Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Hvordan er det en reell test når personen kun er ute etter å få telefonen til å droppe signalet? Som nevnt flere ganger nå så er det noe man kan gjøre med en hel del andre telefoner.

Jeg føler jeg har nok bevis for min egen sak siden jeg faktisk eier samme telefon selv.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det en reell test når personen kun er ute etter å få telefonen til å droppe signalet? Som nevnt flere ganger nå så er det noe man kan gjøre med en hel del andre telefoner.

Hvorfor er ikke dette mulig i det store og det hele på en Sony Ericsson XPERIA X10 da?

Jeg har selv prøvd å frembringe dette selv i dårlig dekning uten å få telefonen til å miste så mye dekning at det har noe å si.

Jeg skulle ha likt å se Apple gjøre samme testen med XPERIA X10 for å se hva som faktisk er saken her.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på lengere nå. Sjekk dette da. Noe sier meg at enten så lyger Apple så det griner etter dem, eller så er det noe ekstremt muffens med iPhone 4 som han fyren i den linken der har.

Sjekk hva? En video av fyr viser en iPhone 4 som tas ut av standbymodus er par ganger, vi hører rare lyder, som vi ikke kan fastslå hvordan oppstår. Pluss beskyldninger om bestikkelser av Consumer Report, i teksten. WTF? Hva har dette med noe som helst som diskuteres her å gjøre, eller hva "beviser" det? At man kan vise/skrive nesten hva som helst av oppspinn i en blogg på Internett, og slippe unna med det?

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på lengere nå. Sjekk dette da. Noe sier meg at enten så lyger Apple så det griner etter dem, eller så er det noe ekstremt muffens med iPhone 4 som han fyren i den linken der har.

Sjekk hva? En fyr viser en iPhone 4 som tas ut av standbymodus er par ganger, vi hører rare lyder, som vi ikke kan fastslå hvordan oppstår. WTF? Hva her dette med noe som helst som diskuteres her å gjøre, eller hva "beviser" det?

Dette er et godt bevis på en desperat post.

Jeg tror du skal sette deg ned, og se hva fyren i den linken faktisk gjør her før du uttaler deg med tull.

Lenke til kommentar

Det må du svare deg selv på. Det har blitt nevnt på forumet at folk som har testet N1, Desire og HD2 har klart å terge telefonen til å få veldig få eller ingen signalblokker.

Igjen, hvorfor tror du jeg har holdt meg til Sony Ericsson telefoner siden T68i dagene?

Det er noe som kalles for kvalitets mobiler, og er kanskje noe som sier meg når det er flere som faktisk sier til meg at HTC er dritt mobiler det også. Mulig disse signal greiene med HTC har noe med det å gjøre?

Jeg har alltid stillt meg skeptisk til HTC mobiler, og ser faktisk ut til at jeg har gjort et rett valg med å ikke kjøpe noen HTC mobiler da.

Og som jeg også har sagt mange ganger, Sony Ericsson lager mobiler som faktisk funker 100%. Som sagt, er en grunn til at jeg har holdt på Sony Ericsson så lenge.

Lenke til kommentar

Sjekk hva? En fyr viser en iPhone 4 som tas ut av standbymodus er par ganger, vi hører rare lyder, som vi ikke kan fastslå hvordan oppstår. WTF? Hva her dette med noe som helst som diskuteres her å gjøre, eller hva "beviser" det?

Jeg tror du skal sette deg ned, og se hva fyren i den linken faktisk gjør her før du uttaler deg med tull.

Jeg har sett videoen 4 ganger nå. En fyr viser en iPhone 4 som tas ut av standbymodus er par ganger, vi hører rare lyder, som vi ikke kan fastslå hvordan oppstår. Har dette noen som helst relevans til f.eks det som diskuteres i tråden, som dekningsproblemer, Apples pressekonferanse, osv? Snakk om tull!

Lenke til kommentar

Jeg har sett videoen 4 ganger nå. En fyr viser en iPhone 4 som tas ut av standbymodus er par ganger, vi hører rare lyder, som vi ikke kan fastslå hvordan oppstår. Har dette noen som helst relevans til f.eks det som diskuteres i tråden, som dekningsproblemer, Apples pressekonferanse, osv? Snakk om tull!

Wow, du ser rett og slett ikke at en bumper ikke vil fikse dette antenne problemet, du er ganske trang synt og ser ikke en dritt av hva som faktisk blir forklart i den filmen. Og hva poenget faktisk handler om.

Lenke til kommentar

Wow, du ser rett og slett ikke at en bumper ikke vil fikse dette antenne problemet, du er ganske trang synt og ser ikke en dritt av hva som faktisk blir forklart i den filmen. Og hva poenget faktisk handler om.

Da kan du kanskje være så vennlig å forklare hva vi faktisk ser (hva du mener vi ser) i videoen?

Lenke til kommentar

Da kan du kanskje være så vennlig å forklare hva vi faktisk ser (hva du mener vi ser) i videoen?

Hvorfor må jeg forklare alt til dere inn med teskje og i de mest omfattende detaljer?

Er dere virkelig så blinde at dere ikke kan se hva fyren i den filmen faktisk gjør? Og på hvor lett det faktisk er å få iPhone 4 til å bryte en samtale? og på hvor lett iPhone 4 faktisk mister dekning selv med en svær silikon beskyttelse?

Enten er dere totalt blinde, eller så gjør dere alt for å bortforklare det den linken omhandler.

EDIT: Consumer Reports anbefaler forstatt ikke iPhone 4 etter uttalelsen av Steve Jobs i dag. Link.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg forklare alt til dere inn med teskje og i de mest omfattende detaljer?

Er dere virkelig så blinde at dere ikke kan se hva fyren i den filmen faktisk gjør? Og på hvor lett det faktisk er å få iPhone 4 til å bryte en samtale? og på hvor lett iPhone 4 faktisk mister dekning selv med en svær silikon beskyttelse?

Enten er dere totalt blinde, eller så gjør dere alt for å bortforklare det den linken omhandler.

EDIT: Consumer Reports anbefaler forstatt ikke iPhone 4 etter uttalelsen av Steve Jobs i dag. Link.

Jeg har skrevet to ganger hva han faktisk gjør: Unlock - rar lyd - lock - unlock - rar lyd - lock....osv. Det er det hele.

Bryte en samtale? Han ringer ikke! Man ser ikke hvilken dekning/signalstyrke telefonen har, og han bruker ikke silikonbeskyttelse! Så hva i helvete er det du tuller med?

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Hvorfor er ikke dette mulig i det store og det hele på en Sony Ericsson XPERIA X10 da?

Jeg har selv prøvd å frembringe dette selv i dårlig dekning uten å få telefonen til å miste så mye dekning at det har noe å si.

Jeg skulle ha likt å se Apple gjøre samme testen med XPERIA X10 for å se hva som faktisk er saken her.

Du mister ikke signalet helt for vi her i Norge har god dekning. Med mindre du gikk ned i en bunker 10 meter under bakken å testet så har ikke du testet steder med lav dekning. Det er det samme med iphone 4 den mister rundt 20-25db når den holdes feil. Min iphone 2g mister faktisk opp mot 30db når jeg holder den på samme måte.

Det er utrolig at alle skrek ut etter gratis bumper men når vi faktisk får detvi vill ha så finner dere noe annet å klage på. Det viser bare at de som klager på antenner ikke er folk som har prøvd den men heller på sett på youtube hvor lederen av star trek fanklubben får till å miste signal i steder med forferdelig signal. Når 0.55% klager på signalstyrken så er det ikke noe problem! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg må si det.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke testet med iPhone 4, og trenger ikke å teste en heller, fordi dette er anngående XPERIA X10 på hvordan telefonen er med dekningen osv.

Det er rett og slett for dumt at du er inne i denne tråden i det hele tatt.

Du har ikke tenkt å teste en iPhone4 i det hele tatt, kun disse den og Apple.

Du fremstår som skikkelig intelligent... not...

Endret av Scrabble
Lenke til kommentar

Du sier at din telefon ikke mister signalet pga den er så mye bedre enn 1Ph0n3 4, men hvordan kan du si det uten å teste de side om side. Du må ihvertfall finne en måte å vise det eksakte signalet i db og ikke i streker. Da kan du finne ut hvor mye tap det der i telefonen. Det her heller ikke sikkert at den har antenne nede til venstre som med de fleste telefoner. Da må du holde den anderledes for å få signaltap. For du får et tap uansett det er jeg 100% sikker på.

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder dere egentlig å mate trollet? Ved å svare fyren går dere rett i fella hans, og jeg tipper han ler og koser seg, mens dere biter på.

Bare å ignorere han/eventuelt rapportere innleggene hans. Ikke verdt å bruke tida si på.

On topic: Kan alle som vil få gratis bumpers, eller er det kun de som sliter med antenneproblemet?

Lenke til kommentar

On topic: Kan alle som vil få gratis bumpers, eller er det kun de som sliter med antenneproblemet?

Alle som har kjøpt eller kjøper iPhone 4 frem til 30. september får en gratis bumper, ifølge denne artikkelen fra iPod1. Jeg regner med dette gjelder alle eiere, og ikke kun de som kan bevise at de opplever problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...