Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Heisann folkens :)

Ny på denne delen av forumet, men etter at jeg kjøpte meg ny Mac i går, så tenkte jeg at en iPhone burde være en god idé når den gamle sliteren av en SE W995 skal byttes ut (har vært sugen på iFon en stund)

 

Er det noen apps jeg "må" ha?

Noen fordeler i forhold til det å ha Apple-ditt og Apple-datt, eller er jeg på bærtur? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På Apple sine eardubs er det 3 knapper å trykke på, jeg har prøvd å holde dem inne, trykke 1, 2 og 3 ganger på dem uten at de gjør noe annet enn volum og mute/pause. I Spotify.

 

Ellers tror jeg at jeg fant merket som ble anbefalt. Klipsch, og muligens dette.

- Klipsch Image S4i Black Headset

 

De virker ikke å være til salgs hos komplett lenger, men er i produksjon.

http://www.klipsch.com/headphones

 

Hvis man ikke har andre anbefalninger? Det som er viktig for meg er at de bla. har lang ledning i tillegg til annen kvalitet man ønsker.

 

EDIT:

Har lest tilbakemeldinger om både S4i og S5i og ulempen med begge er at kontrollenheten er altfor langt ned på kabelen slik at man høres dårlig og den er vanskelig tilgjengelig.

 

Ok, ut på let igjen hmm.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en kabel med mikrofon som lar meg bruke alle typer headsett til min 3G.

Den har bare en knapp, men jeg kan ta telefonen, legge på, starte musikken, stoppe, skippe frem og tilbake. Alt med den eneste knappen som er på denne.

Den har ikke volumkontroller.

 

2 raske trykk=neste sang

3 raske trykk=forrige sang

 

Dette fungerer også i Spotify.

Lenke til kommentar

PL610:

Du opplever også at dette med neste sang ikke går med Apple sine earbuds i spotify?

 

EDIT:

Eureka... når jeg trykker 2 ganger raskt på midterste knappen så går den til neste sang! 3 raske trykk så går den til forrige sang. I Spotify. Takk for tipset om midterste knappen. Hmm, mener å ha forsøkt dette en god del ganger uten at det har virket men nå virker det altså.

 

Så spørs det om andre hodesett med 3 knapper gjør det samme så kanskje jeg kjøper Klipsch for bedre lyd en earbudsene. Har dog noen bra Sennheiser men de er uten disse knappene.

 

Kabelen du nevner er interessant men ulempen er at en evt. mikrofon kommer langt vekk. Fordelen er at jeg kan en slik kabel som kontroller til Spotify på telefonen når jeg har eksterne høyttalere tilkoblet via 3.5mm, uten å måtte låse opp telefonen for å skifte sang.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Heisann folkens :)

Ny på denne delen av forumet, men etter at jeg kjøpte meg ny Mac i går, så tenkte jeg at en iPhone burde være en god idé når den gamle sliteren av en SE W995 skal byttes ut (har vært sugen på iFon en stund)

 

Er det noen apps jeg "må" ha?

Noen fordeler i forhold til det å ha Apple-ditt og Apple-datt, eller er jeg på bærtur? :)

Såvidt jeg vet er det svært få ekstra funksjoner når man har Mac og iPhone, i forhold til Windows-PC og iPhone. Men det er noen, bl.a. FaceTime.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Heisann folkens :)

Ny på denne delen av forumet, men etter at jeg kjøpte meg ny Mac i går, så tenkte jeg at en iPhone burde være en god idé når den gamle sliteren av en SE W995 skal byttes ut (har vært sugen på iFon en stund)

 

Er det noen apps jeg "må" ha?

Noen fordeler i forhold til det å ha Apple-ditt og Apple-datt, eller er jeg på bærtur? :)

Såvidt jeg vet er det svært få ekstra funksjoner når man har Mac og iPhone, i forhold til Windows-PC og iPhone. Men det er noen, bl.a. FaceTime.

 

Det sa ikke meg stort men :p

 

Noen apps jeg må ha sånn for moro skyld da?

 

Og hvor kan jeg finne apps, gjerne gratis, men om de er nyttige, så betaler jeg gjerne for de :)

Lenke til kommentar

Skulle jeg kjøpt telefon nå denne uken ville jeg kanskje tittet litt på SGS2 også før jeg bestemte meg. Denne telefonen er jo tross alt nesten et år nyere og meget spennende.

Dvs. hvis man stiller nogenlunde fritt og ikke allerede har kjøpt 130 applikasjoner i Apples store.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...