Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

Følger med på gizmodo sin blogg og engadget. Gozmodo virker som en negativ hore rett og slett.

"Jason Chen:

So what is Apple going to do? They’ve released 4.0.1, which fixes the antenna.

"

Jason Chen:

“Jobs has gotten over 5K emails from users telling him that the iPhone 4 works perfectly,” and thus doesn’t know what the fuss is all about.

Jason Chen:

Apple is really, really in full defensive posture now.

Bare masse spydige kommentarer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

Noen greie svar fra Jobs og noen spydige svar.

Jeg synes man takler problemet feil når man istedenfor å snakke om eget produkt, begynner å snakke om andres produkter.

Lenke til kommentar

Jeg synes det var en grei presentasjon sånn sett, gratis bumper løser problemet hvert fall for de som opplever problemer og som vil ha case på mobilen. Ellers full refund innen 30 dager. Det er bra å tilby det. Så får vi håpe problemet gjelder en av de første batchene, og at det ikke kommer til å være et langvarig problem i fremtiden.

Men jeg synes også det var litt vel defensivt av Apple i begynnelsen. Likte ikke helt hvordan de forsvarte seg med å begynne å dra opp andre modeller og deres antennesignal, eller alle bortforklaringene om hvor lite det gjelder, at det knapt er et problem, osv. Men det viktigste in the end er hvordan de ordner opp hvert fall.

Lenke til kommentar

Likte ikke helt hvordan de forsvarte seg med å begynne å dra opp andre modeller og deres antennesignal,

Det var vel for å markere at det ikke er et unikt problem for Apple og iPhone 4, men også de fleste andre telefoner på markedet?

Lenke til kommentar
Raptor' date='16. juli 2010 - 19:46' timestamp='1279302362' post='15946078']

Likte ikke helt hvordan de forsvarte seg med å begynne å dra opp andre modeller og deres antennesignal,

Det var vel for å markere at det ikke er et unikt problem for Apple og iPhone 4, men også de fleste andre telefoner på markedet?

Vel kan du forklare hvorfor iPhone 4 (for dem som har dette) mister dekningen helt mens de andre mobilene mister dekning og fortsatt kan brukes da?.

Blir jo noe annet å miste dekningen helt på 'death grip' enn å dekke til en annen telefon nesten helt for å miste noe dekning mens den fortsatt har dekning og kan ringes med osv.

Så de 2 sammenligningene Apple gjorde med iPhone 4 mot de andre mobilene er ikke helt på jordet da.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Vel kan du forklare hvorfor iPhone 4 mister dekningen helt mens de andre mobilene mister dekning og fortsatt kan brukes da?.

Blir jo noe annet å miste dekningen helt på 'death grip' enn å dekke til en annen telefon nesten helt for å miste noe dekning mens den fortsatt har dekning og kan ringes med osv.

Er vel egentlig ikke noe poeng å ta denne diskusjonen med deg...

I motsetning til deg så har jeg faktisk prøvd en iPhone 4. Jeg i likhet med Amobil.no klarte ikke å fremprovosere noe særlig mer enn en eller to barer drop i signalet. Jeg klarte heller aldri å bryte en samtale med "death grip".

Selv ikke med middels dekning.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Raptor' date='16. juli 2010 - 19:53' timestamp='1279302781' post='15946106']

Vel kan du forklare hvorfor iPhone 4 mister dekningen helt mens de andre mobilene mister dekning og fortsatt kan brukes da?.

Er vel egentlig ikke noe poeng å ta denne diskusjonen med deg...

I motsetning til deg så har jeg faktisk prøvd en iPhone 4. Jeg i likhet med Amobil.no klarte ikke å fremprovosere noe særlig mer enn en eller to barer drop i signalet. Jeg klarte heller aldri å bryte en samtale med "death grip".

Selv ikke med middels dekning.

Hvis du leser min post igjen, så editerte jeg inn (for dem som har problemet) i min post før du postet dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...