Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å skru av dataroaming så er man sikker.

 

Det gjorde jeg - likevel fikk jeg en solid regning på datatrafikk - bare fra danskebåten.

 

Er datatrafikk i utlandet like dyrt hos alle operatører?

 

Har onecall og synes det fort blir dyrt der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som har brukt beta-versjonene av iOS før og opplever de som helt stabile?

 

Lurte på om jeg skulle trikse litt sånn at jeg får iOS5 på telefonen men da bør det jo være passe stabilt. :)

 

 

Bruker iOS 5 nå, fungerer veldig bra, eneste er små bøggs som kan skje av og til, men ingen som går utover bruk av mobilen, som ringing, sms, IM, 3G eller nett

Lenke til kommentar

Bruker det jeg og. Har merka en litt alvorlig bug men ikke noe mer. Når jeg mottok en samtale i går så "svarte den for meg". Fikk fram låseskjermen hvor kontaktbildet var bakgrunnsbildet. Låste opp skjermen, og øverst stod det i grønt "gå til samtale". Det funka ikke. Så den tok ikke telefonen eller noe. Måtte restarte telefonen igjen.

Lenke til kommentar

En gang i tiden fikk jeg forslag i denne tråden om et par bra øreproppsett som erstatter Apple sine earbuds med mikorofon og volumknapper. Noen som husker hvilke dette var? Nixon?

 

Finnes det også noen mulighet til å velge neste sang i Spotify fra et slikt sett? Med Apple sine earbuds får jeg kun volumkontroll og pause.

Lenke til kommentar

Du kan dobbelt klikke på hodetelefon knappen så få du vel neste sang? Ang hørepropper så har jeg også spurt i tråden og var noen som frarådet med nixon pga det egentlig er mer et klesmerke(eller noe annet merke ble litt usikker nå, når jeg tenker over hvor mye rart de egentlig har :p ) og ikke hodetelefon merke. Husker ikke hva jeg ellers ble anbefalt da :p

Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...