Oriuss Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Tror nesten jeg må kjøpe denne, for å støtte gutta i Mac1.no Ser jo ganske smooth ut http://www.littleangryboy.no/ Lenke til kommentar
QQX Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Skal holde å slette mailkontoen. Slette selve mail appen eller? Finner ikke ut hvordan man gjør det.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2011 Er jo ikke det han mener, og det går heller ikke ann å slette mail.app. Du sletter kontoen din inne på Mail,kontakter osv inne på "innstillinger". Lenke til kommentar
QQX Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Er jo ikke det han mener, og det går heller ikke ann å slette mail.app. Du sletter kontoen din inne på Mail,kontakter osv inne på "innstillinger". Jeg bare spurte. Men takk for svar! Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 De beskriver en måte her: http://www.ehow.com/how_5706276_set-iphone-email-password.html Men jeg finner ikke helt ut av det. Mulig man må ha voicemail aktivert. Forslag mottas gjerne Lenke til kommentar
Ehg3322 Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Hvordan logge ut av app store accaunt?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Gå inn i app store, og scroll deg helt nederst. Der vil mailen din stå, trykk på den, og velg logg ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sikkert bare sladder, men :-D : http://www.itavisen.no/870188/her-storhandler-htc-sjefen-apple-produkter Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg vil vel tro at det er vanlig å orientere seg om konkurentens suksessrike produkter, teste dem ut, se hva man liker og hva man kan gjøre bedre. Men det er vel kaskje ikke vanlig å gjøre det så åpenlyst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg vil vel tro at det er vanlig å orientere seg om konkurentens suksessrike produkter, teste dem ut, se hva man liker og hva man kan gjøre bedre. Men det er vel kaskje ikke vanlig å gjøre det så åpenlyst. Apple-produkter skal hun og mannen ha. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 De kjøper vel det de ønsker eventuelt synes gir den beste brukeropplevelsen. Ikke godt å si om de kjøper for første gang eller oppgraderer. 2 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sikkert bare sladder, men :-D : http://www.itavisen.no/870188/her-storhandler-htc-sjefen-apple-produkter Har man så god råd er det vel ikke noen grunn til å ha android? 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skal til USA til sommeren, og har derfor begynt (i hvert fall tenkt) og ta i bruk Tom Tom USA & Canada GPS'en. Når jeg starter den, ønsker den at jeg slår på Stedstjenester. Vil dette koste meg mye når jeg er i utlandet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Skal til USA til sommeren, og har derfor begynt (i hvert fall tenkt) og ta i bruk Tom Tom USA & Canada GPS'en. Når jeg starter den, ønsker den at jeg slår på Stedstjenester. Vil dette koste meg mye når jeg er i utlandet? Etter hva jeg har forstått bruker GPS på mobil, både GPS og datatrafikk. Datatrafikk og USA, say no more? :-P (vist det stemmer det jeg sier) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Var det jeg tenkte også. Datatrafikk i utlandet er jo et ran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Jepp, tror det svarer seg i lengden å leie GPS av bilutleiefirmaet (vist du skal leie bil). Gjør iallefall vi. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Bare skru av Roaming så får du ingen overraskelser. Tomtom USA & Canada fungerer fint uten roaming. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Ok. Takk for svar. Det betyr da at jeg kan bruke GPS'en uten at pengene flyr ut vinduet? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Ok. Takk for svar. Det betyr da at jeg kan bruke GPS'en uten at pengene flyr ut vinduet? Hvis dataroaming er slått av så er all data over GSM/3G deaktivert. GPS er gratis uansett hvor du er i verden. Edit: Jeg kan bekrefte at TomTom fungerer utmerket både i USA og Canada. Anbefaler dog TomTom Car-kit til telefonen hvis ikke du allerede har det. GPS fra bilutleieselskapet i USA bør du styre lang vei unna, de er som regel elendige! Endret 25. mai 2011 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå