Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Digger reklamevideoene til Apple, fikk faktisk lyst på iPhone 4S, selv om jeg har iPhone 4 av den videoen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Som dere kan lese av emnetittelen er dette «iPhone 4/4S Café», et sted hvor de som er interessert i nevnte telefoner samles for å diskutere og ha det «koselig». Det er ikke en tråd hvor man poster linker til tester eller andre produkter med det formål å provosere og å starte krangling. Slike innlegg slettes uten forvarsel og vil fra og med nå belønnes med advarsel og/eller strengere reaksjoner.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp. iOS 5 GM kommer i kveld virker det ut som da Developer nettsiden er nede. Aiit. Hvis noen kommer over GM-modellen der ute som kan lastes ned og installeres av den normale bruker, skrik for all del ut. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Følg instruksene til itavisen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvis man installerer GM-versjonen nå, hvordan vil oppdateringa til det ferdige iOSet være når det kommer? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Laster ned GM og iTunes 10.5 beta 7 nå. Er dette riktig versjon av iTunes? Har aldri prøvd dette før, så har andre spørsmål. GM vil gå rett inn i telefonen uten at apps o.l. blir slettet? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Laster ned GM og iTunes 10.5 beta 7 nå. Er dette riktig versjon av iTunes? Har aldri prøvd dette før, så har andre spørsmål. GM vil gå rett inn i telefonen uten at apps o.l. blir slettet? Koble til telefonen. Gå inn på itunes og ta backup. Innstaller så ios 5, restore from backup etterpå. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen developers som vil legge inn min UDID i sin konto? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er vel ingen vits å rote med beta nå. Har vært tilgjenglig lenge, også er det bare litt over en uke til det endelig versjon kommer til allmenheten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 GM er jo den endelige versjonen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 GM = Golden Master - Den siste developer- verson FØR det endelige OS'et. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå er forresten keynoten ute: http://events.apple.com.edgesuite.net/11piuhbvdlbkvoih10/event/index.html Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Laster ned fra? Jeg får 50kb/s .. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Golden Master vil si den endelige versjonen - "den gylne versjonen", "gone gold", osv. Selvsagt, det er jo alltid en sjanse for at noe kan endres til general release hvis det dukker opp noe, men i utgangspunktet er Golden Master den endelige versjonen av OS-et rett før det slippes til allmennheten. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Burde vi legge til et spørsmål i pollen/avstemmingen her i tråden? "Skal du skaffe deg iPhone 4s?" f.eks. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det syntes jeg.. jeg mener, hvorfor ikke, kan jo altids bli interesangt. Endret 4. oktober 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Litt interessant å vite. Kommer dere som har iPhone 4 fra før av til å oppgradere til 4s? Lenke til kommentar
Maarudn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er en et års gammel strøken IPhone 4 verdt? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er en et års gammel strøken IPhone 4 verdt? Mye mindre enn den var verdt for noen dager siden Jeg har også en strøken iPhone 4, 1 år gammel som jeg vil selge. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hva er en et års gammel strøken IPhone 4 verdt? Det er vel bare å se på finn.no - bruktmarked. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå