Reeve Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) I tillegg kan det være lurt med datakontroll på abonnementet ditt. Jeg har det, og det gjør slik at jeg kan maks bruke data for 500 kroner i utlandet (per måned antar jeg), og overstiger jeg dette, sperres datatjenester, så jeg slipper i det minste en sjokkregning på over 500 kroner. Endret 25. mai 2011 av ChrisReeve Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Gjør som folket sier så vil mobilens AGPS deaktiveres og du vil kun bruke ren GPS. Husk dog at du vil kunne få en dårligere GPS opplevelse i form av økt lag, mindre presisjon osv. når AGPS er deaktivert. Bruk i tillegg en applikasjon som måler datatrafikk på enheten så er du sikker. Endret 25. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Det er jo bare å skru av dataroaming så er man sikker. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Noen som vet om en app som registrer når telefonen har vært i bruk. Det vil si når noen har vært på menyen eller rett og slett når den går vekk fra dvalemodus. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg vet ikke om retningslinjene tillater at folk snikinstallerer overvåkningsprogrammer for å spionere på dama/ungene/sjefen/eksen. Android har sikkert femten apps til det formålet dog, en av dem fungerer kanskje til og med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Og ønsker man å hindre missbruk eller at andre titter på din telefon aktiverer man kodelås. Endret 26. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 kodelås er så tungvint, er ikke ett program som skal innstalleres på andre sin telefon, men på min egen for å se når den er i bruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Hva er vits? Da er det jo for sent allikevel. Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg skulle gjerne sett når telefonen var i bruk i forhold til hva som står på regningene mine, får kostnader på regningen som jeg ikke har stått for. Og skulle gjerne hatt en app som logget bruken. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Kanskje leverandøren din tar en "AT&T"? http://www.loopinsight.com/2011/05/19/lawsuit-claims-att-overcharges-iphone-data-users-up-to-300/ Du kan jo teste på denne måten selv vil jeg tro Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sorry hvis dere har svart på dette før, men var så mange sider, og gidder ikke å lese gjennom alt.. men kan man bruke internetten uansett hvor man er gratis? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Bruker den wifi er det gratis, men bruker den mobilnettet koster det som regel penger, spesielt i utlandet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Du kan bruke Wi-Fi (trådløst internett, du må søke opp WiFi-nettverk under Wi-Fi og finne og koble til et nettverk) gratis så lenge det er trådløst internett tilgjengelig der du er. Du kan ikke bruke mobilnettet til internett gratis, med mindre du har ubegrenset antall megabyte på abonnementet ditt. Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 søsteren min har en iPhone 3GS og hun sier hun kan bruke internetten når hun vil og hvor hun vil, helt gratis. Og det har ikke noe med abonnementet å gjøre. Stemmer det ikke? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Datatrafikk koster, med mindre søsteren din har en helt super ordning med sin operatør. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Som mange gjør overdriver nok søsteren din ganske mange hakk. Det er mulig hun misforstår hvordan WiFi fungerer. Får man WiFi dekning på kafeer, skoler, butikker, buss, på jobb, hjemme og tog gratis så virker det som man har Internett "overalt og hvor som helst" gratis. Endret 27. mai 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Okei, så dette hun sier er bare tull altså? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 *stange hodet i veggen* Andre enn meg som har opplevd at iPhonen ikke vil koble til Wi-Fi? "Kunne ikke koble til nettverket xxxxx". Har prøvd det meste nå, legge inn ip, subnettmaske osv, nullstille nettverksinnstillinger og restarte den. Har tre MBPer, to andre iPhone (3Gs) og én iPad som går på nettet uten problemer. Min var på nettet i går kveld, men ikke i dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har erfart at enkelte nett er ganske random ja, bla. nettet hos madammen er helt på styr når det gjelder å få koblet opp mobile enheter. Men i og med at du har vert koblet opp på nettet ditt uten problemer virker det litt rart. Har du prøvd noe så banalt å restarte telefonen eller sette den i flymodus? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Merker at jeg oftere mister WiFi nettet nå enn på 4.2 firmware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå