Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en tur innom Knusteple i dag, og der var det OK priser.

Hvilke priser kan man forvente av en 32GB sort iPhone 4 om dagen? Med eller uten litt riper :p Den er selvfølgelig helt åpen.

Vet ikke hva man kan forvente å få, men jeg ser hva andre folk forlanger, synes det er drøye saker ;)

Lenke til kommentar

Er første gang jeg har abonnement på mobil, så er litt blank.

Ettersom jeg fikk min iPhone 4 litt etter release i fjor, er nå mitt abonnement hos Telenor på vei ut. Antar at jeg har 12 mnd. bindingstid? Hva skjer når det er gått 12 måneder? Må jeg da skaffe meg et nytt abonnement/ny avtale?

Vurderer OneCall, da jeg ser de har veldig gode priser på sinne abonnementpakker.

Lenke til kommentar

Hmm, vurderer litt å kjøpe ny ifån da min 3GS knuste. Har vurdert å reparere den på appleklinikken.no, noen som har erfaringer?

Men så hører jeg jo rykte om en ny ifån. Er det bekreftet en iPhone 5 / 4s eller noe lignende? I så fall venter jeg sikkert til da med å kjøpe.

Lenke til kommentar

Er første gang jeg har abonnement på mobil, så er litt blank.

Ettersom jeg fikk min iPhone 4 litt etter release i fjor, er nå mitt abonnement hos Telenor på vei ut. Antar at jeg har 12 mnd. bindingstid? Hva skjer når det er gått 12 måneder? Må jeg da skaffe meg et nytt abonnement/ny avtale?

Vurderer OneCall, da jeg ser de har veldig gode priser på sinne abonnementpakker.

Etter 12 mnd. står du vel fri til å bytte abn./operatør uten ekstra kostnader vil jeg tro. Mn gjeldende abn. som du har nå vil nok bare fortsette inn i evigheten med mindre du velger å bytte selv. Har forøvrig gått over til OneCall selv :) Såg det var mye penger å spare der altså.

Lenke til kommentar

Var det jeg tenkte. Takk for svar.

Bytter nok over til OneCall selv. Veldig billige priser på abonnementene, i tillegg til at du får med mye. 150 ringeminutter, 150 MMS, 150 SMS, og 150 MB Data, for 99 kroner per måned, er ikke dårlig.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jepps!

Selv gikk jeg for den folkepakka (500 ringeminutter,SMS,MMS og 500MB) til 199,- i mnd. Og skulle jeg ha behov for mere datatrafikk etc. kan man doble hele pakken for 100,- ekstra.

Veldig bra løsning for min del ihvertfall.

Lenke til kommentar

Er det bekreftet en iPhone 5 / 4s eller noe lignende? I så fall venter jeg sikkert til da med å kjøpe.

Nei, det er ikke bekreftet og vil ikke bli det mer enn noen dager før den er til salgs – som med alle andre Apple-produkter. Det er imidlertid ikke særlig radikalt å gjette på at noe vil bli lansert i september eller oktober.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg har prøvd så å si alle, men jeg ender alltid opp med å ikke bruke de. Jeg prøver, men mister interessen/glemmer det etter de første dagene.

Men, The Birdy ser faktisk interessant ut!

Det er nok viktigere med egeninnsats enn hvorvidt programmet er spesielt utmerket eller ikke :-)

Lenke til kommentar

Siden "nedbetalingen" på telefonen er ferdig vurderer jeg å bytte abb til "Onecall folkepakka". Er folk her fornøyd med dem?`

PS. Kjøpte kun telefon via "nedbetaling" for å være en av de første som fikk den, hadde den dagen etter lansering.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Siden "nedbetalingen" på telefonen er ferdig vurderer jeg å bytte abb til "Onecall folkepakka". Er folk her fornøyd med dem?`

PS. Kjøpte kun telefon via "nedbetaling" for å være en av de første som fikk den, hadde den dagen etter lansering.

Jeg har Telenor Komplett L og er veldig fornøyd med den, med den pakken får jeg med:

600 SMS

1000 MB Data

1200 Ringe minutter

Dette betaler jeg 400,- i mnd for, hvis ikke vil jeg anbefalte Chess Ontime, den har:

500 SMS

500 MMS

500 MB Data

500 Ringeminutter

Denne pakken koster 199,- i mnd.

Så det er de pakkene jeg vet om og som jeg anbefaler, har tidligere hatt Chess OnTime, tidligere het denne Chess SjakkMatt.

Lenke til kommentar

Har Chess iTouch 500MB (pakken de solgte telefonen med) i dag men ikke noe på ringeminutter og antall SMS/MMS som jeg ser at jeg vil spare en del penger på ved å bytte. Muligens dumt å bytte leverandør når jeg ser at Chess har tilsvarende pakke som "folkepakka" men jeg har også ekstremt dårlig 3G dekning der jeg bor og lurer på om et annet nett kan hjelpe.

Har man 14 dager angrefrist også på bytte av leverandør og portering av nummer?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har Chess iTouch 500MB (pakken de solgte telefonen med) i dag men ikke noe på ringeminutter og antall SMS/MMS som jeg ser at jeg vil spare en del penger på ved å bytte. Muligens dumt å bytte leverandør men jeg har også ekstremt dårlig 3G dekning der jeg bor og lurer på om et annet nett kan hjelpe.

Har man 14 dager angrefrist også på bytte av leverandør og portering av nummer?

Jeg kjøpte min telefon med Telenor ring 100 eller hva det heter, og jeg fikk byttet til Telenor Komplett L, dette var null problem, men dette var da under samme levrandør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...