Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvor mange som har spurt når den kommer\bestilles i norge. Begynner å bli ganske irriterende.

De ryktene som sa at den kom ut 30 så også at den kom til bestilling 28.

Håper at det ikke stemmer :( Da blir det ikke iPhone 4 på meg før langt uti august/september.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte 3gs i fjor, men det var etter sommeren så er fortsat over en måned igjen av kontrakten. kan jeg bruke det samme abonnementet hvis jeg kjøper iphone 4 når den kommer ut eller børr jeg vente til det har gått et år?

Lenke til kommentar

Hvordan gjør jeg det hvis jeg skal forhåndsbestille en iPhone 4 men vil gjerne beholde nummeret jeg allerede har (har Talkmore og vil over til Netcom iConnect)?

Edit: Bestiller jeg bare i4 med nytt nummer å så fører jeg bare over det gamle nummeret til det nye abonnementet?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Hvordan gjør jeg det hvis jeg skal forhåndsbestille en iPhone 4 men vil gjerne beholde nummeret jeg allerede har (har Talkmore og vil over til Netcom iConnect)?

Det er vanskelig å svare på slike spørsmål før det faktisk er mulig å forhåndsbestille telefonen. Du kan jo alltids ta kontakt med operatøren din? Jeg regner med de vet mye mer enn oss.

Lenke til kommentar

Joda, håpte bare at noen visste hvordan man gjorde det i fjor, eller året før.

Kan man bestille et abonnement (f.eks iConnect) og så skifte nummeret på dette abonnementet hvis nummeret jeg vil skifte til står i mitt navn på et senere tidspunkt?

Endret av ;_;
Lenke til kommentar

Snakket med en på Netcom, og spurte når de ville åpne for forhåndsbestillinger. Svaret jeg fikk var at dem ikke kommer til å gjøre det slik de gjorde ifjor.

Det blir en annen løsning...

Regner med at de sender alt ut til butikkene, så butikkene kan selge dem. Sist gang var jo forhåndsbestillingene både hos Telenor og Netcom ren katastrofe. Folk kom ikke igjennom, nettsidene var nede. Mange som bestilte, ikke nok telefoner på lager. Bedre at dem går ut til butikkene (synes jeg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...