Shruggie Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Lurer på om det er mange som går på urmakerskolen nå, for dette ser dystert ut... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Nå er i hvert fall det kommet en del rykter om at telefonen allerede er i produksjon (har vel vært rykter om det i et par måneder nå?), så man får håpe at Apple har tenkt lansering godt igjennom. Det eneste som har endret seg i ryktestrømmen i det siste er momentum; der det ramlet inn en og annen nyhet tidligere flommer det nå formelig over av bilder og beskrivelser. Om dette fremdeles dreier seg om prototyper (selvsagt i et sent stadie i så tilfelle) eller stammer fra en produksjonslinje som er i ferd med å spytte ut millioner av telefoner er alltid beheftet med litt tvil. Sannsynligvis ville strømmen av nyheter vært roligere om dette var sene prototyper i begrenset opplag (DVT i Apple-lingo, «device verification testing»), når en skal involvere tusenvis av arbeidere og et fleng av bedrifter i ekstrem masseproduksjon er det nødvendigvis vanskelig å holde tett om nyhetene. Uansett kan det godt hende etterspørselen ved lansering blir så stor at køene blir lange. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har satt på push notifications fra Facebook appen, men har et problem. Det kommer opp varsler om at random folk på vennelista min har sjekket inn random plasser. Noen som vet hvordan jeg slår av dette? Vil gjerne ha push notifications om når jeg får melding, varsler, venneforespørsler osv. Men ikke av at noen har sjekket inn en plass. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Innstillinger - Facebook - Push notifications - velg og vrak Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Jeg må si, nå gleder jeg meg veldig til iOS5! Det kan ikke være lenge til det kommer nå? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Samtidig som neste iPhone lanseres, etter alt å dømme. Sent september, tidlig oktober? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Gleder meg helt syyykt til IOS5 kommer! Hadde vært enda mer legendarisk hvis fremtidens iPhone blir , en gang i fremtiden! Endret 28. august 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Det blir det uten tvil! Fremtiden blir episk! Endret 28. august 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Noen som har developer account? Har ganske lyst på iOS 5 beta Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) Apple er på jakt etter de som bruker kontoen til slikt, tror du skal slite med å finne noen som er interessert i å tilby det nå. Enten har man bruk for betaversjonen og er villig til å spytte ut en femhundrelapp eller så eller så er det like greit å kjøre ferdig programvare; har flere enheter med iOS 5, men ikke noe jeg ville anbefalt for ting man faktisk har planer om å bruke. (Nå sitter jeg på et hotell uten annet enn iPad, passe uaktuelt å ha betaen i slike tilfeller.) Endret 29. august 2011 av Euklid Lenke til kommentar
Noble Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Har brukt betaen siden beta 4, stort sett ikke merket forskjell (bortsett fra forbedringene). iPhonen tappet seg kjapt for strøm en gang, men det tror jeg var en hengt app. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Har vært stabilt etter beta 2 her. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Synkroniserte telefonen istad, og etter dette så ble klokken justert feil, ligger 1 timer og 20 min etter lokal tid. har prøvd å synkronisere igjen, men dette hjelper ikke. Noen forslag for å rette opp i dette ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Synkroniserte telefonen istad, og etter dette så ble klokken justert feil, ligger 1 timer og 20 min etter lokal tid. har prøvd å synkronisere igjen, men dette hjelper ikke. Noen forslag for å rette opp i dette ? Innstillinger > Generelt > Dato & Tid (eller noe) og skru av og på automatisk synkronisering av klokken? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hvis man har mistet eller fått frastjålet iP4, er det noen måte å finne den på hvis man ikke hadde mobileme? Alt står på¨og den ringer. Jeg gir egentlig F. i selve telefonen men jeg har ikke fått tatt backup på en stund og det er innholdet jeg helst skulle hatt igjen. Det ser ut som jeg har blitt offer for rimelig god lommenapping på en offentlig parkeringsplass. Endret 1. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Hvis ingen plukker den opp og tar den, så nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hvis man har mistet eller fått frastjålet iP4, er det noen måte å finne den på hvis man ikke hadde mobileme? Alt står på¨og den ringer. Jeg gir egentlig F. i selve telefonen men jeg har ikke fått tatt backup på en stund og det er innholdet jeg helst skulle hatt igjen. Det ser ut som jeg har blitt offer for rimelig god lommenapping på en offentlig parkeringsplass. Hadde lignende situasjon i sommer, mobilen ble stjålet i fornøyelsepark og jeg hadde selvfølgelig ikke MobileMe. Måtte takk farvel til en del bilder for alltid :-( Husk og politianmeld hendelsen, skal du ha noe håp om å få igjen på forsikringen. Endret 1. september 2011 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Har et problem med iPhonen. Selv om jeg har lagret et nummer til en kontakt, kommer ikke navnet på kontakten opp når jeg får melding eller de ringer. Kommer kun nummeret. Har prøvd å lagt til med både 0047, +47 og uten og ingenting funker. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Hvis ingen plukker den opp og tar den, så nei. Men det er mulig hvis noen har tatt den? Eller tenker du på ærligs sjeler som ringer nummeret jeg har klistret på baksiden . Jeg hadde kode aktivert på telefonen men den er sikkert lett å forbigå. Hadde lignende situasjon i sommer, mobilen ble stjålet i fornøyelsepark og jeg hadde selvfølgelig ikke MobileMe. Måtte takk farvel til en del bilder for alltid :-( Husk og politianmeld hendelsen, skal du ha noe håp om å få igjen på forsikringen. Hadde veldig flaks og fikk den akkurat nå tilbake ved litt felles innsats av gode kolleger etc. Det første jeg gjør nå er å kjøre backup i iTunes hjemme. Men har vært litt engstelig for backup i det siste siden jeg ikke har backup tett på før jeg fjernet operatørlåsen og det høres ut som jeg da må gjennom en gjenopprettingsprosess? Betyr det at jeg burde hatt en backup rett før jeg fjernet operatørlåsen? Endret 1. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå