Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...

Anbefalte innlegg

I tillegg kan det være lurt med datakontroll på abonnementet ditt. Jeg har det, og det gjør slik at jeg kan maks bruke data for 500 kroner i utlandet (per måned antar jeg), og overstiger jeg dette, sperres datatjenester, så jeg slipper i det minste en sjokkregning på over 500 kroner. :)

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør som folket sier så vil mobilens AGPS deaktiveres og du vil kun bruke ren GPS. Husk dog at du vil kunne få en dårligere GPS opplevelse i form av økt lag, mindre presisjon osv. når AGPS er deaktivert.

Bruk i tillegg en applikasjon som måler datatrafikk på enheten så er du sikker.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om retningslinjene tillater at folk snikinstallerer overvåkningsprogrammer for å spionere på dama/ungene/sjefen/eksen.

Android har sikkert femten apps til det formålet dog, en av dem fungerer kanskje til og med.

Lenke til kommentar

Du kan bruke Wi-Fi (trådløst internett, du må søke opp WiFi-nettverk under Wi-Fi og finne og koble til et nettverk) gratis så lenge det er trådløst internett tilgjengelig der du er. Du kan ikke bruke mobilnettet til internett gratis, med mindre du har ubegrenset antall megabyte på abonnementet ditt.

Lenke til kommentar

Som mange gjør overdriver nok søsteren din ganske mange hakk. Det er mulig hun misforstår hvordan WiFi fungerer. Får man WiFi dekning på kafeer, skoler, butikker, buss, på jobb, hjemme og tog gratis så virker det som man har Internett "overalt og hvor som helst" gratis.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

*stange hodet i veggen*

Andre enn meg som har opplevd at iPhonen ikke vil koble til Wi-Fi? "Kunne ikke koble til nettverket xxxxx".

Har prøvd det meste nå, legge inn ip, subnettmaske osv, nullstille nettverksinnstillinger og restarte den. Har tre MBPer, to andre iPhone (3Gs) og én iPad som går på nettet uten problemer. Min var på nettet i går kveld, men ikke i dag :hmm:

Lenke til kommentar

Har erfart at enkelte nett er ganske random ja, bla. nettet hos madammen er helt på styr når det gjelder å få koblet opp mobile enheter. Men i og med at du har vert koblet opp på nettet ditt uten problemer virker det litt rart. Har du prøvd noe så banalt å restarte telefonen eller sette den i flymodus?:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...