Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden man kan slå av lyden for e-post burde man kunne gjøre det for meldinger også. Irriterende med sendingslyden og måtte sette hele telefonen lydløs for å unngå den.

det kan man, ihvertfall på iOS5

Har ingen opsjon for å slå av eller endre lyd på "SMS Sendt". Opsjonen finnes ikke. Håper dog den kommer i iOS5.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Ofcourse. :p my bad! Får installert i kveld, håper batteri forbruket bedrer seg. Beta 1 var tragisk, beta 2 mye bedre og nå ved beta 3 regner jeg med at den er tilbake til normalen.

kan si at det er en forbedring, men ikke like bra som det var...

men tror ikke det er en prioritet å fikse det med engang, det er en ganske lett fiks som sikkert kommer i GM

men ikke "sendt sms"? oki.

nope

Lenke til kommentar

Jeg har aldri lyd på telefonen. Den eneste lyden jeg hører er vibrasjonen hvis den ligger på noe hardt, og alarmen. Kan ikke fatte og begripe at dere har bruk for høylydte lyder i hverdagen :)

Samme her.

Mobilene mine har stått på lydløs i alle år, med kun vidrasjon på, den høres og kjennes mere enn nok.

Lenke til kommentar

Hallo :)

Vet ikke om jeg skal spørre her, men fant ikke et bedre alternativ.

Hva er ryktene om iPhone 5? Jeg har lyst på en, men vet ikke om det er verdt ventinga til høsten/juletider. Står egentlig mellom iPhone 5 eller Galaxy S2. Hva som er bedre på Iphone 5 enn 4 egentlig? Og hva kommer den til å koste sånn ca?

Lenke til kommentar

Prisen på iPhone har vel stort sett ligget på det samme heletiden, når den kommer er ikke godt og si da det sikkert ikke er satt noen bestemt dato enda.

Helt til Apple går ut og bekrefter noe, så er vel det meste bare rykter og ikke fakta..

Jeg tipper på september/oktober og at prisen er ca rett under 5000/6000 kroner avhengig av modell(lagringskapasitet).

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...