Euklid Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Med det sagt, vi vet ikke så mye om hvor stor oppgradering av telefonen som kommer, det kan være både at den som selges i dag blir litt raskere og en helt ny telefon. Uansett lønner det seg nok å vente noen få uker for å se. Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Hvordan skrur jeg på internet tethering ? Når jeg går på generelt - innstillinger - nettverk, så er det ikke noe del internett funksjon der. Har googlet dette i timesvis, OG ringt telenor, og alle sier det samme, at jeg må trykke meg frem dit. Har lett igjennom samtlige innstillingsmenyer nå, uten å finne ut hvordan jeg skrur på dette Jeg har iPhone 4, med nyeste iOS Kommer til å være uten fastlinje et par dager, så jeg har tenkt å gi PCn internett ved å koble mobilen på 3g Noen som vet hvorfor jeg ikke har dette valget ? Er det noen andre innstillinger jeg må skru på først ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 bare bruk Personal Hotspot! ligger under wi fi på første side. koble til med wifi eller blåtann Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 bare bruk Personal Hotspot! ligger under wi fi på første side. koble til med wifi eller blåtann Jo, det er dette valget, eller tilsvarende valg, som rett og slett ikke er der Men jeg løste problemet: Man må gå på generelt, reset settings nederst, velge network settings, restarte telefonen, gå tilbake i nettverksinnstillinger, og skru på mobile data og 3g, og koble på et wifi, så kommer personal hotspot menyen fram. Skikkelig tungvindt prosess... Har nå skrudd av 3g og mobile data, da jeg vil bruke wi-fi for å gi PCn internett Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hey, får ikke kobla iPhone 4 til det trådløse nettverket. Krever iPhone4 N-nettverk, støtter den ikke B eller G? Noen ide om hvordan jeg kan få koblet til det trådløse nettverket? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 i4'en min er på vei bort, og jeg vet ikke om jeg kommer til å gå for neste iPhone. Trenger derfor å synkronisere kontaktlisten over til Mac/PC. Hvilke alternativer har jeg? Kan jeg eksportere kontaktene mine over til Google? Andre løsninger? Takk for hjelp Lenke til kommentar
Noble Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Sett opp en exhange konto mot gmail, har funket i ca 4år for meg, både med nokia og iphone. Da syncer du kalender, kontakter og epost mellom alle enhetene som du har satt opp. Nøyaktig på samme måte som mobileme eller iCloud (bare at det funker på nesten alle dingser) Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Skal bytte simkort og levrandør (fra netcom til djuice), hvordan får jeg lagt over alle kontaktene mine + Bilder og den slags? Når jeg går inn på iTunes og går inn på "Synkroniser kontakter med (..)", så har jeg ett par valg, hva bør så velges? Windows Contacts? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 ingenting er lagret på simkort så det er bare å bytte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ingenting er lagret på simkort så det er bare å bytte Feil, mange lagrer kontaktene sine på SIM-kortet. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvordan kan man sjekke om man har lagret det på simkortet eller minnekortet? Fikk overført kontaktene mine i går, tok bare jævla lang tid. Bilder, meldinger, notater og kalender, alt det lagres på minnekortet? Så jeg trenger ikke ta backup av dette også, det popper opp selv med splitter nytt simkort? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 iPhone har ikke minnekort. Bilder, meldinger og alt det andre lagres på telefonen og kan enten overføres til datamaskinen eller synkroniseres med en tjeneste fra Google eller Apples MobileMe. Har du lagret flere nummer på enkelte kontakter? Hvis ja, er kontaktene lagret på telefonen. SIM-kortene (ihvertfall samtlige jeg har vært borti) støtter kun ett nummer per kontakt, og har en begrensning på hvor lange navnene kan være. 1 Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Okey, så bilder, notater m.m blir borte hvis jeg ikke overfører/synkroniserer dem? Har ikke lagret flere numre per kontakt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, det blir de. Men å overføre/synkronisere er en enkel sak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ingenting er lagret på simkort så det er bare å bytte Feil, mange lagrer kontaktene sine på SIM-kortet. ikke hvis du har iPhone, iPhone leser ikke fra simkort eller lagrer kontakter der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ingenting er lagret på simkort så det er bare å bytte Feil, mange lagrer kontaktene sine på SIM-kortet. ikke hvis du har iPhone, iPhone leser ikke fra simkort eller lagrer kontakter der Mye har skjedd siden iOS 1.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 da så, jeg kan bare importere fra SIM også har jeg kontakter "on my iPhone" også MobileME du har kanskje en spesialversjon? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Jeg får ikke lagret mine kontakter på Sim-kortet selv om jeg har nyeste IOS, så? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Den leser, men lagrer ikke nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Leser ja, men bare i den forstand at man kan importere. den leser ikke SIMkort slik mobiler gjorde før i tiden. dessuten er det helt unødvendig og håper de blir kvitt simkortet snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå