esoteric Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Den kunne bruke Appstore på lik linje med iPhone 3G, altså om den ikke var en smarttelefon etter disse kriteriene før, ble den det da. Selve telefonen var uforandret. ... hva vil du egentlig frem til? Er klar over at den ble en smarttelefon. Har selv hatt alle 4 iPhone modellene frem til nå, og skal også kjøpe den neste. Jeg svarte på om iPhone var først uten med en touch smarttelefon. At den ble en smarttelefon året etter når andre generasjon iPhone (3G) ble lansert har ingenting med det jeg svarte på og gjøre. Endret 29. september 2011 av Blunderguff Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Kan vi stoppe diskusjonen nå? Eventuelt opprette en egen tråd, «Var den første iPhone en smarttelefon?», hvis dere virkelig vil fortsette. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Nei jeg er værtfall ferdig Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Allrigthy then En annen ting jeg har observert i de siste dagene er at noen klager over at skjermen på Galaxy S2 ripes rimelig lett. Den er av gorillaglass, og skulle være relativt vanskeligere å ripe opp enn vanlig glass. Har noen her merket noe slikt på sin iPhone 4? Min er ripefri enda jeg jeg drasser den rundt uten beskyttelse. Noen "bruksriper" er det, men man må sikte for å finne dem. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Tipper det er rimlig likt da de bruker samme type glass. (Gorilla® Glass) Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det tror jeg også, men finner det litt rart hvis ripene oppstår ganske lett på GS2, men ikke på iPhone 4. Jeg sier ikke at det er slik, jeg bare undrer om det kan være noe i det. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Leste i GS2 tråden om en som hadde ripet opp som forsøkte polere det ned litt.. Som endte med at et teflonbelegg(?) forsvant der han pusset, og det gjorde fingeravtrykk syntes letter og så gled det ikke lett over det området lengere. Så mulig de har belagt skjermen med forskjellige ting elle noe. Tenker bare høy her nå. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det tror jeg også, men finner det litt rart hvis ripene oppstår ganske lett på GS2, men ikke på iPhone 4. Jeg drasser rundt på min S2, men her er det ikke engang slike 'bruksriper' engang. Tror de 2 tlf er ganske så like jeg - glassene er mulig å ripe opp selv om de tåler mye - kommer an på brukeren/bruken Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm kanskje Samsung har belagt skjermen med noe annet en Apple, men oppnår samme virkning? Og at ripene oppstår i belegget? Det oleophobic-laget binder seg visst molekylært til overflaten, og er vanskelig å få hull på, selv om noen riktignok har klart det med litt innsats i div. spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Fikk slike "solrstriper" i både iPhone4 og S2 rimelig kjappt, men ikke tydelige riper i den forstand. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Har iPhone4, meget fornøyd, aldri hatt problemer med den. Men idag begynte plutselig vibratoren å fungere med bare "halv styrke", Noen andre som har opplevd dette? What to doo? Takker for svar! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Bytt batteri, det pleier madammen å gjere :-) Neida, prøv reboot. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 [...] prøv reboot. Hjelper ikke. Lastet ned en app, ibrate, og da funker den bedre, men den er veldig svak når det ringer eller jeg får melding.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så da er det feil på telefonen. Du kan bruke garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 MÅ ikke GM komme ut en gang før tirsdag..? (av iOS 5.0) Siden lansering av iOS 5.0 bør jo være etter all sannsynlighet på tirsdagen? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 iOS 5.0 GM kommer tirsdag til utviklere(og alle andre som vil prøve) Resten av verden får den 1-2 uker senere som vanlig............. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det da bekreftet at GM kommer på tirsdag? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Tror ikke det er bekreftet, men det virker som det mest sansynlige for øyeblikket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ok, da er det jo stor grunn å glede seg til tirsdag for i tillegg til selve iPhone 4S/5 eller hva det må være avduking. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Noen som tror den Assistant greia NOENSINNE kommer til Norge? For hvis det er hele poenget med oppdateringen tror jeg de kommer til å selge heller dårlig i Europa. (Utenfor England) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå