Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Nå har jeg klart å gjøre noe dumt her...

Skulle låse opp mobilen for å svare på en melding, plutselig fryste telefonen og jeg fikk ikke gjort noe som helst. Så jeg holdt inne Hjem og AV/PÅ knappen og fikk restartet mobilen.. Nå får jeg opp det bildet med USB kabelen og iTunes merket.

Når jeg gjør dette kommer det opp en feilmelding i iTunes der det står at den har funnet en iPhone i gjennoprettningsmodus. Jeg kjører/kjørte iOS 5 beta 7. Er det noe som Apple har rullet ut eller noe slik? Kan dette løses slik at jeg ikke må gå ned igjen til 4.3.5 og/eller mister alt jeg har på den. Har ikke fått kjørt Backup av den i det siste....

Takk på forhånd.

-Nyrili

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som får dere til å kjøpe iPhone da dere vet den er så sykt overpriset?

jeg syns iPhone både ser og virker som en god telefon. Men jeg vet at om jeg kjøper en iPhone kommer jeg til å føle meg svindlet når jeg vet de tar så sykt mye betalt for den eplelogoen. Frister jo litt å kjøpe på ebay for en mye billigere penge, men da får jeg jo ingen garanti :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Frister jo litt å kjøpe på ebay for en mye billigere penge, men da får jeg jo ingen garanti :/

Dette sier vel sitt, du tror virkelig du får det samme produktet bare uten eplelogo og garanti?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Frister jo litt å kjøpe på ebay for en mye billigere penge, men da får jeg jo ingen garanti :/

Dette sier vel sitt, du tror virkelig du får det samme produktet bare uten eplelogo og garanti?

Hva snakker du om? er forskjell på priser her til lands og utlandet vet du...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva snakker du om? er forskjell på priser her til lands og utlandet vet du...

Sorry, jeg som misforstod ;-)

Trodde du snakket om sånn rip/off greier fra ebay.

Lenke til kommentar
Prisene du linker til kandasa er MED abb. Uten abb koster den over 5000,-

Jeg kjøpte den til 4300 tidligere og samme butikk koster den nå 4090 idag (netonnet) De er nr 3 på den lista og det VET jeg er uten abonnement, så hva er det demses snakker om? :)

Eg klikka inn på den øverste linken, og der såg eg det var m/abb og at uten kosta 5000,- var litt kjapp :-)

Lenke til kommentar
Eg klikka inn på den øverste linken, og der såg eg det var m/abb og at uten kosta 5000,- var litt kjapp

Sikkert bare jeg som ikke kan søke der, for det er bestandig med noen ting som ikke hører hjem der :S

Men påstanden din om over 5000,- var vel hentet litt ut fra løse luften(eller kun den annonsen) og ikke utifra kunnskap på det? ;)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Eg klikka inn på den øverste linken, og der såg eg det var m/abb og at uten kosta 5000,- var litt kjapp

Sikkert bare jeg som ikke kan søke der, for det er bestandig med noen ting som ikke hører hjem der :S

Men påstanden din om over 5000,- var vel hentet litt ut fra løse luften og ikke utifra kunnskap på det? ;)

Han forklarte jo hva han baserte "påstanden" sin på, end of discussion :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...