Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Det er to spørsmål her: vil det ifølge Apple la seg gjøre å kjøpe en? Ja. Er det i praksis ulåste telefoner tilgjengelig? Tja. Er i en ikke helt ulik situasjon selv – får en ny iPhone tidlig i september; hadde det latt seg gjøre å få neste generasjon innen et par-tre uker senere skulle jeg alltids kunne ventet, men vanskelig å vite hvor lang tid det ender opp med å ta i praksis.

 

(I fjor ble som kjent iPhone 4 annonsert i juni, rundt midten av september var tilgjengeligheten stadig begrenset.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kun opplevd litt varm lunk altså merkbart varmere enn ellers når jeg kjørte en 7 timers tur til vestlandet med GPS på hele tiden for å teste Navigon.

 

Det jeg dog hørt fra andre er at den kan bli veldig varm hvis man lader den samtidig som man bruker den til GPS eller samtale. Så du kan forsøke å ta ut ladekabelen til bilen for å se om du merker forskjell.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har frem til nå brukt en annen sin iTunes-bruker til å laste ned apps og musikk, og har nå min egen og vil heller bruke den fremover. Vil da helst slippe å logge inn med forskjellige brukere hvis jeg skal laste ned oppdateringer fra de appsene jeg lastet ned med den første brukeren. Noen som har en løsning på dette, er det nå man bruker "overfør kjøp"-funksjonen i iTunes på datamaskinen?

 

Takk for all hjelp!

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Har frem til nå brukt en annen sin iTunes-bruker til å laste ned apps og musikk, og har nå min egen og vil heller bruke den fremover. Vil da helst slippe å logge inn med forskjellige brukere hvis jeg skal laste ned oppdateringer fra de appsene jeg lastet ned med den første brukeren. Noen som har en løsning på dette, er det nå man bruker "overfør kjøp"-funksjonen i iTunes på datamaskinen?

Overfør kjøp vil såvidt jeg skjønner ikke fungere – vet heller ikke om noen andre måter å gjøre dette på: kjøp gjelder tross alt deg og dine enheter, ikke hele venneflokken.

 

Heisann, har fått meg ny PC og installert iTunes, skal koble til iPhonen for første gang til denne PCen, men hvordan vil dette fungere? På den gamle iPoden ble all data på slettet når jeg koblet den til og "syncet" den.

Overfør først iPhone-backup fra den gamle maskinen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

trenger ikke det, plugg iphonen, så legger den over alt bortsett fra musikk, lager også en ny backup.

så det du må ha på maskinen er musikken.

Lenke til kommentar

Hva er den beste (og billigste) GPS-programvaren for iOS (iPad og iPhone). Trenger noe som kan fungere i offline mode slik at jeg slipper datautgifter i utlandet. Trenger ikke noe mer avansert enn det som det innebygde google maps gir, bortsett fra offline mode.

Lenke til kommentar

Det står sikkert et sted i denne tråden men orker ikke å lese igjennom alt, hvordan er det man låser opp en iPhone fra en operatør slik at man kan bruke den hos en annen operatør?

 

 

Er det bare å ta inn et slikt simkort man får kjøpt på finn osv?

 

Det skal være mulig å kjøpe seg ut av bindingstiden sin, mener jeg. Tror det er 50,- for hver gjenværende måned eller noe sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...