Juke Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bredde og høyde på skjermen skal være 2,91217 og 1,94145 tommer, i følge et regneark jeg snekret sammen for en tid tilbake. Forutsetter at diagonalen er eksakt 3,5 tommer. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) 3.5 tommer. Ca 7.5 cm høy og 5 cm bred... Edit: var vist en del som svarte før meg gitt Endret 7. juni 2011 av dTd Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Noen som har brukt beta-versjonene av iOS før og opplever de som helt stabile? Lurte på om jeg skulle trikse litt sånn at jeg får iOS5 på telefonen men da bør det jo være passe stabilt. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Det er jo bare å skru av dataroaming så er man sikker. Det gjorde jeg - likevel fikk jeg en solid regning på datatrafikk - bare fra danskebåten. Er datatrafikk i utlandet like dyrt hos alle operatører? Har onecall og synes det fort blir dyrt der. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 @iHouse: Det er noen som har installert og skrevet litt om sine erfaringer med iOS 5-betaen i tråden "IOS 5 diskusjon". Regner med at det kommer flere erfaringer der fremover. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Kan en iPhone 4 spille musikk over bluetooth til enheter som dette? http://www.amobil.no/artikler/kanongod_musikkspiller_og_bilhaandfri/98727 Musikk i stereo over BT har eksistert lenge på mobiltelefoner men jeg vil ikke at noe for gitt før jeg kjøper. Endret 9. juni 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ja, a2dp(?) er støttet fra og med iOS 2.0 tror jeg. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Kjapt spm: Trenger å skaffe front og bak til iPhone 4 i svart. Så kjapt som mulig. Finner hvitt til over 1000,- men ikke svart. Det er snakk om et slikt sett: http://www.mytrendyphone.no/shop/iphone-4-reservedeler-45154p.html Kan jo godt kjøpes hver for seg. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 http://www.ithrough.com/ har masse deler og utstyr. Men det spørs om det kvalifiserer til "så raskt som mulig" Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 1-2 uker. Bør helst være 3-7 dager. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Noen som vet om det finnes et ladestativ som fungerer selv om man har på en siliconskin type PixelskinHD? Det jeg har sett mye av er at de enten ikke kommer ordentlig ned i ladekontakten eller butter i støtten på baksiden. Endret 10. juni 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Noen som har brukt beta-versjonene av iOS før og opplever de som helt stabile? Lurte på om jeg skulle trikse litt sånn at jeg får iOS5 på telefonen men da bør det jo være passe stabilt. Bruker iOS 5 nå, fungerer veldig bra, eneste er små bøggs som kan skje av og til, men ingen som går utover bruk av mobilen, som ringing, sms, IM, 3G eller nett Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Bruker det jeg og. Har merka en litt alvorlig bug men ikke noe mer. Når jeg mottok en samtale i går så "svarte den for meg". Fikk fram låseskjermen hvor kontaktbildet var bakgrunnsbildet. Låste opp skjermen, og øverst stod det i grønt "gå til samtale". Det funka ikke. Så den tok ikke telefonen eller noe. Måtte restarte telefonen igjen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 En gang i tiden fikk jeg forslag i denne tråden om et par bra øreproppsett som erstatter Apple sine earbuds med mikorofon og volumknapper. Noen som husker hvilke dette var? Nixon? Finnes det også noen mulighet til å velge neste sang i Spotify fra et slikt sett? Med Apple sine earbuds får jeg kun volumkontroll og pause. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Du kan dobbelt klikke på hodetelefon knappen så få du vel neste sang? Ang hørepropper så har jeg også spurt i tråden og var noen som frarådet med nixon pga det egentlig er mer et klesmerke(eller noe annet merke ble litt usikker nå, når jeg tenker over hvor mye rart de egentlig har ) og ikke hodetelefon merke. Husker ikke hva jeg ellers ble anbefalt da Endret 12. juni 2011 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå