Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Har ikke sett noen bekreftelser på at vi får en femmer, like mange spekulasjoner om at den vil hete 4S.

Dvs. har vi fått noe som helst hardfacts om telefonen ennå?

Nei, men femmer har blitt et vel anvendt for neste generasjon's iPhone, ja det er godt mulig den blir hettende 4s også.

Eller så er det vel blitt bekreftet at Apple har bestilt x antall mobiler til produksjon.

Lenke til kommentar

Hva kan være grunnen til en ganske plutselig batterisvekkelse, uten at det har vært foretatt noen oppdateringer eller lignende i det siste, ingen program kjørende, osv. Opplevde i dag for første gang at batteriet var enormt svakt. Den greide å gå fra 50-60% til tom på ca. 6 timer, uten at den ble brukt til annet enn å skru på skjermen innimellom. Hvordan kan det fikses? Jeg har ingen forklaring. Har til og med både mobildata og 3G avslått for tiden, samt ikke brukt Bluetooth eller Wi-Fi i denne perioden heller.

min teori går på at strømsparingsprofilen innebygd i OSet ved spesielle tilfeller kan bli korrupt, og fører til at enkeltkomponenter, som trådløst fortsatt er aktivt i bakgrunnen når du skrur av telefonen. Som et direkte resultat mister du da batterikapasitet. Som andre sier, reset fungerer.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Og det stemmer, jeg har ordnet problemet med en reset til fakbrikkinnstillinger for en stund siden. Og nå fungerer telefonen om enn enda bedre batterimessig enn da jeg fikk den. Men det lå tydeligvis noe i backup-en, for jeg kunne ikke gjennomrette siste sikkerhetskopi uten at problemet gjenoppstod. Så jeg måtte resette til fabrikkinnstillinger og så ordne resten manuelt, men heldigvis er det så god back-up av alt at jeg bare mistet SMS og anropsliste.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen bekreftelser på at vi får en femmer, like mange spekulasjoner om at den vil hete 4S.

Dvs. har vi fått noe som helst hardfacts om telefonen ennå?

Nei, men femmer har blitt et vel anvendt for neste generasjon's iPhone, ja det er godt mulig den blir hettende 4s også.

Eller så er det vel blitt bekreftet at Apple har bestilt x antall mobiler til produksjon.

Så på Tekst-TV for litt siden, og følgende sto:

"Apple vil lansere en ny iPhone i løpet av tredje kvartal i år, skriver The Wall Street Journal. Apple har bestilt deler til den nye iPhonen, som vil bli både lettere og tynnere en dagens iPhone 4, skriver næringslivavisa, som siterer kilder med kjennskap til saken."

Står ingenting om et eventuelt nytt navn, men det virker ikke som man får mye nytt akkurat. Kanskje en 5 gram lettere mobil? :p

Hvis mobilen ikke er mer en litt lettere, og hakket tynnere, gidder jeg ikke.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

siste rykte er at iphone 4s blir lik, men billig modell

iphone 5 blir nytt design og 4" skjerm,

altså 2 modeller samtidig

Lenke til kommentar

Var det ikke også snakk om at vi får en dualcore CPU samt bedre GPU i iP5?

Det er vel ett av ryktene som med sannsynlighet stemmer, i og med at iPad 2 har en slik SoC (CPU, GPU, RAM, m.m.). Dermed vil "iPhone 5" med stor sannsynlighet få en PowerVR SGX543MP2 GPU, som nok er en del kraftigere enn konkurrentene.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å komme på noe jeg ønsker meg på next-gen iphone, og det eneste jeg kommer på er et bedre varslingssystem, og det får vi jo i iOS 5 :)

Ikke for det, de klarer nok å få meg til å ønske meg ny telefon likevel, men det skal bli _veldig_ spennende å se hva de finner på for å få meg til å bruke 5k på noe jeg foreløpig ikke vet at jeg vil ha ;p

Lenke til kommentar

Det jeg hadde likt var om telefonen kunne fått en touch sensitiv bakdel, eller at det var skjerm begge steder. Men da håper jeg virkelig at de finner noen bruksområder for dette i tillegg.

Hmm *dont like*. Jeg må innrømme at jeg stadig vekk gjør ting jeg ikke vil selv etter 1 år med touch telefon fordi jeg kommer borti deler av skjermen før den låser seg. Skulle baksiden også vært touch sensitiv hadde det blitt et mareritt.

Det er mye jeg ønsker meg i iOS5 men lite av det er "must have". Dog liker jeg ikke at SSID og BTID kringkastes uten mulighet for å tilpasse navn eller opsjoner.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Skal med det etter da? :p

Kanke si annet enn at jeg er veldig godt fornøyd med telefonen til mitt bruk, og det eneste jeg savner er vel bare egne meldingslyder og ringelyder..

egene ringelyder har vært der en god stund nå

i iOS5 ser det ut som man kan det med meldinger også, ihvertfall kjøpe igjennim itunes, siden det står en "buy more tones" øverst,

men nå er den bare linka til ringelyder i itunes, ikke mldlyder

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Siden man kan slå av lyden for e-post burde man kunne gjøre det for meldinger også. Irriterende med sendingslyden og måtte sette hele telefonen lydløs for å unngå den.

det kan man, ihvertfall på iOS5

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...