jorgenask Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 så la vær da vel ... en smule latterlig uansett! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da får jeg ikke tak i en iPhone før sent August/September, og da må jeg vente like lenge neste år hvis jeg skal ha iPhone 5 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 så la vær da vel ... en smule latterlig uansett! Og det du har av positive tilskudd til denne tråden er? 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er ikke dette med antenna litt vel hysteri opphauset av media? En ting er i USA, men her i Norge hvor vi stort sett har god dekning overalt vil det vel mest sannsynlig ikke ha noe å si for den vanlige bruker. Klart det er jævla svakt av Apple når man betaler så mye for en telefon, men nå virker det jo som om dette er blåst langt over alle proposjoner og at telefonen er så og si ubrukelig. Slik jeg har forstått det så er det vel først og fremst i USA og med det dårlige nettet/dekninga til AT&T at problemet viser seg for alvor. Og en annen ting er jo å fremprovosere dette problemet i forhold til vanlig mobilbruk. Blir spennende å se når flere og flere her i landet får telefonen om noen uker, hvor mange saker som kommer til å komme opp. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 men her i Norge hvor vi stort sett har god dekning overalt Prøvd Netcom i det siste? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Nei er på Telenornettet jeg. Men slik jeg har forstått det da, så er nettet i USA mye mer ustabilt og dårligere enn det er her i landet. Og hvis det stemmer vil jo det si at det skal mindre til for å miste dekninga der enn her. Det blir uansett spennende å se. Kan ikke helt se for meg at Apple sender ut flere telefoner med feil heller før det er rettet opp, så de som er i tvil pga dette burde kanskje vente. Edit: Dessuten kan man vel nå returnere telefonen hvis man ikke er fornøyd. Endret 16. juli 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg får en endring på ca 15 db på min 2g når eg holder den i "grip of death" noe som tyder på at apple snakker sant. Skal se om jeg kan låne min mor sin black barry og min far sin htc hd 2 å teste med begge de to Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Prøvde dette grepet på min HD2 her om dagen. Mistet nesten dekningen helt... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Samme med min bror sin HTC Desire.... Jobs har kanskje et poeng. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Kan også bekrefte at både min Nexus One og 3GS (med iOS 4.0.1) mister dekning, men kun noen steder/lokasjoner. Edit: Ser ut som Nexus One er mer følsom for det enn 3GS. Kjører Android 2.2 på Nexus One. Endret 16. juli 2010 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Samme med Black barry Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er ikke dette med antenna litt vel hysteri opphauset av media? En ting er i USA, men her i Norge hvor vi stort sett har god dekning overalt vil det vel mest sannsynlig ikke ha noe å si for den vanlige bruker. Klart det er jævla svakt av Apple når man betaler så mye for en telefon, men nå virker det jo som om dette er blåst langt over alle proposjoner og at telefonen er så og si ubrukelig. Slik jeg har forstått det så er det vel først og fremst i USA og med det dårlige nettet/dekninga til AT&T at problemet viser seg for alvor. Og en annen ting er jo å fremprovosere dette problemet i forhold til vanlig mobilbruk. Blir spennende å se når flere og flere her i landet får telefonen om noen uker, hvor mange saker som kommer til å komme opp. Jeg tror at en av grunnene til at det er blitt så blåst opp er at det gir "Apple-haterne" enda en grunn til å hate iPhone. Eller så er det bare fordi iPhone generelt er så populært i verden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Merker ingenting på min desire. Men er kanskje veldig god dekning her.... ikke det at det pleiere være det men.... Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Merker heller ingenting på min 3gs. Mister ihvertfall ingen "dekning-bars". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Holder du den ganske "hardt" Jotun? Er ikke perfekt dekning her akkurat nå for some reason, pleier å være det, så ja, kanskje det har noe med saken å gjøre. Menmen. Merker det med min 3G right away også, fra 3 bars til 1 når jeg holder den overdrevet hardt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det er kun jobs stsom kan få hele verden til plutselig å tro at et problem med iphone er et problem som alle telefoner har. Knuser den nesten tc Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Vet ikke helt hvem jeg skal tro på lengere nå. Sjekk dette da. Noe sier meg at enten så lyger Apple så det griner etter dem, eller så er det noe ekstremt muffens med iPhone 4 som han fyren i den linken der har. Endret 17. juli 2010 av Terminator 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Spiller ingen rolle om han lyver. Folk kommer til å renne ned dørene på butikkene som får inn Iphone4 uansett. Litt synd at Jobs får lov å holde på slik. Håper han/de blir tatt for dette og avslørt. Det har aldri vært snakk om at telefoner mister dekning når man holder de i handa i nedre del av telefonen. Men når Iphone har dette problemet så er det et helt vanlig problem. Og det er kun på smarttelefoner? Logisk.... Endret 17. juli 2010 av Jotun Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Vet ikke helt hvem jeg skal tro på lengere nå. Sjekk dette da. Noe sier meg at enten så lyger Apple så det griner etter dem, eller så er det noe ekstremt muffens med iPhone 4 som han fyren i den linken der har. Hva med å lese det folk skriver om sine egne, faktisk erfaringer og ikke en random youtube-video? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Er ikke denne "random" filmen en egen faktisk erfaring på lik linje med andre uttalelser? Forskjellen er at denne blir bevist, mens en påstand verbalt fra en person ikke akkurat er noe bevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå