvordan får/kjøper jeg det, og bør jeg oppdatere iTunes/iPhone´n først med det som er annbefalt av iTunes nå? Ta backup/sikkerhetskopi av telefonen før du oppdatere, så går det meste av seg selv. Ikke noe vits og oppdatere før iOS 5 kommer nå (snakker om timer) og du må oppdatere iTunes først for å få brukt iOS 5. Oppdateringen er gratis, så du trenger ikke kjøpe noe som helst. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Når kommer IOS5 ut? vet det er idag, men er det noen som vet klokkeslett? Det meste pleier å skje rundt 19.00 norsk tid, når det gjelder Apple. iOS4 kom ut 19.00 i fjor, keynoten var 19.00 osv. Så tipper det er noe sånt i dag også Noen på macrumors mente at det vanligvis skjedde klokka 10.00 pacific standard time. Hvis det stemmer er det klokka 17.00 her. Det er kl. 19:00 norsk tid. Er 9 timer forskjell. Du har helt rett. My bad. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ingen insidere som har hørt noe om når vi kan forhåndsbestille 4S? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ingen insidere som har hørt noe om når vi kan forhåndsbestille 4S? Fra apple.no? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg har noen spørsmål ang. oppdatering av telefonen min som er kjøpt i juni i år, altså en vanlig 32gb 4´er.. Får stadig beskjed om at det er oppdateringer klare når jeg kobler den til Mac´en, men usikker på hva jeg skal gjøre.. Jeg har Spotify, noen spill og en del musikk/bilder, hvordan vil dette reagere? Det som står under versjon er følgende: 4.3 (8F190) Jeg lurer også på dette med iOS5 som jeg godt kunne tenke meg, hvordan får/kjøper jeg det, og bør jeg oppdatere iTunes/iPhone´n først med det som er annbefalt av iTunes nå? Ta backup/sikkerhetskopi av telefonen før du oppdatere, så går det meste av seg selv. Ikke noe vits og oppdatere før iOS 5 kommer nå (snakker om timer) og du må oppdatere iTunes først for å få brukt iOS 5. Oppdateringen er gratis, så du trenger ikke kjøpe noe som helst. Kult Takk for godt svar, men da kan du kanskjer svare meg på hvordan jeg tar en sikkerhetskopi også? Holder det med den synkroniseringa den gjør automatisk når jeg plugger tlf. til maskina? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om jeg ikke husker feil spør den deg om du vil sikkerhetskopiere før oppdateringen. Men for sikkerhets skyld kan du (etter at iPhone er koblet til iTunes) høyre klikke på telefonen som kommer opp på venste side i iTunes og så trykke sikkerherheyskopier. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Blir spennende med iOS5 samt iCloud i kveld. Håper ytelsen med iOS5 vil være god på 4eren. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Om jeg ikke husker feil spør den deg om du vil sikkerhetskopiere før oppdateringen. Men for sikkerhets skyld kan du (etter at iPhone er koblet til iTunes) høyre klikke på telefonen som kommer opp på venste side i iTunes og så trykke sikkerherheyskopier. Nok engang, tusen takk for svar en grønnskåling kan forstå Gleder meg til å få ny programvare, dog usikker på hvilken grad jeg vil merke noe til den Noen vesentlige forskjeller folk vet om? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg håper vi får mulighet til å endre samt skjule Wifi SSID, men tviler :S. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Vil det si det trådløse nettverket som telefonen er koblet til? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Wifi Hotspot funksjonaliteten i telefonen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Til dere som bruker å jailbreake, er det verdt å jb lengre? Hoved grunnene til at jeg enda gjør det er sbsetings, biesms og poof. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hadde vært fint om vi snart fikk profiler også fremfor å måtte loke rundt i undermenyer for forskjellige oppsett. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har aldri skjønt vitsen. Skal man først ha profiler burde alt forandres når man skifter profil. Hvilke Aps man har, innstillinger i apps, epost kontoer. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Er det noen som kan linke meg til tråd om de nye abonnementene som er kommet, hvis den er oprettet. Tenkte skulle velge en det ser ut som talkmore har beste varianten 199,- fram til april alt er inkludert. Ringte til onecall spurte om de kunne tilby det samme for jeg har vært fornøyd med de, men dt ville de ikke så vurderer å bestille talkmore. Andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Til dere som bruker å jailbreake, er det verdt å jb lengre? Hoved grunnene til at jeg enda gjør det er sbsetings, biesms og poof. hva er biesms og hvorfor er den bedre? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Har GM installert på både iPaden og iPhonen nå. Vil da bli spurt om å oppgradere til iOS 5 når jeg kobler disse til datamaskinen? Hvis jeg ikke blir spurt, betyr dette at GM er samme versjonen som blir sluppet i kveld? Altså slipper jeg å oppdatere enhetene mine? I tillegg, flere som får opp feilmelding når de forsøker å oppdatere mobilen over WiFi? Altså software. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Til dere som bruker å jailbreake, er det verdt å jb lengre? Hoved grunnene til at jeg enda gjør det er sbsetings, biesms og poof. hva er biesms og hvorfor er den bedre? Google er din venn. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hva annet enn Siri(som ikke fungerer på norsk, eller?) har Iphone 4S å skilte med? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 12. oktober 2011 Del Skrevet 12. oktober 2011 Ingenting, softwaremessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå