Theo343 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hvordan får man opp "MobileMe" raskest mulig på iP4? Jeg taster inn min Apple-ID som jeg bruker i Appstore med samme passord og får kun at "Denne Apple-IDens e-post adresse kan ikke bekreftes. Endre e-post adressen for Apple-ID på appleid.apple.com for å logge deg på mobileme". Men den virker da i Appstore og som Apple-ID så hvorfor skal jeg endre den? Skal til utlandet nå og skulle gjerne hatt MobileMe klart om den skulle bli stjålet. Har forsøkt både via websiden og via instillinger-epost-mobileme. Har FW 4.3.5. Dette var litt skuffende ift. "brukervennlighet". Endret 3. oktober 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Hva er det som får dere til å kjøpe iPhone da dere vet den er så sykt overpriset? jeg syns iPhone både ser og virker som en god telefon. Men jeg vet at om jeg kjøper en iPhone kommer jeg til å føle meg svindlet når jeg vet de tar så sykt mye betalt for den eplelogoen. Frister jo litt å kjøpe på ebay for en mye billigere penge, men da får jeg jo ingen garanti :/ Å si at den er "sykt overpriset" er kanskje å dra det litt langt. Hadde den kostet mange tusen mer enn konkurentene, så hadde jeg vært enig. Ettersom det i realiteten er snakk om hundrelapper, så ser jeg ikke helt problemet. Likevel kan jeg jo prøve å forklare. Hvorfor kjøper folk en bukse fra f.eks Carhartt når de kunne kjøpt en bukse på Cubus? Fordi de har lyst på en bukse fra Carhartt, og de har råd til å betale mellomlegget. Folk i Norge har generelt en romslig økonomi og de kjøper ikke mobiler så alt for ofte. Hvis det i tillegg er en iPhone de vil ha, så er ikke en Samsung et godt alternativ. Hvis du har råd til det du har lyst på, hvorfor skal du da kjøpe noe annet? Endret 3. oktober 2011 av LordErik Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Lenge siden jeg har stokke hodet innom denne tråden no. Når er det iOS 5 kommer? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det får vi vite i morgen kveld. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det var både raskt svar og raskt svar på når iOS kommer Edit: ser at jeg burde tatt meg en tur innom amobil.no før jeg spørte ja ^^ Endret 4. oktober 2011 av MysticoN Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Om en iPhone 5 blir lansert i dag, noe jeg tror det gjør. Vil dere at jeg skal opprette en tråd med mest mulig informasjon og grei førstepost i kveld? Edit: Ser allerede at vi har iPhone 5 tråd. Endret 4. oktober 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøver meg igjen! En kompis har en iphone 4 som han ytters skjeldent får ringt og sendt meldinger med, etter en telfon til Telenor hvor de nullstilte simkortet fikk han brukt telefonen i noen timer, men etter hvert fikk han 0 dekning, fortsatt operatør, og tilgang til 3G, men ikke ringt eller sendt sms... Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 da er det jo ganske tydelig at det er noe feil med sim/telenor, ikke mobilen Lenke til kommentar
Husee Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Og nå har dem t.o.m variabel dekning.. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Han kan jo prøve et annet Telenor-kort hvis han får lånt et. Virker telefonen helt fint da, er det kortet som har feil. Hvis ikke, er det telefonen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Vi kan vel forsatt bare bruke denne tråden til folkene som kjøper iPhone 4S tenker jeg? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Og iOS 5 og iCloud kommer 12. oktober (på iTunes hvert fall) til de som ikke fikk med seg det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp. iOS 5 GM kommer i kveld virker det ut som da Developer nettsiden er nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Interessant. De fjerner hvit iphone 4 og har kun svart iphone 4 8gb tilgjengelig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) iPhone 4: 3G: 7 timer 2G: 14 timer Internett-bruk på 3G: 6 t WLAN: 10 t Video: 10 t Musikk: 40 timer Standby time: 300 timer Iphone 4S: Talk time: Up to 8 hours on 3G, up to 14 hours on 2G (GSM) Standby time: Up to 200 hours Internet use: Up to 6 hours on 3G, up to 9 hours on Wi-Fi Video playback: Up to 10 hours Audio playback: Up to 40 hours Så det er en forbedring på det å snakke på 3G med Iphone 4s, men ellers er batteritiden generelt sett dårligere med iPhone 4s? Har hentet tallene her i fra: http://www.apple.com/iphone/specs.html http://www.apple.com/batteries/iphone.html (til høyre på skjermen under Maximum Battery Life) Skulle det ikke være en forbedring, generelt sett? Kan hende jeg misforstår noe her, men jeg ser det som litt merkelig. Endret 4. oktober 2011 av Quote Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 200 timer standby? Må jo være en av de dårligste på markedet..? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 200 timer standby? Må jo være en av de dårligste på markedet..? Ja, jeg skjønner det ikke helt. Nå skulle det tydeligvis være forbedret batterilevetid, men så blir det faktisk praktisk sett dårligere. Ja, jeg skjønner det med at kraftigere maskinvare krever generelt sett mer energi, men likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bare jeg som er fryktelig skuffa over den nye telefonen? Tviler på om det blir den som skal oppta høyrelommeplassen mi det neste året... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Bare jeg som er fryktelig skuffa over den nye telefonen? Tviler på om det blir den som skal oppta høyrelommeplassen mi det neste året... Dette var ikke nok til at jeg gidder å oppgradere min iPhone4, nei.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp, fryktlig skuffet her. Men så skulle ikke jeg ha iPhone denne gang uansett. Har 4`ern nå, men neste blir med Windows Phone 7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå