Runar Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg ser også behovet for å kunne endre font på ikonene mine/å måtte kjøpe ny telefon for å få oppdatert operativsystemet. Skjerp deg. Nå oppfører du deg bare barnslig og på grensen til trolling. Lenke til kommentar
Celso Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det er et valg i facebook-appen for dette under "friends", prøv det Har prøvd, får bare opp profilbilde og en link til profilen til kontaktene som jeg har lagret manuelt... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Mener du at Apps har tilgang til å forandre på telefonnumrene jeg har lagret...? I don't really like that :| Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det skal dukke opp et telefonrør på de kontaktene i facebook du har i telefonkontaktlisten din. Men om venner fra facebook legges automatisk til i telefonkontaktlisten ved synkronisering tror jeg dessverre ikke skjer. (forhåpentligvis tror jeg feil ) Lenke til kommentar
Celso Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Det skal dukke opp et telefonrør på de kontaktene i facebook du har i telefonkontaktlisten din. Men om venner fra facebook legges automatisk til i telefonkontaktlisten ved synkronisering tror jeg dessverre ikke skjer. (forhåpentligvis tror jeg feil ) Tror desverre du har rett Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Tror ikke det funker nei..husker jeg prøvde det samme da jeg fikk min iphone i oktober. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Våknet i dag til at telefonen ikke vil skru seg på....? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Har du prøvd å holde home og sleep inne samtidig? Og du er sikker på at det er strøm på den? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hvis den er helt tom, kan det ta noen minutter fra du setter i laderen til den reagerer. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Knust skjerm. Hvor bytter jeg billigst, ellert gir jeg faen og bruker den knust til iPhone 5 kommer i høst? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 1390,- er det billigste jeg har sett. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Kjenner hvertfall en av de som driver på der.. Kjenner en annen kar her også, som skal være en del billigere uten at jeg vet noe spes om det. Bare å sende han en mail/sms for å få vite noe detaljert Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Dilemmaet blir om jeg skal punge ut for nytt glass, eller gå for ny mobil (typ Galaxy S II eller iPhone 5 når den tid kommer). Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sjelden verdt det å reparere en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 går ikke det under garantien hvis mobilen er under 1år gammel? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hverken garanti eller reklamasjonsrett dekker vanligvis knust skjerm, med mindre en feil med produktet har forårsaket at skjermen knuste. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 hmm, høytalerene funker ikke på spotify, spill osv. Men funker med headsett? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har 2 3GSer som tilhører noen bekjente. Disse har knust glass. Kommer til å gjøre dette veldig enkelt, så vurderer å bestille glass, digitizer og skjerm i en pakke, for så å bytte, da slipper jeg å pelle av glassbiter og lignende, Finner denne her, http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-iphone-3gs-replacement-touch-screen-lcd-screen-modules-37188 har den alt jeg trenger? Jeg aner ikke om jeg trenger digitizer til 3GS.. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Liker nyeste oppdateringen fra Spotify med sync over 3G Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Har 2 3GSer som tilhører noen bekjente. Disse har knust glass. Kommer til å gjøre dette veldig enkelt, så vurderer å bestille glass, digitizer og skjerm i en pakke, for så å bytte, da slipper jeg å pelle av glassbiter og lignende, Finner denne her, http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-iphone-3gs-replacement-touch-screen-lcd-screen-modules-37188 har den alt jeg trenger? Jeg aner ikke om jeg trenger digitizer til 3GS.. Takk for all hjelp. Du må ha Digitizer. Det er ''føleren'' så ser hvor man trykker hen. Kjøp fronskjerm med digitizer innebygd, ikke kjøp digitizer løst, ikke mulig å få på.. Forøvrig så trenger du ikke skifte lcd skjermen om det bare er plastskjermen som er knust det er det du tenker på. Ville forresten tatt en titt på ebay. Skiftet på min for ei stund sia, og da var de skjermene mye billigere der enn på DE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå