Theo343 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Ok, siden jeg var litt kjapp med bytte til Onecall (mens jeg spurte her, og har fått bekreftelse) skal jeg høre om det lar seg lett avbestille igjen og heller gå for OnTime pakka til Chess forløpig. Dog er jeg litt spent på om OneCall kunne gitt meg bedre 3G dekning i mitt hjemstrøk. Endret 12. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fikk høre av en jente på et forum at hun var tilbudt jobb i USA i en applebutikk for å klargjøre release av et appleprodukt i september. Dette er jo i usa og ikke spesifikt hvordan produkt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Så vidt jeg vet så bruker OneCall, NetCom sitt nettverk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fikk høre av en jente på et forum at hun var tilbudt jobb i USA i en applebutikk for å klargjøre release av et appleprodukt i september. Dette er jo i usa og ikke spesifikt hvordan produkt. jeg har blitt tilbudt om å designe iPhone 6, så ja det kommer en iPhone 6 folkens Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Så vidt jeg vet så bruker OneCall, NetCom sitt nettverk? Onecall bruker Network Norway sitt nett, og der hvor det ikke er dekning fra Network Norway så er det Telenor sitt nett som brukes. Selv byttet jeg fra Chess, som bruker Netcom, til Onecall fordi det var dårlig dekning hos svigers. Etter byttet til Onecall går det endelig ann å motta telefoner hos svigers. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Så vidt jeg vet så bruker OneCall, NetCom sitt nettverk? Chess bruker Netcom sitt. Substans: Takk for tilbakemelding, da gjør jeg et forsøk med Onecall for å se om jeg får litt 3G. Endret 12. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er det greiest å bare kjøpe Iphone fra apple sin side? Det er nesten den eneste siden i norge som selger iPhone uten abb, så vidt jeg vet. For en 100 lapp mer så kan du bestille den på NetonNet. Må nesten bare handle derifra da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Er det rimeligste det ja Regner med Apple har kommet seg når det gjelder leveringstid også. Når jeg bestillte min for 9 mnd. siden elns. var det 3 ukers leveringstid. Kort tid etter var det 1 uke Endret 12. august 2011 av Mala Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Det har nok mer med etterspørsel enn frakt edit: å gjøre... Faen, norskkunnskapene mine går til helvete! Endret 12. august 2011 av tofagerl Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Heihei Jeg byttet nylig skjerm på en iPhone 4. Etter byttet sluttet mikrofonen å fungere når man snakker vanlig i telefonen, men om man setter den i "høyttaler-modus" fungerer mikrofonen som den skal. Jeg tror ikke at det er to mikrofoner i telefonen, så konklusjonen min er at mikrofonen ikke er ødelagt, men at telefonen muligens tror at den skal bruke en ekstern mikrofon som ikke er der, så den integrerte blir skrudd av. Er det noen som har peiling eller råd? Alle svar mottas med takk! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Prøvd en restore uten backup? Lenke til kommentar
Munty Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Prøvd en restore uten backup? Jeg har prøvd alle logiske framgangsmåter på software-fronten, men det har ikke løst problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann! Har dessverre vært så uheldig at jeg klarte å knuse glasset på baksiden av min iPhone. (The back/rear panel) Vet at jeg kan sende den inn til Apple Norway og få helt ny telefon til 2000kr, men syns egentlig det er latterlig å bruke så mye penger på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en orginal bakdel på nettet, slik a jeg kan reparere den selv? Vet jeg mister garantien, men det får gåå.. Har hørt rykter om at noen har byttet den for $29 i en Apple Store i USA, men dette er ikke beskrevet på Apples nettsider ettersom det er kjent at Apple ikke selger deler.. Spm om Backup: Lagrer en backup også alle meldinger og kontakter? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Spm om Backup: Lagrer en backup også alle meldinger og kontakter? Ja, det gjør den. Men kontakter kan du synkronisere på flere andre måter, blant annet med Google eller Apples egen tjeneste: MobileMe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Spm om Backup: Lagrer en backup også alle meldinger og kontakter? Ja, det gjør den. Men kontakter kan du synkronisere på flere andre måter, blant annet med Google eller Apples egen tjeneste: MobileMe. Okei, så praktisk sett kan jeg synkronisere backupen med en annen iPhone slik at jeg får alle meldinger på den enheten? Det med kontakter: Jeg vet veldig mye om iPhone, men kontakt synkronisering med MobileMe har jeg aldri hørt før, hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Okei, så praktisk sett kan jeg synkronisere backupen med en annen iPhone slik at jeg får alle meldinger på den enheten? Det kan du! Men det er ikke alltid det vil kjøre feilfritt, spesielt ikke hvis du synkroniserer to ulike modeller (som en iPhone 3G og en iPhone 4). Men ja, hele idéen er at du kan sette opp en ny telefon basert på en backup fra den gamle. Det med kontakter: Jeg vet veldig mye om iPhone, men kontakt synkronisering med MobileMe har jeg aldri hørt før, hvordan fungerer det? For øyeblikket koster MobileMe penger (tror forresten registreringer er stengt), men vil om kort tid byttes ut med/gå over til å bli iCloud, som er gratis og inkluderer den samme synkroniseringen av kontakter. Du finner mer informasjon om dette ved å søke etter «synchronize iphone contacts» etterfulgt av tjenesten du ønsker å bruke, som f.eks. «Google». Bruker du en Mac eller Windows-maskin? Endret 17. august 2011 av Runar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Bruker du en Mac eller Windows-maskin? Skjønner! Hjertelig takk for bra og tydelig svar Bruker for øyeblikket Windows, men har planer om å skifte til Mac snart! Har det noe å si? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Trenger forslag til en god og hendig bilholder til iPhone 3GS. Bakgrunn: Jeg har en hendig liten Mini Cooper S. Til den kan man få en original iPhone-brakett som klipses på et uttak inne i armlenet. Så jeg bestilte en sånn. Første problem: Den kostet 2000 kroner! Andre problem: Det kom ikke noe lyd når jeg spilte musikk. Så jeg leverte den tilbake, og fortsatte å bruke den vanlige iPhone-USB kabelen. Bilen har en USB-utgang. Det funker bra, både lader og gir lyd via USB, og jeg kan styre musikken fra displayet i Minien og fra rattet. (Telefondelen går via Bluetooth.) Så sånn sett trenger jeg ikke noe mer avansert. 2 lapper spart. Men nå ligger telefonen og slenger i koppeholderen, og jeg kunne tenke meg en god brakett. Noen favoritter for formålet? Må være utformet slik at jeg får plugget i iPhonekontakten, det er eneste kravet. Igjen: Dette er en 3GS (enn så lenge). Geir Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Clas har noen hendige: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=164695922 Jeg har den til firer'n selv, og den er helt grei. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann! Har dessverre vært så uheldig at jeg klarte å knuse glasset på baksiden av min iPhone. (The back/rear panel) Vet at jeg kan sende den inn til Apple Norway og få helt ny telefon til 2000kr, men syns egentlig det er latterlig å bruke så mye penger på det. Noen som vet hvor jeg kan få tak i en orginal bakdel på nettet, slik a jeg kan reparere den selv? Vet jeg mister garantien, men det får gåå.. Har hørt rykter om at noen har byttet den for $29 i en Apple Store i USA, men dette er ikke beskrevet på Apples nettsider ettersom det er kjent at Apple ikke selger deler.. hvis du går inn på www.knusteple.no så kan du kjøpe både skjerm og bakdeksler til iPhone 4. Eventuelt finner du det sikkert på dealextreme eller lignende sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå