Pungrotta Crash Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dere skal få si hva dere vil, men dette var MIN oppfatning av iPhone 4. Men jeg håper og tror at iPhone 5 er noe for meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Når du har den oppfatningen av iPhone 4 tviler jeg vel på at 5eren vil rette på særlig mye av det. Kameraet blir nok bedre, men ellers tviler jeg. Endret 23. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Jeg kan prøve å utdype meg bedre! Skjermen er egentlig meget skarp, men for liten til mitt bruk. Lydkvaliteten både på samtaler og musikk-avspilling er langt unna min gamle telefon. Det er MEGET lett å få riper på baksiden. Mobilen kjennes ikke like godt bygd som min HTC Desire S. iOS er generelt VELDIG kjedelig og trist iforhold til Android. Mobilen leveres svært dårlig ut av eksen. Mange ting som savnes. Kameraet er manskit iforhold til hva jeg er vant til å bruke. Telefonen er også meget treg fra hva jeg er vant til å bruke. Den er rett og slett trist og kjedelig. Det finnes i imidlertid mange fine funksjoner! Designet og følelsen av å ha den i hånden kan ikke sammenlignes! Den svikter aldri og har god batteri tid, men de sverre så er dette ikke noe for meg! Si ifra hvis noen er keen på å kjøpe en iPhone 4 32gb... Mhv Quattro123 Slike innlegg blir vanligvis skrevet av folk som ikke aner hva de snakker om. (Fake and Gay som RWJ pleier å si det) Men ok, respekterer fullverdig din menig om iPhone 4, men vil likevel kommentere visse påstander du kommer med. Skjermen i iPhone 4 er det beste du får tak i på markedet, med den høyeste oppløsningen noen gang montert i en telefon. Så riktig det du sier her Som mange andre har kommentert, er iPhone kjent for å ha meget god lydkvalitet. Noe særlig bedre lyd ved musikkavspilling på høyttaler, vil vi nok ikke se i mobiler en god stund fremover. Bass-effekter og lignende er totalt umulig å praktisere i så tynne mobiler. Det tror jeg du forstår. Jeg vet ikke hvordan du behandler din telefon, for det du sier om at det er meget lett å få riper på baksiden, er bare tull. Jeg knuste uheldigvis baksiden min, fordi det ble klemt mellom en dør på en bil. Før jeg byttet den ut med en ny bakdel ville jeg finne ut hvor mye den tålte. Jeg skrapte på den med en haug av skarpe gjenstander(nål, pinsett, nøkler) Og jeg fikk ikke en ripe! Når det gjelder materialbruk, så er iPhone en av de mest solide telefonene på markedet. Ihvertfall sammenlignet med mange Samsung telefoner, og mange andre kjente mobiler leverandører som benytter mye plast. Noe jeg mener føles svært billig ut. Det du sier om IOS, gidder jeg ikke kommentere engang. Og kvaliteten på kameraet ligger også i toppklassen, selvom noen få andre har slår iPhone på denne fronten. Men husk at antall megapiksel ikke har noe som helst å si om kvaliteten til kameraet. Så hvis ryktene stemmer om at iPhone 4S/5 får 8mpx kamera, vil det ikke nødvendigvis si at kameraet blir bedre... Legger til en link som kan være interessant å klikke seg innpå. (iPhone eiere mest lojale) Endret 23. september 2011 av Slettet-awWb2dC 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Skulle ikke iOS 5 GM komme ut den 23. ifølge ryktene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Skulle ikke iOS 5 GM komme ut den 23. ifølge ryktene? Den offisielle lanseringsdatoen for systemet antas å være 10 oktober, men utviklere vil kanskje få tilgang til «Golden Master» av iOS 5 allerede torsdag 22. september. SE LINK HER Endret 23. september 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Skulle ikke iOS 5 GM komme ut den 23. ifølge ryktene? Den offisielle lanseringsdatoen for systemet antas å være 10 oktober, men utviklere vil kanskje få tilgang til «Golden Master» av iOS 5 allerede torsdag 22. september. SE LINK HER Er dette grunnen til at det har kommet opp en melding på skjermen min nå i det siste om at jeg må bekrefte min iCloud bruker? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Nyrii, si i fra om når du vet grunnen til det? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kan si med sikkerhet at det lille jeg allerede hadde lagret på iCloud er nå borte og jeg måtte ta en ny sikkerthetskopiering Noen flere som har vært borti dette? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Apple har varslet at de sletter alt på iCloud den 26. kanskje de er litt tidlig ute? http://www.macrumors.com/2011/09/24/apple-to-wipe-itunes-match-icloud-data-on-monday-sept-26th/ Lenke til kommentar
atwater Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 begynte å få denne meldingen i går engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Skulle ikke iOS 5 GM komme ut den 23. ifølge ryktene? Den offisielle lanseringsdatoen for systemet antas å være 10 oktober, men utviklere vil kanskje få tilgang til «Golden Master» av iOS 5 allerede torsdag 22. september. SE LINK HER Er dette grunnen til at det har kommet opp en melding på skjermen min nå i det siste om at jeg må bekrefte min iCloud bruker? Bruker du IOS 5.0 Beta? Endret 26. september 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
atwater Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Skulle ikke iOS 5 GM komme ut den 23. ifølge ryktene? Den offisielle lanseringsdatoen for systemet antas å være 10 oktober, men utviklere vil kanskje få tilgang til «Golden Master» av iOS 5 allerede torsdag 22. september. SE LINK HER Er dette grunnen til at det har kommet opp en melding på skjermen min nå i det siste om at jeg må bekrefte min iCloud bruker? Bruker du IOS 5.0 Beta? Ja kjører iOS 5.0 Beta v.7 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er lanseringsdatoen for iOS 5 bekreftet nå? Eller ihvertfall GM versjonen som alle kan bruke? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Slike innlegg blir vanligvis skrevet av folk som ikke aner hva de snakker om. (Fake and Gay som RWJ pleier å si det)Men ok, respekterer fullverdig din menig om iPhone 4, men vil likevel kommentere visse påstander du kommer med. Skjermen i iPhone 4 er det beste du får tak i på markedet, med den høyeste oppløsningen noen gang montert i en telefon. Ehhhh? Tror du snakker litt mot deg selv her - hørt om S2? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Er lanseringsdatoen for iOS 5 bekreftet nå? Eller ihvertfall GM versjonen som alle kan bruke? Ingenting bekreftet. Ryktene sier at GM versjon blir sluppet i løpet av uken. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Slike innlegg blir vanligvis skrevet av folk som ikke aner hva de snakker om. (Fake and Gay som RWJ pleier å si det)Men ok, respekterer fullverdig din menig om iPhone 4, men vil likevel kommentere visse påstander du kommer med. Skjermen i iPhone 4 er det beste du får tak i på markedet, med den høyeste oppløsningen noen gang montert i en telefon. Ehhhh? Tror du snakker litt mot deg selv her - hørt om S2? Galaxy S2 sin skjerm har mye lavere pixeltetthet, 800 x 480 på 4,3" mot 960 x 640 i iPhone's 3,5". 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Men du verden så mye bedre farger og sortnivå det er på den Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Galaxy S2 sin skjerm har mye lavere pixeltetthet, 800 x 480 på 4,3" mot 960 x 640 i iPhone's 3,5". And? - i tester er den vinneren på både størrelse og kvalitet på skjerm - den beste skjermen på markedet pr idag. Les litt og se hvorfor den er bedre - alt er ikke pixel-tetthet. Ja, det var påstanden om "beste skjerm på markedet idag" jeg reagerte på - noe som er mangel på kunnskap og nettopp det han påstår andre er. Dette med skjerm Iphone4 vs S2 er allment kjent btw. Edit - Eksempel: Skjermen måler 4,3 tommer diagonalt, og har en oppløsning på 480 x 800 punkter. Det er samme skjermstørrelse og oppløsning som HTC Desire HD. Men skjermen på Samsung Galaxy S II er en såkalt Super AMOLED Plus-skjerm. Det finnes de som sverger til LCD, som har en litt annen pikseloppbygging, og følgelig tettere punkter enn AMOLED. Vi har sett alt som finnes av mobilskjermer og er ikke i tvil; denne skjermen er best. Gleder meg til å se hvordan Iphone 5 blir i så måte - håper de klarer å konkurere og gå forbi S2 på både skjerm og ellers - konkurranse er flott. Endret 27. september 2011 av kandasa 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Men du verden så mye bedre farger og sortnivå det er på den sortnivå ja, har sett på S2 med iphone ved siden, iphone 4 har mye bedre farger. S2 har et slags blåskjær i skjermen Endret 27. september 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 sortnivå ja, har sett på S2 med iphone ved siden, iphone 4 har mye bedre farger.S2 har et slags blåskjær i skjermen Sønnen har IPhone4 og jeg S2 - vi begge syns S2 er en god del bedre(vi ser ikke blåskjær). De testene jeg har lest støtter vår synsing på dette. Han er forøvrig kjempefornøyd med sin IPhone4 - tåler mye kan den også gjøre. Han mistet den fra et bord, den traff et hull i gulvet og falt rett i betonggulvet en etasje under - sikkert veldig heldig med at den traff dønn på 'ryggen' og at han hadde silikonbeskyttelse, men det må man si er bra for en tlf. Men jeg har også hørt at enkelte mener den har et blåskjær, så det kan nok stemme det for enkelte, uten at jeg som sagt har merket noe til det samme.(syns noen har nevnt det oppstår ved feil, men mulig jeg roter) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå