head_hunter Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Lurer på hvor mange som har spurt når den kommer\bestilles i norge. Begynner å bli ganske irriterende. De ryktene som sa at den kom ut 30 så også at den kom til bestilling 28. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 "30. juli skal telefonene lanseres i sytten land til." kilde: kilde håper det gjelder norge da Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 "30. juli skal telefonene lanseres i sytten land til." kilde: kilde håper det gjelder norge da Det gjør det ja. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Lurer på hvor mange som har spurt når den kommer\bestilles i norge. Begynner å bli ganske irriterende. De ryktene som sa at den kom ut 30 så også at den kom til bestilling 28. Håper at det ikke stemmer Da blir det ikke iPhone 4 på meg før langt uti august/september. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 iPhone 4 til Norge 30. juli Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Herlig. Hva blir prisen med abonnement, sånn cirka? Dere har vel peiling på hva 3GS gikk for. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Mange gjetter den vil koste alt fra 4500 til 6000 kroner (ulåst), men det er ingen som for øyeblikket kan si noe sikkert. Det kan jo også hende den blir solgt uten abonnement fra Apple Store. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 jeg kjøpte 3gs i fjor, men det var etter sommeren så er fortsat over en måned igjen av kontrakten. kan jeg bruke det samme abonnementet hvis jeg kjøper iphone 4 når den kommer ut eller børr jeg vente til det har gått et år? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Hvordan gjør jeg det hvis jeg skal forhåndsbestille en iPhone 4 men vil gjerne beholde nummeret jeg allerede har (har Talkmore og vil over til Netcom iConnect)? Edit: Bestiller jeg bare i4 med nytt nummer å så fører jeg bare over det gamle nummeret til det nye abonnementet? Endret 16. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan gjør jeg det hvis jeg skal forhåndsbestille en iPhone 4 men vil gjerne beholde nummeret jeg allerede har (har Talkmore og vil over til Netcom iConnect)? Det er vanskelig å svare på slike spørsmål før det faktisk er mulig å forhåndsbestille telefonen. Du kan jo alltids ta kontakt med operatøren din? Jeg regner med de vet mye mer enn oss. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Joda, håpte bare at noen visste hvordan man gjorde det i fjor, eller året før. Kan man bestille et abonnement (f.eks iConnect) og så skifte nummeret på dette abonnementet hvis nummeret jeg vil skifte til står i mitt navn på et senere tidspunkt? Endret 16. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Konge med deksel. Det var en genial løsning på dekningsproblemet!!!!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan case/deksel er det dem gir ut? Lik som bumperen? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Valgfritt fra nettbutikken til Apple regner jeg med. Endret 16. juli 2010 av ;_; Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hvordan case/deksel er det dem gir ut? Lik som bumperen? Du får vente og se. Ingen her inne som vet noe mer enn deg. En sort Bumper er sikkert et alternativ. Lenke til kommentar
jorgenask Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 den mest latterlige løsningen de kunne kommet med! omtrent på linje med å ta "duct-tape" over antennen. intil de kommer med en mindre macgyver løsning så tviler jeg på at jeg kommer til å prøve iphone 4 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ja, det blir Iphone 4 på meg i allefall. Uten bumbers eller case, og kommer ikke til å ha noen problemer med dekningen. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 digg med en dato:P ikke så altfor lenge til heller gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Snakket med en på Netcom, og spurte når de ville åpne for forhåndsbestillinger. Svaret jeg fikk var at dem ikke kommer til å gjøre det slik de gjorde ifjor. Det blir en annen løsning... Regner med at de sender alt ut til butikkene, så butikkene kan selge dem. Sist gang var jo forhåndsbestillingene både hos Telenor og Netcom ren katastrofe. Folk kom ikke igjennom, nettsidene var nede. Mange som bestilte, ikke nok telefoner på lager. Bedre at dem går ut til butikkene (synes jeg). Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Arg, jeg har ikke lyst å ligge ute hele natten i forveien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå