UrgeLoL Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien? Jupp. Alt skal være som før etterpå. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Er det virkelig folk som betaler så mye for å få den nye iPhonen "2" uker før andre de to ukene er jo sendingstid fra usa? Min lenke Endret 9. oktober 2011 av Optimus Prime Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det virkelig folk som betaler så mye for å få den nye iPhonen "2" uker før andre de to ukene er jo sendingstid fra usa? Min lenke " Det blir ingen lansering i norge før etter 2011 så dette er din mulighet til å eie morgendagens teknologi." Javel ja. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Er det virkelig folk som betaler så mye for å få den nye iPhonen "2" uker før andre de to ukene er jo sendingstid fra usa? Min lenke " Det blir ingen lansering i norge før etter 2011 så dette er din mulighet til å eie morgendagens teknologi." Javel ja. Jeg så det. Det der er jo svindel.... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Burde vel være mulig å få annonsen fjernet fra Finn ved å rapportere den? Gjør det nå jeg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien? Jupp. Alt skal være som før etterpå. Okei flott Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien? Jupp. Alt skal være som før etterpå. Okei flott Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra? Er vel bare å gi telefonene forskjellige navn? "2bb1 1", "2bb1 2", når du da skal gjenopprette fra en telefon tar du vel bare å gjennoppretter den og så velger du 1 eller 2. ^Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Er ikke helt dreven på det med gjenoppretting osv. Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Burde vel være mulig å få annonsen fjernet fra Finn ved å rapportere den? Gjør det nå jeg. Tror det er mulig ja. Endret 9. oktober 2011 av Optimus Prime Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har en 3GS nå, men jeg vil flytte all informasjonen over til en iPhone 4. Kan jeg ta sikkerthetskopi av 3GS-en, og så koble til iPhone 4-en og gjennopprette fra den sikkerhetskopien? Jupp. Alt skal være som før etterpå. Okei flott Hvordan gjør jeg det om jeg har én Mac, og to iPhoner? Er det mulig å gi sikkerhetskopiene navn så jeg vet hvilken sikkerhetskopi jeg skal gjennopprette fra? Navnet på sikkerhetskopien blir det samme som navnet på enheten, så bare ha to forskjellige navn du legger merke til. I tillegg kan du gå på Enheter i iTunes-menyen og se når du sist tok sikkerhetskopi av hver enhet osv. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=f_JRZI9o49w Regner med at alle har fått med seg denne her? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Tråden er ryddet for en del ad hominen. Neste som beskylder andre for å være fanboi, hateboi, eller andre former for angrep på person i stedet for sak, kan vente seg en smekk over fingrene. 2 Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lurte på en ting. Den lanseres 28okt. Vil det si at på apple store før den dato er mulig for å forhåndsbestille eller at 28okt vil vi kunne gå på apple.no og bestille en 4s uten abn osv? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) det ble sagt at det var 3 uker til du kunne bestille da jeg ringte apple store forige uke Nb, men som jeg har nevnt tidligere, gå nå innom å sjekk litt innimellom ..... plutselig er den der :-) Endret 10. oktober 2011 av Andynator Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Ok vil jo si 28oktober da Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Find my iPhone er selvsagt med i iCloud så bare til å kjøre på! Vel, jeg kan jo ikke "kjøre på" før 17. oktober eller hva dere sa og da er jeg hjemme fra utlandet for i år. Jeg vil fortsatt trenge tjenesten og alt det andre det tilbyr men var litt uheldig at de skulle stenge hele greia for nye abbonenter i 1 måned akkurat når jeg skulle reise. Endret 10. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sitat: Da iPhone 4 ble lansert var Pedersen blant de første i verden til å spå at mobilen ville få problemer med å ta inn signaler. Senere ble dette en stor sak i media ("Antennagate"), og Apple måtte til og med dele ut deksler til kundene for å fikse problemet. (fra: http://www.mobilen.no/artikler/-_samsung_eier_iphone-antennen/102683) Er det noe jeg har oversett, eller kan man få gratis deksler fra Apple? Regner med "dekningproblemet" gjelder alle iPhone 4? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Det gjelder vel alle under spesielt dårlige senderforhold. Derimot har ikke jeg opplevde det ennå og opplever bedre dekning enn div. konkurrerende telefoner under dårlige forhold i Norge. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Okei, daså Er det forresten noen som har anbefalinger om billige, stilrene og gode cover til iPhone 4? Har et gummi som dekker sidene og bak fra før, men dette føles alt for jalla. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Jeg synes dette ser ganske fint ut. Endret 10. oktober 2011 av Slutsky Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Eg har nettopp bestilt meg Little Angry Boy cover, men det er kanskje ikkje kva du er ute etter? Lille Sinte Gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå