Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Akkurat Galaxy S2 er vel ikke sluppet på det amerikanske markedet enda :p

Ja forsåvidt, men innen de har fått sluppet den er jo iPhone5 høyst sannsynlig til salgs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Akkurat Galaxy S2 er vel ikke sluppet på det amerikanske markedet enda :p

Ja forsåvidt, men innen de har fått sluppet den er jo iPhone5 høyst sannsynlig til salgs.

Kanskje du bør lese denne da: http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii_setter_salgsrekord/99795

Ja leste følgende:

Hvis vi sammenligner disse salgstallene med en annen salgssuksess, nemlig iPhone 4, er ikke disse tallene nødvendigvis så imponerende. Apple solgte nemlig tre millioner iPhone 4 på kun tre uker, men det skal sies at Galaxy S II har ennå ikke nådd det amerikanske markedet.

Igjen nevnes at den ikke er sluppet i USA, men som sagt innen da er iPhone 5 også høyst sannsynlig sluppet.

Vist USA er så viktig for markedet, kan enn se på iPhone5 vs Galaxy S 2 når de blir sluppet i USA.

Lenke til kommentar

De tallene det refereres til her er jo for USA, skulle vel bare mangle at iPhone øker litt der etter all den kritikken AT&t nettet har fått.. Så dette var jo ventet når iphone kom i salg på verizone nettet..

 

men det har vel blitt mye mindre vekst enn hva alle hadde trodd på forhånd:)

 

Alle andre steder i verden fortsetter Android å fosse fram... :tease:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Får ikke min iphone til å dukke opp under devices i Spotify

 

Har fullt abo

 

Kobler til telefonen med usb kabel, ingen reaksjon i spotify

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ser at ryktene tilsier at iPhone 5 skal være noen måneder rundt svingen. Ville det i så fall lønne seg å selge min iPhone 4 nå og bruke pengene på den nye telefonen når den kommer?

Lenke til kommentar

Har fått låne en iPhone 4 på jobben, og det er den beste mobilen jeg har hatt på lenge, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt denne før. Det eneste jeg kan klage på det er at Spotify skrur av Shuffle hele tiden? Har prøvd å restarte telefonen, men den skrur seg forstatt av... Noen som har vært borti dette og har en fix på dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*

Det eneste jeg kan klage på det er at Spotify skrur av Shuffle hele tiden? Har prøvd å restarte telefonen, men den skrur seg forstatt av... Noen som har vært borti dette og har en fix på dette?

Det gjør min også. Veldig irriterende. Var ikke sånn før, så håper på en oppdatering snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...