Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen til at jeg jailbreaket min (før jeg installerte iOS 5) var for å få bedre notifikasjoner, SBSettings og WhoIsCalling. Jeg kommer nok til å jailbreake igjen, for å få de to sistnevnte.

Tror jeg skal jailbreake. Men det er så mye informasjon, og guidene jeg finner er litt gamle.

 

Har 4.2.1, og er litt usikker på hvilket program jeg burde velge (redsnow, limera1n osv.) Jepp, er newb. :)

Endret av Quote
Lenke til kommentar

Da har jeg henta min iFon :D

Blei en sort 32gb siden de ikke hadde annet enn hvit i 16 (Det var jaggu synd det :p )

 

Det jeg lurer på nå, er hvordan får jeg fiksa min egen ringetone? (Vil ha den samme som jeg hadde på gamlefonen)

Også lurer jeg på hvor jeg får tak i noen andre meldingslyder..?

Lenke til kommentar

Andre meldingslyder enn de som finnes på tlf er ikke mulig uten jailbreak. Ang ringetoner Google it, finnes masse guider på hvordan man kan gjøre det selv i for eks iTunes (gikk før ihvertfall, men tviler på at de har fjernet muligheten i nyere iTunes versjoner)

Lenke til kommentar

Siste dagene har jeg merket at home knappen ikke fungerer som den skal. Inni mellom er den helt død, andre ganger fungerer den helt fint og noen ganger er registrerer den et klikk som to etc... tror dere at det kan være software relatert eller hardware feil/defekt?

Evt har andre opplevd lignende, eller hørt om tilsvarende problemer?

 

Det er dessverre hardwaren. Hadde det samme på min. Fikk den byttet. Men ikke i ny.. En såkallt "refurbish".. Hvilket vil si en reparert iPhone. Likte det dårlig, men den var/er jo helt som ny. De Reparerer innmaten på det som er defekt på bytte-telefonen, og bytter skall.

Lenke til kommentar

I will google it :D

 

Ny på feltet, så aner ikke hva å jailbreake telefonen vil si :p

 

Edit: Hørtes litt skummelt ut der der..?

 

JB er i å for seg ikke veldig skummelt, det er en liten % sannsynlighet for at du kan bricke tlf (altså å ødelegge den). Det er relativt enkelt å få til (søk på jailbreak tråd på forumet). Men man bør ha litt kunnskaper da, så er ikke å anbefale for helt newbies innen data & telefoner.

 

Siste dagene har jeg merket at home knappen ikke fungerer som den skal. Inni mellom er den helt død, andre ganger fungerer den helt fint og noen ganger er registrerer den et klikk som to etc... tror dere at det kan være software relatert eller hardware feil/defekt?

Evt har andre opplevd lignende, eller hørt om tilsvarende problemer?

 

Det er dessverre hardwaren. Hadde det samme på min. Fikk den byttet. Men ikke i ny.. En såkallt "refurbish".. Hvilket vil si en reparert iPhone. Likte det dårlig, men den var/er jo helt som ny. De Reparerer innmaten på det som er defekt på bytte-telefonen, og bytter skall.

 

Merkelig nok så har den fungert strålende etter at jeg mistet tlf ned i første etasje for noen uker siden, hadde hjertet i halsen da kan du si! :p

Men jeg vet ikke om det var det som gjorde at den ble bedre eller om det var tilfeldig! Fungerer fint nå ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...