Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan prøve å utdype meg bedre! Skjermen er egentlig meget skarp, men for liten til mitt bruk. Lydkvaliteten både på samtaler og musikk-avspilling er langt unna min gamle telefon. Det er MEGET lett å få riper på baksiden. Mobilen kjennes ikke like godt bygd som min HTC Desire S. iOS er generelt VELDIG kjedelig og trist iforhold til Android. Mobilen leveres svært dårlig ut av eksen. Mange ting som savnes. Kameraet er manskit iforhold til hva jeg er vant til å bruke. Telefonen er også meget treg fra hva jeg er vant til å bruke. Den er rett og slett trist og kjedelig. :thumbdown: Det finnes i imidlertid mange fine funksjoner! Designet og følelsen av å ha den i hånden kan ikke sammenlignes! Den svikter aldri og har god batteri tid, men de sverre så er dette ikke noe for meg! :whistle: Si ifra hvis noen er keen på å kjøpe en iPhone 4 32gb... :blush:

Mhv Quattro123

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eller så har han aldri hatt noen iPhone 4, men har bestemt seg for å disse den uansett.

Bare en tanke :)

Om man har bestemt seg for å at man ikke liker iPhone ville man da kjøpt en? :hmm:

Edit: Eller antar du at alle som ikke foretrekker iPhone lyver om det?

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Kameraet på iPhone 4 er noe forbannet skit også i forhold til de jeg pleier å dra rundt på, men disse veier typisk 3-5 kilo. Jeg har tilgode å se noen mobiltelefon som konsekvent tar så ålreite bilder som iPhone 4; andre kan prestere bedre i heldige lysforhold og har konsekvent flere detaljer, men telefonen burde klare å ta bilder også i vanskelig lys og når hvitbalansen er underlig.

Lenke til kommentar

Jeg og hadde en HTC(android) før. Men nå en iPhone 4.

For det første. AppStore er mye bedre enn Android. Batteritiden bikker også suverent i iPhonens favør. Det du Quattro123 sier når det gjelder å få riper på baksiden, så har jeg beskyttelse både på baksiden og på skjermen så jeg slipper det.

Til mitt bruk er ikke lyd så nøye men merka ikke noe forskjell på de to.

Når deg gjelder HTC'n så var den mye tregere en Iphonen.

Men du Quattro123 hadde jo en HTC Desire S. Som skal være den beste HTC telefonen(når den kom).

Men jeg er strålende fornøyd men min iPhone4 :)

Lenke til kommentar

Eller så har han aldri hatt noen iPhone 4, men har bestemt seg for å disse den uansett.

Bare en tanke :)

Om man har bestemt seg for å at man ikke liker iPhone ville man da kjøpt en? :hmm:

Edit: Eller antar du at alle som ikke foretrekker iPhone lyver om det?

Det gjalt vel denne brukeren, gjorde det ikke?

Ikke ukjent taktikk å gi inntrykk av at man har, eller har hatt produktet man ønsker å rakke ned på. Da blir det en form for trolling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan prøve å utdype meg bedre! Skjermen er egentlig meget skarp, men for liten til mitt bruk. Lydkvaliteten både på samtaler og musikk-avspilling er langt unna min gamle telefon. Det er MEGET lett å få riper på baksiden. Mobilen kjennes ikke like godt bygd som min HTC Desire S. iOS er generelt VELDIG kjedelig og trist iforhold til Android. Mobilen leveres svært dårlig ut av eksen. Mange ting som savnes. Kameraet er manskit iforhold til hva jeg er vant til å bruke. Telefonen er også meget treg fra hva jeg er vant til å bruke. Den er rett og slett trist og kjedelig. :thumbdown: Det finnes i imidlertid mange fine funksjoner! Designet og følelsen av å ha den i hånden kan ikke sammenlignes! Den svikter aldri og har god batteri tid, men de sverre så er dette ikke noe for meg! :whistle: Si ifra hvis noen er keen på å kjøpe en iPhone 4 32gb... :blush:

Mhv Quattro123

Takk, der plukket du effektivt i stykker ditt eget trolle-innlegg fra tidligere. Blir et ganske godt stykke unna "værste telefonen noen gang" det du skrev her.

Kan bare legge til at det er opplest og vedtatt at iPhone 4 har suverent god lyd med et passende kvalitets-headset, og at den har bedre kamera enn HTC Desire S. Det hele koker vel ned til at du synes det er morsommere å leke med themes og annet unyttig dill som gjør Android mindre "trist" i dine øyne, og egentlig ingen ting som går på funksjon eller egenskaper ut over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mhv Quattro123

Greit svar, og enig i ein del av det. Men det eg reagerte på var kameraet og lyddelen. Samtaler skal eg ikkje uttale meg om, men musikkdelen er jo ekstremt bra. iPhone er jo godt kjent for å ha nettopp ein ekstremt god lyddel. Kameraet er jo også noko av det bedre man kan få tak i.

Lenke til kommentar

På musikkavspilling er iP4 noe av det beste jeg har hørt til i dag og jeg bruker alltid penger på gode headsett og øreplugger så den ser jeg ikke helt. Mulig noen mener at "god lyd" er å kunne justere en EQ til noe helt vilt. Ellers blir det veldig ullent å snakke om kvalitet uten å gi oss et inntrykk av alle ledd fra kilde, filformat til headsett.

På samtaler synes jeg den er meget god og beste jeg har hatt til nå. Stemmegjenkjenningen er også det beste jeg har opplevd til nå. Høyttaleren er jo ikke allverden men den duger fint til klare og lettfattelige samtaler med høyttalende modus. Touch tastaturet er også det klart beste av alle telefoner jeg har trykket på siste året.

Kameraet er ikke like godt på bildekvalitet som de beste mobilkameraene (noen ytterst få), som tester viser, men det ligger helt i toppsjiktet. At byggkvaliteten skal være dårlig på iP4 får meg til å undres, den har tålt ekstremt mye juling og fall på flisgulv etc. Mistet den tom. påslått i en vask full av vann hvor det tok 3-4 sekunder før jeg fikk den opp fra bunn, ingen problem selv om det ser ut som fuktindikatoren i høytaleren har slått ut. Jeg blir jo livredd hver gang noe skjer fordi folk sier så mye negativt, men den har tålt veldig mye knall og fall. Jeg står på ski med den, og den er stadig dekket av kondens når jeg sykler og trener og bruker svette hender. Aldri vært noe problem.

Jeg var redd dette skulle være en sofa-telefon jeg aldri turte å ta med meg på aktiviteter og da måtte ha 2 telefoner. Er glad for at så ikke var tilfelle.

Kjøpte min første GSM telefon i 1993 og har vel hatt en ny telefon hvert 1-2 år hvor de alltid har kostet godt over 2000,-. (huff).

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...