Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal dukke opp et telefonrør på de kontaktene i facebook du har i telefonkontaktlisten din.

Men om venner fra facebook legges automatisk til i telefonkontaktlisten ved synkronisering tror jeg dessverre ikke skjer. (forhåpentligvis tror jeg feil :) )

 

Tror desverre du har rett :(

Lenke til kommentar

Har 2 3GSer som tilhører noen bekjente. Disse har knust glass. Kommer til å gjøre dette veldig enkelt, så vurderer å bestille glass, digitizer og skjerm i en pakke, for så å bytte, da slipper jeg å pelle av glassbiter og lignende, Finner denne her, http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-iphone-3gs-replacement-touch-screen-lcd-screen-modules-37188 har den alt jeg trenger? Jeg aner ikke om jeg trenger digitizer til 3GS..

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar

Har 2 3GSer som tilhører noen bekjente. Disse har knust glass. Kommer til å gjøre dette veldig enkelt, så vurderer å bestille glass, digitizer og skjerm i en pakke, for så å bytte, da slipper jeg å pelle av glassbiter og lignende, Finner denne her, http://www.dealextreme.com/p/genuine-apple-iphone-3gs-replacement-touch-screen-lcd-screen-modules-37188 har den alt jeg trenger? Jeg aner ikke om jeg trenger digitizer til 3GS..

Takk for all hjelp.

Du må ha Digitizer. Det er ''føleren'' så ser hvor man trykker hen.

 

Kjøp fronskjerm med digitizer innebygd, ikke kjøp digitizer løst, ikke mulig å få på.. Forøvrig så trenger du ikke skifte lcd skjermen om det bare er plastskjermen som er knust det er det du tenker på.

 

Ville forresten tatt en titt på ebay. Skiftet på min for ei stund sia, og da var de skjermene mye billigere der enn på DE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...