Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har erfart at enkelte nett er ganske random ja, bla. nettet hos madammen er helt på styr når det gjelder å få koblet opp mobile enheter. Men i og med at du har vert koblet opp på nettet ditt uten problemer virker det litt rart. Har du prøvd noe så banalt å restarte telefonen eller sette den i flymodus?:p

 

Restart av routeren var faktisk løsningen denne gangen :whistle:

Lenke til kommentar

Siste dagene har jeg merket at home knappen ikke fungerer som den skal. Inni mellom er den helt død, andre ganger fungerer den helt fint og noen ganger er registrerer den et klikk som to etc... tror dere at det kan være software relatert eller hardware feil/defekt?

Evt har andre opplevd lignende, eller hørt om tilsvarende problemer?

Lenke til kommentar

Har du opplevd det nylig? Med for eks en av de nyeste FW versjonene. Eller har det vært jevnt over uansett FW?

 

For her startet det her om dagen på JB FW 4.3.2, men det skal sies at jeg JB telefonen og oppgraderer til 4.3.2 for en god stund siden, så det er litt rart om det er software relatert så lenge etter oppgradering... Frykter det kan være Hw feil :( Får prøve å gjenopprette og fjerne JB og se om det hjelper utover uka...

Lenke til kommentar

Som mange gjør overdriver nok søsteren din ganske mange hakk. Det er mulig hun misforstår hvordan WiFi fungerer. Får man WiFi dekning på kafeer, skoler, butikker, buss, på jobb, hjemme og tog gratis så virker det som man har Internett "overalt og hvor som helst" gratis.

Jeg tror det heller er du som misforstår hva søsteren tenker på. Mange «mindre interesserte», som søstre, foreldre og lignende, ser ingen forskjell på Internett fra WiFi og fra 3G og edge.

 

 

Okei, så dette hun sier er bare tull altså?

Nei, ikke nødvendigvis. For kort tid siden hadde jeg en ekstratjeneste fra min operatør som ga meg gratis «Internett» hverdager mellom 1700 og 0700, samt hele helgen og helligdager. Dette kostet kun 99,- ekstra, og for en litt høyere sum fikk jeg gratis nett 24/7.

Lenke til kommentar

Hvis det er skjermen så er det relativt lett vil jeg si. Baksida er litt verre.

Min har 100 scratches. Søk på youtube og få sjokk over hvor mye du må demontere. Bakdekselet tar 2 sek thought :tease:

 

Har du opplevd det nylig? Med for eks en av de nyeste FW versjonene. Eller har det vært jevnt over uansett FW?

 

For her startet det her om dagen på JB FW 4.3.2, men det skal sies at jeg JB telefonen og oppgraderer til 4.3.2 for en god stund siden, så det er litt rart om det er software relatert så lenge etter oppgradering... Frykter det kan være Hw feil :( Får prøve å gjenopprette og fjerne JB og se om det hjelper utover uka...

Har 2 stk, en med 4.3.2 med jb og en med 4.2.1 uten jb. Skjer på begge tlf. Er dermed den 3. iPhone 4 jeg har fått noe kødd med. HTC next her ass.

Endret av PerOpusen
Lenke til kommentar

Som mange gjør overdriver nok søsteren din ganske mange hakk. Det er mulig hun misforstår hvordan WiFi fungerer. Får man WiFi dekning på kafeer, skoler, butikker, buss, på jobb, hjemme og tog gratis så virker det som man har Internett "overalt og hvor som helst" gratis.

Jeg tror det heller er du som misforstår hva søsteren tenker på. Mange «mindre interesserte», som søstre, foreldre og lignende, ser ingen forskjell på Internett fra WiFi og fra 3G og edge.

Hm, da tror jeg du missforstår hva jeg sier. Det er nettopp det at de ikke ser forskjellen som gjør at de tror de har internett gratis.

 

Når man betaler er det altså ikke gratis.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis det er skjermen så er det relativt lett vil jeg si. Baksida er litt verre.

Min har 100 scratches. Søk på youtube og få sjokk over hvor mye du må demontere. Bakdekselet tar 2 sek thought :tease:

 

Har du opplevd det nylig? Med for eks en av de nyeste FW versjonene. Eller har det vært jevnt over uansett FW?

 

For her startet det her om dagen på JB FW 4.3.2, men det skal sies at jeg JB telefonen og oppgraderer til 4.3.2 for en god stund siden, så det er litt rart om det er software relatert så lenge etter oppgradering... Frykter det kan være Hw feil :( Får prøve å gjenopprette og fjerne JB og se om det hjelper utover uka...

Har 2 stk, en med 4.3.2 med jb og en med 4.2.1 uten jb. Skjer på begge tlf. Er dermed den 3. iPhone 4 jeg har fått noe kødd med. HTC next her ass.

Bleh, det er kjipt... Men er det relativt vanlig issue? Så om jeg for eks leverer den til en applestore i nærheten så vil de være klare over det og gi meg ny tlf eller noe relativt raskt?

 

Husker nemlig jeg hadde en kjent feil på en mp3 spiller for en stund tilbake, leverte den tilbake til butikken og fikk ny. (det var riktignok komplett.no, men var ikke noe slikt at de sjekka den nøye, sendte til fabrikk etc, men fikk bare ny relativt raskt)

 

Er nemlig ikke keen på å gå uten tlf de nærmeste dagene, så da må jeg evt vente noen uker med å levere den...

Lenke til kommentar

Hvis det er skjermen så er det relativt lett vil jeg si. Baksida er litt verre.

Min har 100 scratches. Søk på youtube og få sjokk over hvor mye du må demontere. Bakdekselet tar 2 sek thought :tease:

 

Har du opplevd det nylig? Med for eks en av de nyeste FW versjonene. Eller har det vært jevnt over uansett FW?

 

For her startet det her om dagen på JB FW 4.3.2, men det skal sies at jeg JB telefonen og oppgraderer til 4.3.2 for en god stund siden, så det er litt rart om det er software relatert så lenge etter oppgradering... Frykter det kan være Hw feil :( Får prøve å gjenopprette og fjerne JB og se om det hjelper utover uka...

Har 2 stk, en med 4.3.2 med jb og en med 4.2.1 uten jb. Skjer på begge tlf. Er dermed den 3. iPhone 4 jeg har fått noe kødd med. HTC next her ass.

Bleh, det er kjipt... Men er det relativt vanlig issue? Så om jeg for eks leverer den til en applestore i nærheten så vil de være klare over det og gi meg ny tlf eller noe relativt raskt?

 

Husker nemlig jeg hadde en kjent feil på en mp3 spiller for en stund tilbake, leverte den tilbake til butikken og fikk ny. (det var riktignok komplett.no, men var ikke noe slikt at de sjekka den nøye, sendte til fabrikk etc, men fikk bare ny relativt raskt)

 

Er nemlig ikke keen på å gå uten tlf de nærmeste dagene, så da må jeg evt vente noen uker med å levere den...

Ville ikke trodd det var noe problem, så lenge du har kjørt full restore på den og feil fortsatt oppstår. Er selv såpass lei feil at jeg bare ikke gidder.

Lenke til kommentar

Fikk nesten hjertestans idag! Mistet tlf for første gang siden jeg kjøpte den rundt releas. Jeg stod i loftetrappa og telefonen falt derifra, gjennom andre etasje og landet på siste trappetrinnet i første etasje!

 

Omg tenkte jeg, det var den tlf... Men gikk heldigvis bra! Ser ingen synlige skader og tlf har kun sgp glass beskytter forran og bak... Kunne dog gått værre og den kunne landet i kjelleren på betong trapp... Da hadde det blitt dyrt tenker jeg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...