GSP<3 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hæ iPhone 2G da? iPhone 2G = 1. generasjon. "2G" var vel aldri et offisielt navn? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det mulighet for multitasking på Iphone4? Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja, men det er dessverre litt begrenset. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Denne SKAL jeg ha! For en rå sak! Gleder meg til å brenne N97en, for så å kjøpe en av disse Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Ny oppdatert førstepost, noen synspunkter? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hæ iPhone 2G da? iPhone 2G = 1. generasjon. "2G" var vel aldri et offisielt navn? "Den nye modellen er døpt iPhone 4, enkelt og greit fordi det er fjerde generasjon av den populære telefonen." Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ny oppdatert førstepost, noen synspunkter? Du har skrevet "Apple representerer nye iPhone", det bør vel byttes ut med "Apple presenterer nye iPhone"? 1 Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hæ iPhone 2G da? iPhone 2G = 1. generasjon. "2G" var vel aldri et offisielt navn? 1. generasjon het bare "iPhone" Den kunne ikke brukes på 3G nettet. 2. generasjon het iPhone 3G fordi det var den første som kunne kunne brukes i 3G nettet. 3. generasjon het iPhone 3GS. Det nye på den modellen i forhold til iPhone 3G var at den var noe raskere. 4. Generasjon heter så IPhone 4. Den heter ikke iPhone 4G fodi folk sansynligvis da vil tro den er klar for 4G nettet, noe den ikke er. Capice? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 hæ iPhone 2G da? jeg tror refreshen av 1G (den som kom med 16GB) ble kalt 2G, kanskje det er den du tenker på ? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Superkeen på denne hvis prisen er akseptabel og jeg får solgt min et år gamle 3GS for en grei penge! Hva kan jeg forvente og få for en et år gammel 3GS ulåst i relativt god stand? Endret 8. juni 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er såppas desperat etter denne nå at det blir en natt på gata før release dagen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 ^ Har du et sitat for å backe opp det du sier Crazy_Man? Kan jo begynne med dette: (flisespikke-konto herved åpnet..) "People have been dreaming about video calling for decades. iPhone 4 makes it a reality." Fordi det ikke har vært "reality" (om vi holder oss til mobilsegmentet). Tidligere forsøk har floppet fatalt på grunn av elendig kvalitet og at det har vært lotto om det har fungert eller ikke (og tildels kronglete å få igang). Forøvrig så skulle vel Apple gjøre dette til en åpen standard, så det er fritt frem for andre leverandører å implementere den. Personlig er jeg skeptisk til at det vil slå an i noe særlig grad, men det har mer med grunnleggende problemer med videotelefoni å gjøre enn måten Apple har implementert det på. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Blir kjøp på meg iallefall! Tjener fett på Hurtigruta i sommer så blir nok donert litt til apple til juli-august Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Må si jeg ble mektig imponert over gyroskopet i telefonen, helt vanvittig at de får til reaksjon ved å bevege ikke bare mobilen, men hele deg i sirkler. Helt rått! Ingen tvil om at denne skal skaffes! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Den første telefonen jeg hadde med videokamera, blitz, videosamtale (bare over 3G, ikke Wi-fi), multitasking og mulighet for videoredigering på telefonen kjøpte jeg i 2005. Skal dette være nytt eller noe? Endret 8. juni 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den første telefonen jeg hadde med videokamera, blitz, videosamtale (bare over 3G, ikke Wi-fi), multitasking og mulighet for videoredigering på telefonen kjøpte jeg i 2005. Skal dette være nytt eller noe? Samme her, synd den sugde. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Indeed, men det betyr at denne "This changes everything"-delen bare er pisspreik fra Apple sin side, som vanlig. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Brilliant markedsføring kalles det. Det funker, det ser man på salgstallene. Også iPhone 4 kommer til å selge som bare faen, selv om den ikke er så veldig imponerende. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den første telefonen jeg hadde med videokamera, blitz, videosamtale (bare over 3G, ikke Wi-fi), multitasking og mulighet for videoredigering på telefonen kjøpte jeg i 2005. Skal dette være nytt eller noe? Samme her, synd den sugde. Indeed, men det betyr at denne "This changes everything"-delen bare er pisspreik fra Apple sin side, som vanlig. Fortell meg - hvor mye brukte dere dinne videoprat saken deres? Riktig... Kanskje Apple er inne på noe? Kanskje nå er det så bra og enkelt at det kan brukes til noe? Det er mange funksjoner i diverse dingser som har vært lansert og brukt opp gjennom årenes løp, men veldig ofte tar det ikke av før Apple har lagt sine klamme hender på konseptet og forbedret og forenklet det så det er mulig å bruke for hvermansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå