pollyanna Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Kjøpte iPhone 4 den dagen den kom for salg og mener å huske at det da gjekk an å ha påminnelser på sms med 5 minutt mellom hver gang. Solgte den mobilen, men har nå kjøpt den igjen. Nå kommer det opp at påminnelser er hvert annet minutt. Dette syns jeg er litt for ofte. Finner ingen plass å endre dette. Gjekk det an før eller er det jeg som husker feil? Takker for svar Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 hvordan er kvaliteten på denne skjermen? http://www.dealextreme.com/p/genuine-iphone-4-repair-part-replacement-touch-screen-black-40178 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Onecall ryddet endelig opp i feilfaktureringen. Da er jeg endelig back to normal, men det tok nesten 1 måned fra jeg skulle mottatt første simkort. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvordan Jailbreak'er man egentlig en iPhone4? Er det enkelt? Og hvilket program anbefales? Takker på fornhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvordan Jailbreak'er man egentlig en iPhone4? Er det enkelt? Og hvilket program anbefales? Takker på fornhånd Blir vel ikke så mye lettere enn: http://www.jailbreakme.com// Krever dog at mobilen ikke har nyere os versjon enn 4.3.3 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kan noen forklare meg eller poste en guide til hvordan man skaffer iOS 5? Funnet forskjellige tutorials på nettet, men vet ikke hva som kan stoles på og ikke... Det der med at man må lure tlf på boot-up med voice over osv, må man gjøre det hver gang man skrur den på? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er vel klart for launch i slutten av september/begynnelsen av oktober så jeg ville smurt meg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Plager meg at jeg ikke finner noen vekkeklokke som krever at du løser et regnestykke, må spille et spill eller noe for å skru av... Trenger en sånn! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Blargh, noen som har vært borti at låseknappen har "sunket" ned? Den virker, men klikker ikke som den pleier. Virker som at den har kilt seg fast =/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bare på 3g. Der var løsningen ifølge Apple å gi meg ny telefon, men jeg tviler på at det er en option hvis du er utenfor ett års garantitid. Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Kan noen forklare meg eller poste en guide til hvordan man skaffer iOS 5? Funnet forskjellige tutorials på nettet, men vet ikke hva som kan stoles på og ikke... Det der med at man må lure tlf på boot-up med voice over osv, må man gjøre det hver gang man skrur den på? Jeg ville ha ventet til offisiell release. De som har iOS 5 nå er registrerte utviklere hos Apple og kan laste ned betaer derfra, hovedsaklig for å sørge for at sine egne apps funker med iOS 5. Har selv hatt det på telefonen men skiftet fort tilbake da det er mye som ikke fungerer skikkelig (nedgradere til iOS4 igjen - det er dette som er den kronglete biten). Så anbefaler deg å vente. Endret 13. september 2011 av laserlars Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Oppdaterte tidligere i dag til iOS 5 beta versjon 7 og må si jeg er veldig imponert over hva Apple har fått til, men et problem, telefonen blir veldig varm hvis jeg hører på musikk med Spotify, noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Har merket meg noen behov underveis, i folks travle hverdag hvor beskjeder ofte blir oversett, som jeg lurer på om det finnes en applikasjon for. 1. Finnes det en app som hvor du kan sende beskjeder samtidig både på e-post og sms for kontakter? 2. Finnes det mulighet for mal-beskjeder til iPhone? App? Det som hadde vært midt i blinken er en kombinasjon av disse to. Endret 15. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Er det mulig å konfigurere en instilling i iTunes som som gjør at datamaskinen ikke overfører iPad apps til iPhonen min automatisk? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Den _kan_ ikke overføre iPad-apps. Tenker du på iPhone OG iPad-apps? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Mener selvfølgelig apps som er kompatible for begge. Altså om jeg laster ned en app som er både iPhone og iPad kompatibel på iPaden, synker så padden til iTunes, deretter telefonen så overføres disse programmene også over. Beklager dårlig formulert setning, håper det er mer forståelig nå. Endret 15. september 2011 av fnats Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Du kan jo skru av at applikasjoner automatisk synkroniseres med iPhonen? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det er jo en mulighet, takk for svar! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette er muligens et veldig dumt spørsmål, men jeg er ikke veldig "inn" i mobiltelefoner og slikt. Er det "ny" iPhone som skal lanseres snart, eller er det nytt operativsystem som blir tilgjengelig for de som har f. eks iPhone 4? Har bursdag i oktober og kan få iPhone om jeg vil, men tenker at jeg kanskje bør vente om det er en stor oppgradering som er rett rundt hjørnet uansett? Har googlet men finner så mye forskjellig info at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå