Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette med antenna litt vel hysteri opphauset av media? En ting er i USA, men her i Norge hvor vi stort sett har god dekning overalt vil det vel mest sannsynlig ikke ha noe å si for den vanlige bruker. Klart det er jævla svakt av Apple når man betaler så mye for en telefon, men nå virker det jo som om dette er blåst langt over alle proposjoner og at telefonen er så og si ubrukelig. Slik jeg har forstått det så er det vel først og fremst i USA og med det dårlige nettet/dekninga til AT&T at problemet viser seg for alvor. Og en annen ting er jo å fremprovosere dette problemet i forhold til vanlig mobilbruk. Blir spennende å se når flere og flere her i landet får telefonen om noen uker, hvor mange saker som kommer til å komme opp.

Lenke til kommentar

Nei er på Telenornettet jeg. :) Men slik jeg har forstått det da, så er nettet i USA mye mer ustabilt og dårligere enn det er her i landet. Og hvis det stemmer vil jo det si at det skal mindre til for å miste dekninga der enn her. Det blir uansett spennende å se. Kan ikke helt se for meg at Apple sender ut flere telefoner med feil heller før det er rettet opp, så de som er i tvil pga dette burde kanskje vente. :hmm:

Edit: Dessuten kan man vel nå returnere telefonen hvis man ikke er fornøyd.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Kan også bekrefte at både min Nexus One og 3GS (med iOS 4.0.1) mister dekning, men kun noen steder/lokasjoner.

Edit: Ser ut som Nexus One er mer følsom for det enn 3GS. Kjører Android 2.2 på Nexus One.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Er ikke dette med antenna litt vel hysteri opphauset av media? En ting er i USA, men her i Norge hvor vi stort sett har god dekning overalt vil det vel mest sannsynlig ikke ha noe å si for den vanlige bruker. Klart det er jævla svakt av Apple når man betaler så mye for en telefon, men nå virker det jo som om dette er blåst langt over alle proposjoner og at telefonen er så og si ubrukelig. Slik jeg har forstått det så er det vel først og fremst i USA og med det dårlige nettet/dekninga til AT&T at problemet viser seg for alvor. Og en annen ting er jo å fremprovosere dette problemet i forhold til vanlig mobilbruk. Blir spennende å se når flere og flere her i landet får telefonen om noen uker, hvor mange saker som kommer til å komme opp.

Jeg tror at en av grunnene til at det er blitt så blåst opp er at det gir "Apple-haterne" enda en grunn til å hate iPhone. Eller så er det bare fordi iPhone generelt er så populært i verden. :)

Lenke til kommentar

Holder du den ganske "hardt" Jotun? Er ikke perfekt dekning her akkurat nå for some reason, pleier å være det, så ja, kanskje det har noe med saken å gjøre. Menmen.

Merker det med min 3G right away også, fra 3 bars til 1 når jeg holder den overdrevet hardt.

Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle om han lyver. Folk kommer til å renne ned dørene på butikkene som får inn Iphone4 uansett.

Litt synd at Jobs får lov å holde på slik. Håper han/de blir tatt for dette og avslørt. Det har aldri vært snakk om at telefoner mister dekning når man holder de i handa i nedre del av telefonen. Men når Iphone har dette problemet så er det et helt vanlig problem. Og det er kun på smarttelefoner? Logisk....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem jeg skal tro på lengere nå. Sjekk dette da. Noe sier meg at enten så lyger Apple så det griner etter dem, eller så er det noe ekstremt muffens med iPhone 4 som han fyren i den linken der har.

Hva med å lese det folk skriver om sine egne, faktisk erfaringer og ikke en random youtube-video?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...