2bb1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Så bra ut den Men glemte å presisere at jeg tenkte på cover som sitter fast på iPhonen, altså ikke en mini-lomme eller hva de kalles. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Find my iPhone er selvsagt med i iCloud så bare til å kjøre på! Vel, jeg kan jo ikke "kjøre på" før 17. oktober eller hva dere sa og da er jeg hjemme fra utlandet for i år. Jeg vil fortsatt trenge tjenesten og alt det andre det tilbyr men var litt uheldig at de skulle stenge hele greia for nye abbonenter i 1 måned akkurat når jeg skulle reise. 12., altså på onsdag. Og hvis det ikke allerede er for sent er det ingenting som hindrer deg i å installere GM allerede nuh, så funker det hvert fall. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Tør/vil ikke fikle med det her på ferie, så venter til onsdag Endret 10. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Husee Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg får beskjed om at jeg må konfigurere og registerer telefonen min etter 5.0GM oppdateringen... Og jeg får heller ikke til å downgrade i DFU mode til 4.3.. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 I iTunes, rett etter innstalleringen? Du bare føler stegene, og velger til slutt å gjennomopprette fra den siste sikkerhetskopien du tok. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Siri Demo Denne testen viser jo at Siri fungerer meget godt, selv i beta stadiet. Se for deg 1-2 år med utvikling.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er jo utvilsomt spennende og ganske syk teknologi, meeen en liten del av meg tenker at dette er spennende i en halvtime og så blir det mer en ubrukt gimmick, hvert fall for min del. Men det er jo litt sånn når noe er så nytt og uprøvd, så veldig vanskelig å si. Det virker som Apple har gjjort dette svært bra og sømløst i OS-et, så kan absolutt bli spennende å se hvor vi står om et par år. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Helt ærlig så er det ikke akkurat noen gamebreaker, nei. Selv om det faktisk ser bra ut, men fortsatt nesten nytteløst til slutt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Tommel ned for meg også. Jeg har såvidt brukt den vanlige "Ring mamma" funksjonen i 4eren. Jeg har hender! 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er sikkert svart på før, men vil "siri" støtte norsk eller er det fortsat uvist? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Btw klarer dere iTunes WIFI sync med GM og nyeste iTunes? iPaden min er f.eks plugget inn i strømlader nå... og iTunes min er på PC'en min og ingenting kommer opp. Er nyeste iTunes beta ja, og begge er på samme WIFI nettverk ja. Bare meg? Seff samme greien når iPhone 4 er plugget inn... ingenting å synce og kan ikke trykke "sync now" på iPhone heller og ingenting å se i iTunes. Endret 10. oktober 2011 av tc47 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det er sikkert svart på før, men vil "siri" støtte norsk eller er det fortsat uvist? Fortsatt uvisst, men Siri er jo fortsatt i beta, og jeg antar at de vil legge til flere språk (kanskje norsk ikke er #1 prioritet da). Det er sikkert svart på før, men vil "siri" støtte norsk eller er det fortsat uvist? Fortsatt uvisst, men Siri er jo fortsatt i beta, og jeg antar at de vil legge til flere språk (kanskje norsk ikke er #1 prioritet da). Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Btw klarer dere iTunes WIFI sync med GM og nyeste iTunes? iPaden min er f.eks plugget inn i strømlader nå... og iTunes min er på PC'en min og ingenting kommer opp. Er nyeste iTunes beta ja, og begge er på samme WIFI nettverk ja. Bare meg? Seff samme greien når iPhone 4 er plugget inn... ingenting å synce og kan ikke trykke "sync now" på iPhone heller og ingenting å se i iTunes. Dette fungerer både på min iPad 2 og iPhone 4. Du er sikker på at alle enhetene er på samme nettverk, og at maskinen din er på det samme trådløse nettet som iPad'en og iPhon'en din? Samt at du er på WiFi og ikke koblet til med kabel. -Nyrili Endret 11. oktober 2011 av Nyrili Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.digi.no/880040/ny-iphone-rives-vekk "De første 24 timene det var mulig å forhåndsbestille Apples nye iPhone 4S ble det bestilt over 1 million enheter." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.digi.no/880040/ny-iphone-rives-vekk "De første 24 timene det var mulig å forhåndsbestille Apples nye iPhone 4S ble det bestilt over 1 million enheter." Og dette kun på apple store går jeg utifra. Tenk alle butikkene som har tatt egne "ventelister". Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.gsmarena.com/iphone_4s_browser_benchmark_and_camera_sample_leaks-news-3257.php Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 (endret) Bare et lite spm. Hva bruker dere til å se Filmer, TV-Serier, og andre vidoer? Streamer dere med AirVideo, eller konverterer dere filene? Hvilke program bruker dere da til konvertering f.eks ? Jeg savner LITT drag and drop må jeg si.. Endret 11. oktober 2011 av Blax Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Når blir IOS 5 utgitt? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Bare et lite spm. Hva bruker dere til å se Filmer, TV-Serier, og andre vidoer? Streamer dere med AirVideo, eller konverterer dere filene? Hvilke program bruker dere da til konvertering f.eks ? Jeg savner LITT drag and drop må jeg si.. Jeg bruker et program som heter "Movie Player" ligger i AppStore og koster 21 kr mener jeg å huske, her er det bare drag & drop i iTunes, står manual første gang du starter programmet. Dette er laget for både iPhone og iPad. Når blir IOS 5 utgitt? Når de lanserte dette forrige Onsdag, så sa de at det skulle komme Onsdag 12. oktober, altså i morgen. Du kan allerede nå legge inn iOS 5 GM. -Nyrili Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MKRwV3DTVLo "How far away is the moon?" :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå